הברון והרוזנת: ברון הילטון התחתן עם בת מלוכה והצדיק את שמו

רגע אחרי שפריס הילטון קבלה טבעת אירוסין מטורפת, אחיה ברון הילטון נישא לטסה רייפין וון ולדרדורף. הכלה היא רוזנת ממשפחת אצולה גרמנית והחתונה של השניים נראתה אינטמית יחסית לשני האנשים עשירים בטירוף. כל הפרטים על החתונה היקרה הזו

מאת  | ‏ 5 יוני 2018
 

A post shared by Nicky Rothschild (@nickyhilton) on

לאמריקאים אין אמנם מלוכה, אבל יש פירמידת דם כחול שאין להתעלם ממנה, כשבדיוק כמו בבתי מלוכה אחרים, המושב מרופד בכסף. הרבה כסף. משפחת הילטון היא ללא ספק אחת מהמשפחות העשירות במדינה, והמוכרות בהן. אמנם פריס וניקי הילטון הן הנסיכות הידועות ביותר בשבט, יש גם את האח ברון. (מסתבר שעשירים אמריקניים אוהבים לקרוא לבנים שלהם בתארי מלוכה) ברון הילטון, די. ג׳יי ובחור שאוהב את החיים, נישא השבוע לטסה גרייפין וון ולדרדורף.

הכלה היא רוזנת ממשפחת אצולה גרמנית, היא שחקנית וחוטאת גם בכתיבה, והחתונה של השניים נראתה צנועה ואינטימית יחסית לאפשרויות ששני החבר׳ה האלה מגיעים מהן. זו תקופה של חגיגות עבור שלושת האחים, וברון בן ה-28 הציע נישואים לטסה רק מעט אחרי שאחותו פריס קיבלה את הטבעת הענקית שלה. הזוג המאושר והיפה הזמין את בני המשפחה לסופשבוע של כיף בסיינט בארטס, האי בו הכירו לראשונה.

 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

תחילה התאספו המוזמנים לארוחת ערב עם חברים ובני משפחה, אליה לבשה הכלה האלגנטית מחוך ומכנסיים, לבנים וסקסיים של Wtoo by Watters. לטקס עצמו, שנערך בכנסיה עתיקה בעיר הבירה של האי, גוסטביה, צעדה טסה בת ה-24 בשמלת קאסטום של אותו לייבל, שעוצבה על פי מיטב חלומותיה, והינומת שנהב שניתנה לה במתנה על ידי המעצב טוני פדריצ׳י. החתן השלים את המראה הזוגי בחליפה לבנה.

מחוץ לכנסיה חילקו לאורחים שמפניה, שיכנסו לאווירה, יצלמו ויעלו לאינסטוש בעזרת תגית החתונה. אחרי הטקס הוזמנו כולם לוילה לה פלאז׳, וילה יפהפיה על החוף, שם הוגשו קוקטיילים, ורחבת הריקודים השקיפה על המים. פריס הילטון נתנה בתיקלוט, וכולם חגגו לתוך הלילה. עושר אין טעם לאחל לצמד הזה, אז נאחל להם רק אושר, והרבה ממנו.

 

A post shared by Watters (@watters) on

 

A post shared by Birkiraz.com (@birkirazcom) on

השאירו תגובה