בשורות מרגשות לציבור הקונים: H&M משיקה רשת חנויות חדשה וזולה

במותג מבטיחים שיהיו שם מוצרים של מגוון רשתות הקבוצה, ביניהן COS ו-Other Stories&, כמו גם פריטים של מעצבי על עם עד 70% הנחה. "חלק מהאנשים עשויים לכנות את המיזם הזה אאוטלט, אבל החזון שלנו הוא ליצור חוויה עילאית של סטייל וסיילים"

מאת  | ‏ 6 יוני 2018
 

A post shared by Afound (@afound) on

האותיות H ו-M הן מתכון בטוח להתרגשות ושמחה אצל מיליוני אנשים בעולם. הרשת השוודית מצליחה לקלוע לטעמם של אנשים רבים, ולייצר גם אפשרויות לבוש נחשקות ביותר ולא בייסיקיות כלל, בעזרת שיתופי הפעולה האופנתיים הנהדרים שלה עם מעצבי על.

הלייבל אחראי גם למותגים נוספים ומופלאים לא פחות כמו קוס ו-Other Stories&, ועכשיו, אנחנו מתרגשות לדווח, יפתח רשת חנויות שעבור רבים יהיו כמו לונה פארק מסחרר חושים של אפשרויות, שם ניתן יהיה למצוא את המרכולת כולה תחת גג אחד, במחירים נוחים.

 

A post shared by Afound (@afound) on

H&M מבינה היטב מה היא יוצרת פה, ומכנה את המיזם החדש, "אפאונד" שמו, "גן עדן לסטייל ודילים". מדובר ביעד שופינג מרגש ומושקע, ששני סניפיו הראשונים יפתחו בשבוע הבא בשטוקהולם ובמאלמו. למי שלא נמצא באזור בתקופה הקרובה נבשר כי חנות אונליין תפתח במקביל, ולפחות על פי ההבטחות היא תעשה משלוחים לכל העולם. מדובר בעוד צעד שנוקטת החברה על מנת להתמודד עם השינויים בשוק הסוער, בו נסגרות עוד ועוד חנויות פיזיות מסביב לגלובוס.

המעצב הראשי של הלייבל, מטיאס אקברג, מתעקש שלא מדובר באאוטלט. "חלק מהאנשים עשויים לכנות את המיזם הזה כך, אבל החזון שלנו הוא ליצור חוויה עילאית של סטייל וסיילים", הוא אומר. עדיין לא נחשף אילו ממותגי הקבוצה הרבים יופיעו בחנויות החדשות, אבל כל ההימורים מצביעים על Weekday ,H&M ,&Other Stories ,Arket ועוד.

 

A post shared by Afound (@afound) on

פרט ללייבלים מבית, מבטיחים ב"אפאונד" שיביאו גם פריטים בהנחה ממותגים חיצוניים ומשגשגים, אפילו כאלה של מעצבי על. "אנחנו רוצים להקל על ציבור לקוחותינו ולהגיע לאן שהם נמצאים, גם בחנויות פיזיות וגם במרחב הווירטואלי. אנחנו נציג בכל חנות מבחר המותאם בקוטור לדרישה המקומית", מבטיח פרדריק סברטלינג, מנכ"ל המותג החדש.

אתר "אפאונד" כבר קיים, אבל הוא עוד לא נפתח. יש בו רק טיזר מעורר התרגשות: "אפאונד, המקום שבו דילים מתגשמים. עד 70 אחוזי הנחה על פריטים שנבחרו בפינצטה", נכתב שם בגדול, לצד תמונה של אנשים יפים ולבושים בתחכום המשוטטים בחלל שוודי בהיר, בו תלויים פריטים לבנים וחגיגיים. יש גם אינסטוש צעיר ורענן. האם מדובר באיקאה של עולם הביגוד? הזמן יגיד. בינתיים, אריזות הקרטון שלהם נותנות רושם שכן. 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

 

 

A post shared by Afound (@afound) on

השאירו תגובה