החנות הוורודה שמסעירה את לובשות הביקיני
בני הזוג שהקימו את "החנות הוורודה" מעדיפים להישאר אנונימיים, אבל הצלחנו בכל זאת להוציא מהם כמה מילים על חנות בגדי הים הברזילאיים שמשגעת את האינסטגרם ובעיקר את חוף הים. אז מה בעצם העניין הגדול בגזרה הברזילאית המבוקשת כל כך?
לפני כחצי שנה נפתח ברחוב הירקון בתל אביב סניף חדש של מותג בגדי ים, שהצטרף לשני סניפים ותיקים יותר, בכפר סבא ובראשון לציון, ולזה המקוון. מהר מאד החלו להישמע בעיר הגדולה המילים "החנות הוורודה", שמרגישות כמו שם קוד מסתורי אבל למעשה מהוות את השם הרשמי של המותג. כאשר גם למערכת FF לא הפסיקה להגיע השמועה הרותחת על בגדי הים שמשגעים את בנות ישראל, הרמנו טלפון למספר שמופיע בעמוד האינסטגרם, מתחת למספר "103K" שמתייחס לכמות העוקבים. את האישה החביבה שענתה שאלנו אם תוכל לקשר אותנו לבעלי העסק, והיא בתגובה צחקקה במבוכה ואמרה שבמקרה הגענו לאדם הנכון, והיא בדיוק הגיעה "לעזור פה לבנות עם הטירוף".
"הטירוף", כך הסתבר, אכן נמצא בשיאו, בהתאם למה שנדמה כתחילתו הרשמית של הקיץ ("אנחנו גם יום לפני הפאנג'ויה, את יודעת"), והפך את הראיון המבוקש למשימה מאתגרת. כשהצלחנו לבסוף לתפוס את צמד הבעלים לשיחה קצרה, הם הבהירו כי הם מעדיפים לא להיות מוזכרים בשמם. "אף אחד לא מכיר אותנו, וחשוב לנו להישאר מאחורי הקלעים ולשים את המותג מקדימה".
אפשר לספר כי מדובר בזוג צעיר ממרכז הארץ, שהקימו את מפעל חייהם הוורדרד לפני כעשר שנים. "עסקנו במסחר כל החיים – עגלות בארה"ב ואז ייבוא של כל מיני דברים, אבל לה תמיד היה איזה פטיש להלבשה תחתונה", מסביר הבחור. "אז התחלנו לייבא, פתחנו חנות קטנה בכפר סבא, ולא ידענו כל כך מה אנחנו עושים. בשלב מסוים התחלנו להביא קולקציות מוכנות מברזיל, ולאט לאט התחלנו להבין את הקהל הישראלי – את הציצי הגדול, את הטוסיק. אז התחלנו לעצב בעצמנו את הדגמים".
מאז, ובכן, הכל היסטריה – החנות הוורודה מאכלסת בגדי ים בכל הצורות, הצבעים והגזרות, מהקלאסיקות המנצחות ועד למגמות הכי חמות. "היום העיצובים הם בלעדיים לנו, המפעל בברזיל עובד איתנו באופן בלעדי, ואת בגדי הים שלנו אפשר למצוא רק אצלנו. אנחנו עובדים קודם כל עם הקהל, משתדלים לתת מענה ברמה הכי אישית לכל הלקוחות שמגיעות אלינו – מבחינת מידות, גדלים, היקפים. אפשר להגיד באופן ברור שיש לנו את הקולקציה הכי גדולה בארץ, הכי מגוונת מבחינת דגמים ומידות, בלי שאלה בכלל, לפחות במשך חמש השנים האחרונות".
את ההייפ הרציני הם מייחסים בגאווה לשיטת ה"מפה לאוזן", ומדגישים שבשום שלב לא השקיעו ביחסי ציבור. גם השם הייחודי שכבר הפך שגור כל כך, נבע מהמציאות הפשוטה בשטח: "כששכרנו את החנות בכפר סבא לפני עשר שנים, היא הייתה חנות מסגרות וכל הקירות היו חומים, אז התחלנו לשפץ וצבענו הכל בוורוד. הבן שלנו היה אז בן שלוש בערך, וכל פעם ביקש שניקח אותו לחנות הוורודה, איפה שאבא וסבא עובדים. כשהלקוחות התחילו להגיע לחנות ודיברו בטלפון עם חברות שלהן, זה היה – 'אני פה בחנות הוורודה הזאת'. אז היום זה סימן רשום".
אז איך עובד תהליך העיצוב? מאיפה ההשראה?
