את הנעליים ההזויות האלה כולם הולכים לקנות ובהרבה כסף

קרוקס חושפת עוד שיתוף פעולה שמשאיר את הנעל השנויה במחלוקת במרכז הדיון. הקולקציה החדשה כוללת שלושה דגמים בהשראת תרבות הדאון טאון של ניו יורק ובהתייחסות לכמה מהטרנדים הכי בוערים. והמחיר? בהתאם. לא תאמינו כמה החברה הרוויחה לאחרונה

מאת  | ‏ 3 יוני 2018

קרוקס בגרסה החדשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

קרוקס בגרסה החדשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

רבים ראו בכותרות על הגלגול החדש והקולי של נעלי הקרוקס קוריוז תקשורתי. עניין חולף ונקודתי שמעלה סלידה או חיוך ואפשר לדפדף מסדר היום האופנתי. אבל, שיתופי הפעולה המתמשכים והמסוקרים של החברה, ונתוני המכירות המצביעים על תאוצה ממשית, צובעים תמונה שהתמונה שניבטת ממנה היא קצת אחרת.

לאחר שבחודש שעבר נחשפו סיכומי הרבעון של 2018 והראו על צמיחה מעל לתחזיות, קרוקס חושפת עוד שיתוף פעולה שמשאיר את הנעל השנויה במחלוקת במרכז הדיון. הנעל הסוררת של עולם האופנה, זו שכולם הקצו מחמת מיאוס ותיעוב, ממשיכה לשלהב מוחות קריאטיביים ואנשי מכירות מסביב לעולם. הבשורה החדשה? מיני קולקציה בשיתוף מותג הסטריט הניו יורקי Alife.

מיני קולקציה בשיתוף מותג הסטריט הניו יורקי Alife (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מיני קולקציה בשיתוף מותג הסטריט הניו יורקי Alife (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הקולקציה החדשה כוללת שלושה דגמים בהשראת תרבות הדאון טאון של התפוח הגדול ובהתייחסות לכמה מהטרנדים הכי בוערים. קשה לשער שהדגמים הנוכחיים יצליחו לשחזר את ההייפ שהתעורר סביב שיתופי פעולה אחרים של קרוקס ובמיוחד את ההיסטריה סביב אלו שהגיעו עם חותמת האיכות של בלנסיאגה, תומחרו בלא פחות מ-850 דולר והפכו לסולד אאוט שעות ספורות לאחר שהוצעו לרכישה מוקדמת בבארני'ז.

למרות זאת, גם הקולקציה הנוכחית מתקבלת בעניין ובמיוחד שני דגמים מתוכה: הדגם הספורטיבי והדגם האמנותי. הסנדל הספורטיבי מכיל גרב מובנה המתכתבת עם טרנד מגפי ונעלי הגרב והסנדל האמנותי (המתומחר בלא פחות מ-600 דולר) כולל הומאז' לאייקונים ניו יורקיים בתלת ממד. הדגם ה'פושטי' של הקולקציה (המתומחר ב-80 דולר) המכונה הדגם ה'קלאסי' של הקולקציה חוגג את מגמת הלוגו-מאניה כשהלוגו של Alfie מתנוסס בענק על כל הסנדל.

יש יותר היפסטרי מזה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יש יותר היפסטרי מזה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

"הקבקב האייקוני של קרוקס עשה רושם עולמי", הסביר רוב כריסטופרו, המנהל האמנותי של Alife "לא רק בגלל העיצוב הייחודי אלא גם בשל העובדה שהוא משרת מטרה פונקציונאלית. אלו המותגים שאנחנו שואפים לעבוד איתם". האם גם הסדרה החדשה תצליח להותיר רושם עולמי ולפקוח את עיניהם של עוד כמה אנשים שחושבים שמדובר רק בקוריוז תקשורתי? נתכנס לסיכומים עם פתיחת קופות המכירה ב14 ביוני.

השתפ של קרוקס ו-alife (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השתפ של קרוקס ו-alife (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השת"פ הקודם עם בלנסיאגה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השת"פ הקודם עם בלנסיאגה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השתפ הראשון עם כריסטופר קיין (צילום: AP)

השתפ הראשון עם כריסטופר קיין (צילום: AP)

ואפילו נכנסו לשבוע האופנה (צילום: Ben A. Pruchnie לגטי אימג'ס)

ואפילו נכנסו לשבוע האופנה (צילום: Ben A. Pruchnie לגטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה