מירי, זה בשבילך: צפו בסופיה מצ'טנר כובשת את הטיימס סקוור

הישראלית בת ה-17 לא עוצרת לרגע בדרכה לפסגת תעשיית הדוגמנות העולמית, וכעת נותנת חתיכת ביס בתפוח הגדול. עם כל הכבוד לחגיגות השבעים שצבעו את כיכר הטיימס בכחול ולבן, מרגשת לא פחות ואף יותר דמותה של מצ'טנר שמרוחה כעת על מסכי הענק בקמפיין ל-H&M

מאת  | ‏ 7 יוני 2018

לא עוצרת לרגע (צילום: יחסי ציבור)

לא עוצרת לרגע (צילום: יחסי ציבור)

ההצהרה "כבשנו את הטיימס סקוור" אמנם הושמעה כבר בתחילת השבוע על ידי דני דיין ומירי רגב, בעקבות חגיגות 70 שנה לישראל שנערכו במוקד הניו-יורקי המפורסם, אבל תרשו לנו להתרגש קצת יותר מהגאווה הלאומית המעט אלגנטית ואופנתית יותר שנחתה שם ביממה האחרונה, בדמותה של סופיה מצ'טנר ההורסת מאי פעם.

אם היינו מדווחות לכם כאן על כל הישג בינלאומי של מי שנודעה בכינוי "הסינדרלה מחולון", זה כנראה היה קורה על בסיס יום-יומי ולא ממש משאיר מקום לנשים חשובות אחרות כמו מייגן מרקל וקים קרדשיאן, אבל כל כמה זמן סופי פשוט לא משאירה לנו ברירה, והמקרה הנוכחי הוא דוגמה מובהקת לכך: אם תזכו להיות בקרוב בין המיליונים שעוברים בטיימס סקוור מדי יום, תתקשו לפספס את הישראלית בת ה-17 שמככבת בענק – תרתי משמע – על המסכים האיקונים בלב ניו יורק.

 

כבשה את הטיימסקוואר ניו יורק. סופיה מצטנר

A post shared by Roberto רוברטו (@robertomodels) on

זה קורה במסגרת השתתפותה של מצ'טנר בקמפיין לליין Divided המרכזי של רשת שוודית אחת בשם H&M. בג'ינס וטי-שרט צהובה שאנחנו כבר מעוניינות לצרף לארון, בקצוות שיער ורודים, חיוך ענק ואטיטיוד טינאייג'רי שובב וקסום, מפזזת סופי על גבי המסך הענק ומאפילה בקלילות על הדוגמניות האחרות המשתתפות בקמפיין. וכן, אנחנו אובייקטיביות.

 

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

 

A post shared by SOFIA MECHETNER (@sofia__mechetner) on

 

A post shared by SOFIA MECHETNER (@sofia__mechetner) on

 

A post shared by SOFIA MECHETNER (@sofia__mechetner) on

השאירו תגובה

 

  • פשוט מהממת

    מאת: היא מדהימה! |‏ 7 ביוני 2018 | 22:06
  • יתרה מכך, מצ'טנר עשתה זאת בכוחות עצמה, ולא על חשבון הציבור, כמו צרת התרבוש.

    מאת: לילי |‏ 7 ביוני 2018 | 20:52