כבר עברה את גיל חמישים: ברוק שילדס בקמפיין בגדי ים

ברוק שילדס מורידה את הבגדים ולובשת ביקיני קטן ואדום לטובת קמפיין בגדי הים לצד אשלי גרהאם ונשים נוספות במגוון מידות. ״אני לא עושה שום דבר מיוחד״, היא מספרת בראיון להארפר בזאר, ״הכל עניין של איזונים"

מאת  | ‏ 23 מאי 2018
 

A post shared by Brooke Shields (@brookeshields) on

חברת בגדי הים ׳Swimsuits for All׳ עושה בדיוק את מה שהשם שלה אומר. היא מספקת, אחרי תקופה ארוכה בה מודל היופי היה צר ומוגבל, אפשרויות של בגדי ים לכל הנשים באשר הן. היא עושה את זה כל כך טוב, ובצעקה גדולה, עד שהפכה לשם דבר, עם רוחה הגבית של אשלי גרהאם. עכשיו היא מגייסת לשורותיה אישה שדורות של נשים מכירות בזכות כשרונה, יופיה ורוחה הקלילה. ברוק שילדס מורידה את הבגדים ולובשת ביקיני, וגיל 52 מעולם לא נראה אטרקטיבי ולוהט כל כך.

שילדס, כך דיווחנו לאחרונה, עשתה מהפך פיזי מרשים, והתחילה לחשוף אותו לציבור באינסטגרם ובצילומים שונים. בקמפיין החדש מופיעות מספר נשים שונות ומגוונות, כשההתייחסות לבגד הים היא בשם שניתן בעבר לחליפת עסקים: ׳פאואר סוט׳. הכח עובר, בעזרת הכינוי הזה, מעיניהם הסקסיסטיות של הגברים לידי הנשים, שבוחרות להתלבש כך מתוך עוצמה נשית מתפרצת.

 

A post shared by Swimsuits For All (@swimsuitsforall) on

הדוגמניות, כולן בנות 30-67, בחרו בעצמן את ׳חליפת הכח׳ שלהן, ושילדס בחרה בביקיני אדום קלאסי. ״בשנות ההתבגרות שלי, תחת עיני התקשורת הלא סלחניות, הרגשתי חוסר ביטחון גדול לגבי המראה שלי״, מספרת היפהפיה האיקונית. ״היום, אחרי 50 שנה באור הזרקורים, אני יכולה לומר בפה מלא ש׳חליפת הכח׳ שלי היא בעצם העור שלגופי. אני מעדיפה לחשוף את הגוף ולא להסתיר אותו. אני אוהבת את העובדה שניתנה לי אפשרות לעמוד לצד הנשים האלה, כולן הגיעו לאותה מסקנה ממש״.

יתר המצולמות מעניינות גם הן. פאט גלאנט שארט היא שחיינית אולימפית לשעבר, בת 67, אנג׳לה סימונס בת ה-30 היא כוכבת ריאליטי, קייטי דיוק היא אחות במקצועה, בת 37, ואת אשלי גרהאם אין באמת צורך להציג, והיא מלווה את המותג כבר שנים. הקמפיין הזה, כמו תמיד בלייבל הזה, מבקש להעצים, אבל נדמה שהפעם הוא מצליח יותר מתמיד. שילדס נשבעת שהיא לא במשטר דיאטטי משפיט, אלא פשוט חיה בריא ומתוך כבוד לגופה. ״אני לא עושה שום דבר מיוחד״, היא אומרת. ״הכל עניין של איזונים. אין דרך אחת להיות בריאים וחטובים. צריך לנסות ולראות מה עובד. אני שותה המון מים, ישנה כמו שצריך ופעילה ככל הניתן״.

 

A post shared by Swimsuits For All (@swimsuitsforall) on

השאירו תגובה