שרה היילנד מתוודה: אני מקריחה

כוכבת משפחה מודרנית, שרה היילנד, פנתה לעוקביה באינסטגרם וכתבה: "הצילו, השיער שלי נושר". הרשת לא נשארה אדישה והיילנד קיבלה אין סוף תגובות וטיפים לחזוק השיער וכמובן תמיכה מקיפה

מאת  | ‏ 1 מאי 2018

שרה היילנד מדברת מהלב (צילום: Rachel Murray לגטי אימג'ס)

שרה היילנד מדברת מהלב (צילום: Rachel Murray לגטי אימג'ס)

כוכבת ׳משפחה מודרנית׳ שרה היילנד התבגרה מול המצלמות, והעולם כולו זכה לראות אותה הופכת מנערה יפהפיה לאישה הורסת. השחקנית הקומית המבריקה ידועה בהומור העצמי המפותח שלה, שדורש ממנה כנות ואומץ, ועכשיו היא מפגינה את התכונות האלה וחושפת שהיא מאבדת את שיערה בגלל תרופות שהיא לוקחת לטיפול במחלה כרונית.

היילנד בת ה-27 פנתה לעוקביה באינסטגרם וכתבה: ״הצילו, הצילו הצילו. באיזה תכשירי שיער משתמשים במקרים של שיער דליל? אני יודעת שזה לא נראה ככה, אבל זה מה שקורה. תרופות שאני נוטלת גורמות לשיער שלי לנשור. יש לי בעיה לקחת את התוספים המוכרים, כמו ויויסקל ונוטרפול, כי הרוקח אומר שהם מתנגשים עם התרופות.״ לאחר שהעוקבים הפציצו את היילנד בהמלצות, היא חזרה אליהם והודיעה שתנסה את הגישה ההוליסטית. ״אני עומדת לנסות שמן קיק, קוקוס ואבוקדו. אולי אערבב לתוך זה גם ויטמין אי. אני לא יודעת. תודה על כל העזרה״.

". תרופות שאני נוטלת גורמות לשיער שלי לנשור" (צילום:  Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

". תרופות שאני נוטלת גורמות לשיער שלי לנשור" (צילום: Dimitrios Kambouris לגטי אימג'ס)

היילנד לא חשפה מהי המחלה הכרונית בה היא נאבקת, אבל בשנת 2012 שיתפה בעבודה שעברה השתלת כלייה לאחר דיספלזיה כלייתית. מאז מצבה של היילנד מקשה עליה לתפקד, ולאחרונה אף גילתה כי אין לה אפשרות להתעמל. מעבר לעובדה שהפוסט שלה היה דוגמה נהדרת ליעילות חוכמת ההמונים, רבים מודים לה עליו כי הוא חשף מעט מעולמם של החולים במחלות כרוניות, שהמערכת החיסונית שלהם תמיד מועדת לפורענות, והם נוטלים תרופות שונות ובעלות תופעות לוואי רבות ומורכבות.

המומחים מסכימים עם הקהל שהמליץ על המרכיבים שהיילנד מתכוננת להזין בהם את שיערה, וממליצים לה, ולמי שממש כמוה סובל משיער דליל ונשירה, להוסיף אומגה 6 ו-9 לתערובת. הם גם מציעים לציבור הרחב לתפוס טרמפ על ההמלצה, ולשפוך קצת שמן קיק על השיער, כל שיער שמעוניינים שיהיה עבה ומבריק יותר, ויצמח במהירות רבה יותר. כך או כך, מה שבטוח זה שאין במה להתבייש. רק בריאות.

 עובדת לא מעט על השיער שלה (צילום: Amanda Edwards לגטי אימג'ס)

עובדת לא מעט על השיער שלה (צילום: Amanda Edwards לגטי אימג'ס)

קיבלה אין סוף תגובות ותמיכה מקיפה (צילום:  Dia Dipasupil לגטי אימג'ס)

קיבלה אין סוף תגובות ותמיכה מקיפה (צילום: Dia Dipasupil לגטי אימג'ס)

מנסה גם את הגישה ההוליסטית (צילום: Christopher Polk לגטי אימג'ס)

מנסה גם את הגישה ההוליסטית (צילום: Christopher Polk לגטי אימג'ס)

כל הכבוד על הפתיחות (צילום: Christopher Polk לגטי אימג'ס)

כל הכבוד על הפתיחות (צילום: Christopher Polk לגטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה