השמלה של קורל סימנוביץ' נראית לנו קצת מוכרת

יומיים לפני החתונה ארגנו קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו מסיבה מקדימה שכולה על טהרת הלבן. אז מי הצליחה להתבלט למרות קוד הלבוש הנוקשה ולמה אנחנו מרגישות שכבר ראינו את השמלה של סימנוביץ' בעבר?

מאת  | ‏ 29 מאי 2018
 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

בעוד רוב הכלות מנסות להימנע מהשוואות מיותרות ומבהירות לכל הסובבות אותן שלא יחשבו אפילו להגיע לאירוע בלבן, קורל סימנוביץ' הזמינה את אורחי החתונה הקרבה שלה ושל סרג'י רוברטו למסיבה מקדימה שבה כולם נדרשו להגיע בלבוש אחיד וצחור. בחירה לא שגרתית אמנם, אבל פוטוגנית למדי.

סימנוביץ' כמובן קרנה יותר מכולם, בשמלת בוהו מעוטרת תחרות, חרוזים וקריסטלים עם צעיף דקיק להשלמת הלוק. אם האאוטפיט הזה נראה לכם מוכר זה בגלל שראיתם אותו ממש לא מזמן על השטיח האדום של פסטיבל קאן, שם לבשה אותו הזמרת ושופטת אקס פקטור הבריטית שריל קול. מדובר בפריט מקולקציית הריזורט של המעצב זוהיר מוראד, ששמלות הערב שלו מככבות על לא מעט שטיחים אדומים ועולות בין 20,000-80,000 שקלים.

אותה השמלה על השטיח האדום של קאן (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)

אותה השמלה על השטיח האדום של קאן (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)

כדי להתבלט עם קוד לבוש ספציפי שכזה היה דרוש מאמץ, אבל חלק מהמוזמנות לא נרתעו מהאתגר. מאסתי גינזבורג, למשל, אי אפשר היה להתעלם במיני עם אלמנט מחוכי של ויוי בלאיש, שביט ויזל נראתה מדהים בשמלת מעטפת קלילה אך אלגנטית של משכית, לירן כוהנר הלכה גם היא על קשירה, עם שמלת כפתורים רקומה מקו LAVAN שלה ושל שני צימרמן, נטע אלחמיסטר לבשה טופ קטן ומכנסיים רחבים בעיצובה של אוריה עזרן וגם בר זומר בחרה באותה המעצבת עם מכנסי קרושה שקפקפים וחולצה בעלות מחשוף נדיב למדי.

אפשר רק לשער כמה השקעה דרשו שתי מסיבות רווקות ורווקים, חגיגת חינה ואירוע פרה-החתונה של הזוג ההורס מהקרובים להם, ולתהות איך החתונה עצמה, שתיערך מחר, תתעלה על כל אלה.

 

 

 

A post shared by Liran Kohener Geyor (@liranko) on

טופ קטן ומכנסיים רחבים של אוריה עזרן (צילום: neta_alchimister)

טופ קטן ומכנסיים רחבים של אוריה עזרן (צילום: neta_alchimister)


 

A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on  

 

A post shared by Liran Kohener Geyor (@liranko) on

 

A post shared by Dempele (@dembouzjr) on

השאירו תגובה