"אנחנו מסתכלים החוצה. חיים את ברזיל, אירופה, ארצות הברית, אבל הכל מותאם לקהל הישראלי, לכל ה-'זה מוציא לי שניצלים'", הם צוחקים. "רוב הדגמים מתחילים מהלקוחות – אני נותנת היצע לפי ביקוש, שומעת מה הן רוצות ומה הן צריכות, ולפי זה מייצרת את הדגמים".
הישראליות מיישרות קו עם טרנד בגדי הים השלמים, או נשארות נאמנות לביקיני?
"היום כל בחורה שנכנסת ויודעת למה היא הגיעה – לוקחת גם שלם וגם ביקיני. לא מוותרת על אף אופציה".
אילו פרינטים הכי עובדים עכשיו?
"בעיקר פסים, והמנומר לגמרי חזר!", הם מכריזים יחד בצהלות. "מאז 2014 אנחנו מחכים שהמנומר יחזור, ועם כל קולקציה אני בעצם די מהמרת – השנה הוצאתי את המנומר הראשון, ופתאום קלטתי שהוא עף. מאז יצאו עוד כמה מנומרים היסטריים, וכיף לראות שהוא חזר".
ומה לגבי דגמים מנצחים שתמיד עובדים?
"אין משהו שהוא לנצח. המתכוונן הוא הדגם הכי נמכר שלנו כבר חמש שנים, שאנשים מגיעים אלינו מכל הארץ בשבילו וכבר העתיקו אותו בכל צורה אפשרית – מדובר בחלק תחתון עם אבזמים שמתכוונן על הגוף. אבל גם פה כבר יש איזו רוויה ורוצים לחדש".
אתם למעשה עוסקים בבגדי ים ברזילאים. אחת ולתמיד – מה זה אומר?
"הכי פשוט: זה אומר שהחיתוך של התחתון הוא חיתוך פנימי ולא חיצוני", היא משיבה מיד ובתשוקה ניכרת. "שבי בחוף הים, תסתכלי על בנות שהולכות עם חיתוך חיצוני וכמה שזה פחות מחמיא, תסתכלי על בנות שהולכות עם חיתוך פנימי ותראי כמה זה הרבה יותר נכון לטוסיק, כי פחות בד שווה פחות טוסיק".
מה הלקוחה הישראלית רוצה כשהיא באה לקנות בגד ים?
"היא רוצה להרגיש טוב, וללכת בבגד ים כמו טווס. כשלקוחה נכנסת, המטרה היא למצוא את הדגם שהיא תרגיש בו הכי בנוח, זה הכי חשוב – לבנות קצת יותר מלאות, לכאלה שיש להן ציצי יותר גדול – לדעת שבגד ים ברזילאי יכול להחמיא לכל אחת. רק צריך לדעת איך להלביש אותן. הכי חשוב לנו להוציא את הלקוחה עם בגד ים שמתאים לה, כי לא הכל מתאים לכל אחת, ובשביל זה יש לנו מבחר של דגמים. כשהן יוצאות עם שקית ועם חיוך, זה מה שעושה לי את זה. כי בחורה שהולכת בחוף כמו טווס – ככה היא נראית, וכולם יגידו לה מאמי, הבגד ים שלך מהמם. איפה קנית אותו? וזו המטרה שלנו – שהיא תגיד 'החנות הוורודה'".
מכירה אותם אישית והם הכי מקצועים שיש! כיף לקרוא ולראות שאנשים מצליחים לקחת את החלומות שלהם רחוק בלי להתבלבל! ❤️
מאת: :) | 10 ביוני 2018 | 08:29רק חבל שלא צויין שהמחירים בשמיים ולא מצדיקים את התמורה של הבדים הדקים והגזרות הקטנות.
מאת: מישהי שניסתה | 29 במאי 2018 | 10:05בתור מישהי שניסתה למדוד הבגדי ים לא מתאימים לכולן (לא קשור למשקל) וחבל שב-2018 לא מבינים שיש עוד הרבה מבני גוף של נשים.
עם יד על הלב? חבל על הכסף!
מאת: טליה | 28 במאי 2018 | 15:15סליחה שאני אומרת, קניתי משם בגד ים ב-360 ש"ח- שלם שחור ואחר כך נאמר לי שאני "פראיירית", כי בסכום כזה יכולתי לקנות 10 בגדי ים באי ביי או אלי אקספרס, נכנסתי מסקרנות לאלי אקספרס והתבאסתי ברמות אחרות- אותם בגדי ים, אותם דגמים, ב-40 ש"ח!! ואותו דגם שאני קניתי ב-40 ש"ח.
