ככל הנראה זו שמלת הכלה של מייגן מרקל

אתרי האופנה הבריטים מתרגשים לספר כי הנסיכה לעתיד עומדת ללבוש שמלת כלה של בית האופנה הבריטי ראלף אנד רוסו. מחיר השמלה, על פי השמועות, עומד על כמעט חצי מיליון שקלים

מאת  | ‏ 6 מאי 2018
 

A post shared by KarFashionista (@karfashionista) on

למרות שכולנו החזקנו אצבעות שענבל דרור הישראלית תעצב את שמלת הכלה של מייגן מרקל, לאחר שהיא קיבלה פנייה להכין סקיצה עבורה, מסתמן שזה לא הולך לקרות. האמת – זה לא מפתיע. זה נחמד להיות מועמד, אבל יש גבול לכמה מייגן יכולה למרוד בבית המלוכה, וסביר יותר שלחתונה היא תלבש שמלה בעיצוב בריטי.

שיער מרושל בציבור – צ׳ק. בלי גרביונים בתמונות רשמיות – צ׳ק. גופייה לאירוע רשמי – צ׳ק. אלה עברות האופנה המלכותיות עד כה של מייגן, אבל מסתמן שבחתונה המלכותית היא תשחק לפי הכללים, למרות השמועות שהיא רצתה ללבוש שמלה לא בצבע לבן, מה שהייתה יכולה להיות אמירה מדהימה.

מייגן תלבש שתי שמלות שונות לחתונה, וכעת מקורות בחו״ל מדווחים שהבחירה בשמלה הראשונה היא יצירת קוטור ראלף ורוסו, בית אופנה לונדוני של מעצב ומעצבת אוסטרליים. אז רק קצת מרד. 

מותג הקוטור הוקם בשנת 2010 ומהר מאוד הפך לאחד המועדפים על השטיח האדום, עם לקוחות מפורסמים כמו אנג׳לינה ג׳ולי, בלה חדיד, קנדל ג׳נר וביונסה. מרקל עצמה לבשה יצירת קוטור יפהפייה ומדוברת של ראלף ורוסו בתמונות האירוסים הרשמיות שלה עם הנסיך הארי, כך שהבחירה הזאת לא מגיעה כהפתעה.

 מחיר השמלה, על פי השמועות, עומד על סך של מאה אלף פאונד – כמעט חצי מיליון שקלים. לשם ההשוואה – השמלה מבית אלכסנדר מקווין שהתחתנה בה קייט מידלטון עלתה 250 אלף פאונד (כ-1.2 מיליון שקלים). אין עדיין פרטים באשר איך השמלה בדיוק תיראה, אבל אם לשפוט על פי שמלות הכלה שהציגו ראלף ורוסו עד כה על המסלול, אפשר לנחש שהיא תכלול חצאית מאסיבית והרבה חרוזים בעבודת יד. את זה כולנו נגלה ב-19 במאי, אבל אין ספק שהחדשות האלה הופכות את שמלת הכלה של מייגן למעניינת מתמיד.

מייגן והארי, כל העולם מחכה לראות מה תלבשו (צילום: Alastair Grant לגטי אימג'ס)

מייגן והארי, כל העולם מחכה לראות מה תלבשו (צילום: Alastair Grant לגטי אימג'ס)

מבחינתנו את יכולה ללבוש את גם השמלה הזו (צילום: Chris Jackso לגטי אימג'ס)

מבחינתנו את יכולה ללבוש את גם השמלה הזו (צילום: Chris Jackso לגטי אימג'ס)

תמונה

השאירו תגובה

 

  • אני מקווה שלא זאת השמלה, כי היא ממש לא יפה!

    מאת: מישי |‏ 6 במאי 2018 | 16:49
  • שרית הזמרת הפילה עליו הרבה תיקים שלא קשורים אליו, כמו כמה שסתם הפיצו שקרים וכתבו תגובות בשמו לשם הסתה. חייבים לדעת כל אלו שדיברו נגדו הם בכלל לא מכירים אותו ולא פגשו אותו, שוליים אותם שנים רבות להפיץ עליו את שקריהם, נניח שיש להם כוונות טובות, וחלקם ודאי שלא כי הם אלו שהיכו אותו באכזריות איומה וכמעט הרגו אותו, התענוג הגדול שלהם לראות שההסתה הפרועה והשקרית שלהם הניבה פירות וכל העולם יחדיו צועקים ומבזים אותו באותם שקרים במקהלה, ובכן חייבים לדעת ולהבין את הרדיפה ומלחמת עולם האכזרית שהמחבלים האלו מנהלים נגדו על לא עוול בכפו, על פי תוכנית הזדונית תוכנית הביטולים, כמובן שהם תמיד דואגים להסוותה ולהפיל את זה עליו שהוא אמר כאילו הם שמעו בעוד הוא אמר הפוך, רק הרוצחים רגילים כל השנים ורודפים אחריו בכמויות לכל מקום שהוא נמצא וממררים את חייו ומשלטים ונלחמים בו בכל מה שעושה וסתם ביצים נגדו עם תירוצים שקריים, וכולם עדים למלחמת עולם ולהתעללות האכזרית הזו שהם מודים בה ושואלים איך הם יודעים. כל השנים הם קיפחו פרנסתו וגם גנבו ממונו וניצלו אותו. ציערו אותו ביסורים קשים. רק הבטיחו ובסוף לא נתנו כלום. תבינו המחבלים האלו לא יודעים איך ליחצן עצמם והוא קורבן התמיד להישתלטות המגעילה והמכוערת שלהם עליו ועל העולם. והכל בדוק.

    מאת: חדד |‏ 6 במאי 2018 | 11:57