המשביר לצרכן מציג: סלקציה בכניסה לחנויות הרשת

מהיום ועד לסוף החודש תתקיים במשביר לצרכן "מסיבה סגורה", כך לדבריהם. האם יש טעם לפגם בהחלטה לערוך סלקציה בכניסה לחנויות - או שמא מדובר בקמפיין לגיטימי?

מאת  | ‏ 21 מאי 2018

"קיבלתי הודעה מוזרה כי משבוע הבא אוכל להיכנס אל המשביר רק בהצגת תעודת זהות. פניתי לקניון במקום מגוריי והבנתי כי הם קיבלו מכתב מהנהלת המשביר בעניין זה. מישהו יכול להסביר לי מה קורה במשביר?", כך לשון פנייה שהתקבלה במייל האדום של "גלובס".

ואכן באותו מכתב ששיגרה הרשת להנהלות קניונים בהם ממוקמים סניפים של המשביר לצרכן, היא מעדכנת כי ממחר (ב') ועד 30 במאי הכניסה לסניף המשביר לצרכן בקניון תתאפשר אך ורק בהצגת תעודת זהות לשומר בכניסה. "אנו רואים לנכון להקדים ולהודיע לכם, וזאת במקרה שיעלו שאלות או יגיעו תלונות למשרדי הנהלת הקניון", כך לשון המכתב שעליו חתומים רמי שביט, מנכ"ל המשביר לצרכן, ועדי בלומפנלד, המשנה למנכ"ל הרשת.

הסיבה לסלקציה שמבקשת הרשת לערוך בתקופה האמורה היא לאור הנחות מיוחדות המוענקות לחברי מועדון במסגרת מבצע המוגדר "מסיבה סגורה". יודגש כי המשביר לצרכן היא רשת שדוגלת בשיטת מבצעים מרובים במחלוקת השונות לאורך ימות השנה, כשברוב המקרים חברי המועדון מקבלים הטבות נוספות. מכאן שההחלטה לסגור את שערי המשביר למי שלא נמנה על חברי המועדון, למרות שהיא משקפת מבחינת המשביר מעין גימיק של נחשקות, תמוהה למדי.

בנוסף על כך, ממילא יותר מ-80% מהרכישות שנעשות במשביר לצרכן נעשות על-ידי חברי המועדון. נשאלת השאלה האם יש טעם לפגם בהחלטה לערוך סלקציה בכניסה לחנויות – או שמא מדובר בקמפיין לגיטימי?

במשביר לצרכן הסבירו ל"גלובס" כי למשך 3 ימים הכניסה לסניפי המשביר לצרכן תתאפשר למוזמנים וחברי מועדון בלבד. "מדובר במסיבה פרטית/אירוע מכירות מיוחד סגור". עוד צוין כי מועדון המשביר לצרכן מונה למעלה מ-730 אלף בתי-אב, וכי "הכניסה תהיה סגורה, ויעמדו שומרים".

>> הכתבה התפרסמה במקור באתר גלובס

  • גמילה מקניות במשביר לצרכן, לאות מחאה והזדהות עם הלקוחות המגורשים, שכל "גובה פשעם" שאינם חברי מועדון המשביר לצרכן! השמדתי לרגל החגיגה הסלקטיבית את כרטיס המועדון!!! שביט, תאכל את הכובע על הפסדי המשביר לצרכן בניהולך, המידרדר משנה לשנה …

    מאת: שרה |‏ 22 במאי 2018 | 18:05
  • לא מבינה מה העניין הגדול, גם לא מבינה את הצורך בהשמצות. החליטו לפנק את חברי המועדון של המשביר לצרכן (שלמיטב הבנתי מונה מאות אלפים) בחגיגת הנחות מיוחדת עבורם בלבד. למה לעשות מזה כזה סיפור? אני גם מבינה את הדרך הזו ליצור רצון להיות חבר מועדון. בכול מקרה, איפור וטיפוח אני קונה רק במשביר, כי המחירים שלהם הכי זולים בארץ, כולל הדיוטי פרי. מי שלא רוצה לקנות במשביר- שלא יקנה. מי שרוצה- ימשיך לקנות. לא סיפור כזה גדול.

    מאת: אילנה |‏ 22 במאי 2018 | 13:46
  • רשת שמנוהלת ע"י מחסנאים ועובדים שאין להם מושג בניהול שיווק ומכירות מוציאים הון על פרסומות בלתי נסבלות וכמויות חולניות של נייר מנפחים פי ארבע את המחיר כדי להבטיח הנחות ועדיין המחירים הזויים וחריגים ,כל פריט שם אתה תמצא באינטרנט ברבע מחיר ,הרשת בקריסה כל שנה וסוגרת סניפים שלקוחות לא דורכים בהם ,רק אין מי שיעצור את החובות שמצטברים כמו כל הרשתות שנסגרו .

    מאת: אזרח |‏ 22 במאי 2018 | 08:25
  • משביר לצרכן רשת יקרה מאוד אז אני גם ככה לא קונה שם.
    הנאה ללקוחות במסיבה, אני אלך לערוך קניות בסופר פארם.

    מאת: fiona |‏ 22 במאי 2018 | 04:37
  • טמטום שיווקי. מישהו שם קצת התבלבל. ראשית, מה הבעיה לתת לקהל הרחב להיכנס ולאפשר הנחה גדולה רק לחברי מועדון? שנית, התנהגות כזאת רק מרחיקה קונים פוטנציאליים ופונה רק לנתח קטן מתוך חברי המועדון שלהם שטיפשים מספיק להרגיש שעושים בשבילם משהו מיוחד.
    אני גרה בארה"ב וכאן אף חנות לא תעשה שטות כזאת, בטח לא רשתות גדולות. זה לא יעלה על הדעת. טיפשות לשמה.
    בביקורי הקרוב בארץ לא אדרוך במשביר, לא בתור "חברת מועדון" ולא בתור "לקוחה פשוטה".

    מאת: אחת |‏ 22 במאי 2018 | 02:34
  • חחח מותג ישן ואפרורי מגוחך עד אימה הקמפיין והכתבה המטופשת הממומנת הזו

    מאת: גל |‏ 22 במאי 2018 | 01:44
  • יקרים ומטעים את הצרכן עם טריקים מלוכלכים ויחס מזלזל כלפי העובדים פשוט גועל נפש.

    מאת: אחד שיודע |‏ 22 במאי 2018 | 01:28
  • חרם הקוטג' – הוא הדין על השבתת קניות ברשת המשביר לצרכן! שמביט בלקוח/ות "בגובה הכיס"!

    מאת: חברת מועדון |‏ 22 במאי 2018 | 01:20
  • מי רוצה להיכנס לשם בכלל…?
    בכל מקרה, חנות שהיתה סוגרת את שעריה בפני במשך שלושה ימים, הייתי משתדלת להחרים אותה במשך 362 ימי השנה האחרים.

    מאת: מישי |‏ 22 במאי 2018 | 00:02
  • מעולה עכשיו לא אכנס לשם בכלל. גועל נפש

    מאת: אורן |‏ 21 במאי 2018 | 23:56
  • טמבלים.

    גם ככה הם עם רגל בקבר כבר המון שנים.
    מחירים מופרכים בלי שום קשר לכלום.

    בואו רק ניזכר בפעם ש TNT מבית הוניגמן יצאו עם פרסומת שערורייתית.
    החליטו שמבחינתם גיל 20 זה כבר זקן מדי.
    מאז מצבם רק הלך והתדרדר והיום הם פושטים רגל.

    לעורר אנטגוניזם זה לא טוב לעסקים

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 21 במאי 2018 | 23:46
  • זה פשוט טמטום כי בשיטה הזאת הם עלולים לאבד לקוחות חדשים פוטנציאליים. אני אישית לא חידשתי בזמנו את הכרטיס מועדון שלהם כי הם חצופים גדולים. קניתי לבן שלי נעליים במבצע. חזרתי להחליף אותן כעבור כמה ימים למידה גדולה יותר או לדגם אחר באותו המחיר בדיוק. בקופה אמרו לי שאני צריכה לשלם מחיר מלא כי המבצע נגמר. אמרתי להם שזה לא בסדר. התשובה שלהם הייתה: או שתשלמי מחיר מלא או שתחדשי את הכרטיס מועדון. פניתי ל"אמון הציבור" שאמרו שאני צודקת והמנהל זיכה אותי. מאז אותה תקרית אני לא קונה יותר במשביר. אני מכירה עוד אנשים שקרו להם סיפורים דומים. את הכסף שלי הם כבר לא יראו יותר. והקופאיות נורא אגרסיביות ומנסות לשכנע לעשות כרטיס מועדון. עם הגישה הזאת הם פשוט יורים לעצמם ברגל.

    מאת: תמי |‏ 21 במאי 2018 | 23:24
  • סחורה סוג ג עם מחיר סוג א. לא נכנס אליהם בימים רגילים ובטח שלא ב"מסיבות סגורות".

    מאת: אלון |‏ 21 במאי 2018 | 23:13

השאירו תגובה