עזבו אתכן, חבל על הכסף שלכן, אני אישית ממליצה לכן להיכנס ולרכוש בגדי ים בכל הדגמים וכל הצבעים במחירים מצחיקים.
בהצלחה :)
בתור אחת שעובדת בתחום ומבינה עניין אני יכולה להגיד שלפעמים שיווק טוב לא מספיק! אין ספק שזה הרוב! ויאמר לזכותם שיש להם שיווק וסושיאלס באמת ברמה גבוהה ! אבל בעולם שבו אלי אקספרס ואמזון שולטים והגיע הזמן להוריד מחירים !!!!!!
מאת: רונית | 27 במאי 2018 | 17:56מי ישלם על בגד ים כאלה סכומים היום שאפשר לקנות אותו הדבר בעשרים שקל בכל מקום באינטרנט???? זה שיש להם פרסום טובלא אומר שנשלם!/!:&,₪,@
מאת: אותם בגדי ים באלי אקספרס | 27 במאי 2018 | 16:46וקרדיט למנהלת תוכן שלהם שהיא בחורה צעירה ומאוד מוכשרת שאחראית על כל הנראות שלהם !!
מאת: מאיה | 27 במאי 2018 | 16:15הבחורה שעושה להם יחסי ציבור היא טל עוז המדהימה. אחראית על האינסטגרם, פייסבוק וגם הקימה להם את האתר. האמת היא שהרבה בזכותה. הרבה מאוד. חבל שהם לא מציינים את זה.
מאת: כפר סבאית | 27 במאי 2018 | 14:36באתר WISH יש אותן בדי ים במחיר של 20 ש"ח ואפילו פחות, למה לי לשלם יותר על אותו מוצר!?!
מאת: מעין | 27 במאי 2018 | 14:29מוגזם 300 ו-400 ש"ח על 2 חתיכות בד
ראוי לציין שיש להם את המנהלת קריאייטיב הכי תותחית שיש כבר ארבע שנים! אחראית על כל המדיה והשיווק !!! טל עוז המלכההההה
מאת: דורון | 27 במאי 2018 | 14:08עלייה ובחורה שמנה גם עשר בגדי ים שלכם לא יעזור לה
מאת: ממי תירגעי עם המחמאות | 27 במאי 2018 | 01:15חמותי שתחיה שואלת אם יש הנחות לאזרחים ותיקים?
מאת: שוקומן | 26 במאי 2018 | 19:38מה זה חיתוך פנימי? מה זה חיתוך חיצוני? אתם עושים צחוק?
מאת: חנה | 26 במאי 2018 | 17:48איך לא משקיעים ביחסי ציבור?! יש להם את אחד העמודים הכי מושקעים באינסטגרם! מישהו שם עושה עבודה טובה מאוד בשיווק באינטרנט.
מאת: קונה | 26 במאי 2018 | 15:17איכס. להקיא.
מאת: מישי | 26 במאי 2018 | 12:49ואחר כך תתלוננו על הטרדות…
אתן בעצמכן הטרדה מהלכת לעיניים.
בגדי הים הכי היסטרייים שיש על החוף!!
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 25 במאי 2018 | 19:26נהנת לקנות ולעבור את חווית הקנייה בסניפים
חנות מדהימההה!! קניתי שם 2 בגדי ים, ביקיני ושלם. אוירה כיפית. צוות שמבין עניין ,אחלה שירות. והכי חשוב בגדי ים מהממים. הקיצר אש
מאת: חגית | 25 במאי 2018 | 19:19החנות שלי מאז התיכון
מאת: כפר סבא | 25 במאי 2018 | 18:48אין ולא יהיה כמוכם! שירות אישי ובגדי ים באיכות הטובה מכולם!! ממליצהה
מאת: מיכל | 25 במאי 2018 | 18:42ואוו!!! סופסוף בגדי ים יפים באמת
מאת: א | 25 במאי 2018 | 18:33נראה איכותי ממש
בגד ים תכלת מדהים, אני רוצה אחד כזה לעצמי.
מאת: רותי | 25 במאי 2018 | 15:19בגדי ים-פצצה!
מאת: Sapira | 25 במאי 2018 | 05:10אחד יפה מהשני והשני מהשלישי.
אני אמצא את החנות הזאת, רוצה לקנות בגדי ים.
מה זה אומר חיתוך פנימי/חיצוני?
מאת: ? | 25 במאי 2018 | 00:21