הכירו את ה"רפליקייטס": הנשים שיעשו הכל כדי להיראות כמו קייט מידלטון

נכון, גם אנחנו אובססיביות לבית המלוכה, אבל יש כאלה שלקחו את זה רחוק. באינסטגרם, מתברר, יש קהילה שלמה של נשים שמשקיעות לא מעט כסף, זמן ומחשבה בניסיונות (די מוצלחים) להיראות כמה שיותר דומות לנסיכה. אז למה בארמון מנסים לסגור להן את החשבונות?

מאת  | ‏ 17 מאי 2018

למרות שתשומת הלב הציבורית בימים אלה נתונה לכלה המסמיקה מייגן מרקל, לקייט מידלטון יש מקום חם ושמור בלב הקהל, והיא נחשבת לאחת המשפיעות הגדולות על האופנה הבריטית. הוכחה לכך ניתן למצוא אצל צבא האמת שלה. הכירו את ה"רפליקייטס", נשים נורמטיביות למדי שמשקיעות לא מעט זמן וממון על מנת לשחזר את הלוקים של הדוכסית האהובה.

ישנן, טוענים ברשת, מעל תריסר בלוגריות בריטיות שמקדישות את ימיהן למציאת תחליפים מתומחרים סביר לבגדיה של קייט, וקוראות לעצמן "רפליקייטס" או "קופיקייטס". חלקן סובלות מהצקות ציבוריות, מצליחות לעצבן אנשים ואף מתלוננות על כך שסוגרים להן את חשבונות האינסטגרם שוב ושוב.

ג'אנל נאש, המכונה באינסטגרם "רויאל רפליקייט" חוותה את זה על בשרה. חשבונה נסגר ונפתח מחדש כמה פעמים, והיא מאמינה שלארמון קנסינגטון הייתה יד בדבר.

כרגע יש לליידי נאש 25.5 אלף עוקבים שאספה מחדש, אבל היא טוענת כי היא עדיין חווה ציד מכשפות. "הקהילה של הרפליקייטס עוברת תקופה סוערת", היא משתפת. "אנחנו מקוות לימים טובים ויציבים יותר", אומרת נאש, שלדבריה הוציאה עד היום מכיסה מעל 145 אלף שקלים לטובת הפרויקט.

גם רובי דייוויס הצעירה היא רפליקייט גאה. הסופר-פאן בת ה-17 עובדת קשה על השחזורים שלה שמקרבים אותה, בלב לפחות, למידלטון. "רוב הנערות בגילי רוצות להיות קים קרדשיאן, הן רוצות להתלבש כמוה ולעשות מילוי בשפתיים. זה סבבה, אבל לא בשבילי", היא קובעת. "אני מעדיפה להיות קייט מידלטון. התאהבתי בה כשראיתי את החתונה שלה. אני לא יכולה להסביר, ראיתי אותה בשמלה והיא פשוט נצצה. הייתי בת 11 והרגשתי שאני צופה באגדה בשר ודם".

בעזרת אינסטגרם נחשפה רובי לעולם הרפליקייטס, והרגישה שהגיעה הביתה. "זו קהילה מאוד תומכת. אנחנו בנות גילאים שונים, מכל העולם, אבל יש לנו את קייט במשותף. אנחנו מדסקסות על האאוטפיטים ואז משתפות בשחזורים שלנו. אני עוד בתיכון, אז אין לי אפשרות להוציא המון כסף על זה, ככה שאני קונה את רוב הפריטים ברשת, יד שניה. אם זה משהו מטופשופ או מזארה, אני אנסה להשיג אותו".

"ג'ולי דוכסית התקציב" גם היא רפליקייט גאה, ודי מדהים לראות את מידת ההשקעה שלה בפרויקט ובהשגת פריטים זהים או דומים להפליא למקור. היא מגלה שכל האובססיה התחילה כשבעלה, שידע כמה היא אוהבת את מידלטון, קנה לה טבעת אירוסין בהשראת הטבעת המוכרת של קייט. מאותו רגע, היא מספרת, הרגישה צורך שגם כל מה שמסביב לטבעת יזעק את שמה של הנסיכה.

התגית replikate# מתפוצצת מעוד תיוגים וניסיונות נאים של נשים רבות להכניס קצת מלוכה לחיים, אבל רואים שם עוד משהו: חלק מהרפליקייטריות חוטאות מדי פעם בשחזורים של לוקים של מייגן. מחכות לראות איך יקראו לקהילה של מרקל – זה רק עניין של זמן עד שגם התגית השנונה הזאת תגיע.

 

 

 

 

A post shared by The Lady Nash (@royalreplikate) on

 

 

 

 

A post shared by The Lady Nash (@royalreplikate) on

 

 

A post shared by Ruby's Replikates (@rubyreplikates) on

 

 

 

השאירו תגובה