חשבתם שהמט גאלה הייתה מטורפת? תראו את האפטר פארטי

אחרי האירוע השנתי הנוצץ מכולם, הדורש לבוש יצירתי, מוגזם ואפילו תחפושתי, השילו הסלבריטאיות את המעטה המסורבל ויצאו לחגוג באאוטפיטים מינימליסטיים יותר אבל מסקרנים לא פחות. כי אחרי כל מט גאלה, יש גם אפטר פארטי של המט גאלה

מאת  | ‏ 9 מאי 2018

האפטר פארטי של המט גאלה (צילום: אינסטגרם)

האפטר פארטי של המט גאלה (צילום: אינסטגרם)

אחרי אחת הגאלות היפות ביותר של המטרופוליטן, גאלה בנושא הכנסייה הקתולית שרוח הקודש לגמרי ריחפה מעליה, ולאחר שחודשים של עבודת קוטור מאומצת הגיעו לשיאם, יצאו הכוכבות לחגוג באפטר פארטי, ואולי לייצר עוד חטאים שיוכלו להתוודות עליהם בעתיד. הלוקים שהופיעו בהם לאירוע היו קז'ואליים יותר מאלה שלבשו על השטיח האדום בעל עשרות המדרגות, אבל עדיין מעניינים ולוהטים.

היו כמה מסיבות ניו יורקיות לבחור מהן, השתיים המרכזיות היו זו של ורסצ'ה ב"בום בום רום", וזו המאוחרת יותר של ריהאנה ב-“Up&Down”, ובשתיהן הגלאם עבד שעות נוספות.

 

A post shared by kuwtktube (@kuwtktube) on

לא מאוד מפתיע שבמסיבת האפטר של ורסצ'ה הרוב לבש ורסצ'ה. קים קרדשיאן, שהסתחבקה כמעט כל הערב עם דונטלה, שבייסיקלי הייתה הדייט שלה, החליפה את השמלה המוזהבת במיני שחורה עם נגיעות סאדו. קארדי בי ואופסט גם הם חגגו להם בוורסצ'ה, והמשיכו את התמה הכנסייתית רק בפחות מוגזם.

ג'ואן סמולס, רוזי האנטינגטון וויטלי, אשלי גרהאם ולילי אלדרידג' נראו כמו קולקציה מגוונת והורסת של המותג האיטלקי, זנדאייה הורידה את שריון ז'אן ד'ארק והפכה לדמות שונה לגמרי, קלילה וצבעונית, עם המון שמחת חיים, בעקבים לבנים עם נקודות שחורות של לובוטן, וג'יג'י חדיד המשיכה לנצח בלוק ברבי משובח ברוז-גולד.

גם רנדי גרבר וסינדי קרופורד היו שם, יפים וקלאסיים בשחור. עוד אחת מהמתלבשות המצטיינות של המט גאלה לא התעייפה בדרכה למסיבה –  בלייק לייבלי, שהוכיחה שהיא זיקית מתוחכמת והגיעה בלוק לא שגרתי שכלל שיער מתולתל וחליפת מיני ססגונית.

שנעבור למסיבה השנייה? אמילי רטאייקאוסקי נתנה הופעה לוהטת במקסימום, עם שמלה של מורפיו קולקשן (בעלה הטרי, לעומת זאת, הגיע בסווטשירט וג'ינס משעממים), זואי קרביץ הגיעה בלוק שווה נוסף בשחור, מבית אלכסנדר וואנג, שכלל מחוך ומכנסיים נמוכים, וג'ניפר לופז, שאחרי ההצלחה האופנתית באירוע הלכה על מיני רגוע יותר, בצבעים דומים, ומעיל פרווה גנגסטרי של בלמיין. גם פריס ג'קסון לבשה בלמיין ונראתה כמו ילדם הממזר של דייוויד בואי ואקסל רוז. בקטע טוב.

 

A post shared by sabzehh (@sabzehh) on

קנדל ג'נר בחרה בשמלת מיני עם הדפס ציור רנסאנסי, יצירה נוספת של אוף-ווייט, היילי בולדווין נראתה לוהטת מאי פעם בשמלת ניוד דקיקה וצמודה לגוף של "לה פרלה", שאמורה בכלל לשמש כהלבשה תחתונה, וקייט בוסוורת' הפגיזה בעוד לוק מלאכי, אבל של מלאכית לעת לילה: שמלה לבנה עם גימור אבן האופל וחרוזים מבית חושאן זאנג. פריאנקה צ'ופרה הייתה ההפך המוחלט, אפלולית, קז'ואלית וסקסית, בטופ ומכנסיים מעור של אלברטה פרטי.

ריהאנה, כמובן, לקחה את התחרות הלילית הזאת בסיבוב כשהגיעה בשלוש לפנות בוקר למסיבה של עצמה בפיג'מה נוצצת של נינה ריצ'י, משקפי שמש תואמים ושלל צלבים על החזה. בשלב הזה אפשר היה להתחיל, אבל גם לסגור, כי אחרי שיא כזה כבר אין לאן ללכת.

 

 

A post shared by @kakesnkandy on

 

מעיל של גנגסטרית (צילום: אינסטגרם, iconstyle_al)

מעיל של גנגסטרית (צילום: אינסטגרם, iconstyle_al)


 

A post shared by Hype af (@malefashionstudio) on

הורידה את השריון (צילום: אינסטגרם, celebrities_daily_pictures_)

הורידה את השריון (צילום: אינסטגרם, _celebrities_daily_pictures)


 

A post shared by ICONSTYLE (@iconstyle_al) on

בלי כנפיים, אבל נראית כמו הדבורה מאיה (צילום: אינסטגרם, iconstyle_al)

בלי כנפיים, אבל נראית כמו הדבורה מאיה (צילום: אינסטגרם, iconstyle_al)


אבל מה עם הסוודר הזה? (צילום: vanguardallure_)

אבל מה עם הסוודר הזה? (צילום: _vanguardallure)


לא קיבלת את הממו בנוגע לקוד הלבוש? (צילום: אינסטגרם, shorta_amman)

לא קיבלת את הממו בנוגע לקוד הלבוש? (צילום: אינסטגרם, shorta_amman)


 

A post shared by UpscaleHype (@upscalehype) on

כלה אדג'ית (צילום: אינסטגרם, shorta_amman)

מלאכית לעת לילה (צילום: אינסטגרם, shorta_amman)

אפלולית ויפה (צילום: Roy Rochlin/Getty Images)

אפלולית ויפה (צילום: Roy Rochlin/Getty Images)

השאירו תגובה