פוטבול בגוצ'י: איוונקה עושה ספורט בשמלה שעולה 7,800 שקל

לכבוד אירוע הספורט השנתי שמארח הבית הלבן נכנסה איוונקה למוד אתלטי. היא זרקה כדורים, פיזרה חיוכים וחילקה כיפים לכל דורש, כשאת כל זה בחרה לעשות באאוטפיט מפתיע - שמלה של בית האופנה היוקרתי גוצ'י ונעלי בובה. די מרשים

מאת  | ‏ 3 יוני 2018
 

A post shared by VOA News (@voanews) on

חביבתנו, מושא הערצתנו וסקרנותנו, האישה הראשונה המהפנטת מכל מלניה טראמפ, ירדה מהרדאר לפני 22 יום, ובעוד הרשת כולה מייצרת תאוריות קונספירציה להיעדרותה הצורמת, יש מישהי שנהנית מתשומת לב מיוחדת עכשיו: איוונקה. הפנסים זורחים על בתו של דונלד בימים אלה מבלי מפריע, ונראה שהיא נהנית מכל רגע.

במסגרת יום ספורט בבית הלבן, אירוע נשיאותי שנתי המקדם אורח חיים בריא ותזונה איכותית, נזכרה לרגע איוונקה שלפני לא הרבה זמן עוד הייתה מובילת אימפריית אופנה וגורו לייפסטייל ועלתה על המגרש כדי לזרוק פוטבול למרחקים. היא עשתה את זה בסטייל, לא רק מבחינת יכולת הזריקה אלא גם בבחירת האאוטפיט, והייתה הראשונה אי פעם בבית הלבן, ואולי גם בבתים ואירועים אחרים בעולם, שהפליאה לשחק בשמלה של גוצ'י ונעלי בובה.

 

A post shared by Ivanka Trump (@alwaysivanka) on

אבא טראמפ הגיע אף הוא לאירוע והדגים לצופים את יכולות הגולף שלו. היו שם גם כוכבי עבר של ה-NFL וספורטאים מפורסמים אחרים מתחומים שונים, כמו שחקנית הכדורעף האולימפית מיסטי מיי טריינור והמתאבק לו פריניו. "היום הנשיא טראמפ אירח יום ספורט", כתבה איוונקה באינסטגרם שלה. "יחד אנחנו מחזקים את מחויבותנו לספורט אצל בני הנוער, כי לילדים שלנו מגיעה הזדמנות לשחק".

הנעליים של איוונקה היו מהלייבל שלה – נעלי "מרי ג'יין" שחורות שאי אפשר להשיג עוד, אלא אם את איוונקה טראמפ, כמובן. השמלה נטולת השרוולים של גוצ'י נלקחה הישר מקולקציית אביב 2018 של הלייבל היוקרתי, ובאתר נורדסטרום תומחרה בכ-7,800 שקלים. למרבה הצער גם היא אזלה מהמלאי.

 

A post shared by Ivanka Trump (@ivankatrump) on

איוונקה עפה על האירוע, אם לשפוט לפי כמות התמונות שהעלתה לאינסטגרם שלה (שני פוסטים מרובי תמונות, להשוואה – אותה כמות שהעלתה בכל הביקור שלה בישראל). זה קצת גורם לנו לחשוב שהיא לגמרי מוכנה ליותר זמן נשיאותי מול המצלמות, ומתסיס את אחת מתיאוריות הקונספירציה היותר אפלות שהוצעו ברשת. אנחנו מאחלות למלניה החלמה מהירה. אולי התמונות האלה יעזרו להקים אותה מהמיטה.

גם כדורגל אמיתי (צילום: Alex Wong/Getty Images)

גם כדורגל אמיתי (צילום: Alex Wong/Getty Images)

כיפים לכל עבר (צילום: אינסטגרם, ivanka trump)

כיפים לכל עבר (צילום: אינסטגרם, ivanka trump)

כדורעף מעצבים (צילום: אינסטגרם, ivankatrump)

כדורעף מעצבים (צילום: אינסטגרם, ivankatrump)

7,800 שקלים (צילום: נורדסטרום)

7,800 שקלים (צילום: נורדסטרום)

"שם זה השער" (צילום: Oliver Contreras-Pool/Getty Images)

"שם זה השער" (צילום: Oliver Contreras-Pool/Getty Images)


השאירו תגובה