לטיסיה, זאת את? כשהמלכה לובשת טייטס דמוי עור

מלכת ספרד מצטיינת באאוטפיטים אלגנטיים כמו גם בפריטים של רשתות עממיות, אבל למראה הזה לא ציפינו מבת אצולה: וסט נטול שרוולים, טייטס מבריק ונעליים שטוחות וקז'ואליות. מוכיחה שהארמון לא עלה לה לראש או מזלזלת במעמדה?

מאת  | ‏ 1 מאי 2018

צילום: splash news)

צילום: splash news)

לטיסיה מספרד היא אחת המלכות עם הכי הרבה סטייל בעולם. רק לאחרונה היא עצרה לנו את הנשימה עם שמלה סופר-אלגנטית מבית המעצבת אנה גונזלס, ולמרות שהיא נצפית גם בלא מעט פריטים של רשתות מהירות ובראשן זארה, היינו צריכות לשפשף היטב את העיניים כשהופיעו בתקשורת תמונות שלה בטייטס, ולא סתם טייטס – אלא אחד דמוי עור.

לטיסיה היפה, בת 45 ואם לשתיים, יצאה לסיור בצפון ספרד שכלל גם כנס מיוחד בנושא מחלות נדירות, אחד ממספר מיזמים הקרובים במיוחד ללבה ושאותם היא מקדמת כמלכה. ההופעה שלה לאירוע יצרה שילוב אופנתי לא צפוי ואפילו מאתגר בצבעי שחור לבן: בלייזר-וסט לבן מחויט של מאסימו דוטי, נטול שרוולים וחושף זרועות שזופות וארוכות, ומתחתיו, כאמור, הטייטס.

 

A post shared by Royal Addicted (@royaladdicted2) on

הלוק כולו עבר, מלמעלה למטה, ממחויט לקז'ואלי, ונחתם בזוג נעליים שטוחות. ספורטיבי-אלגנטי, מבוגר-צעיר, ממלכתי-אגבי. לטיסיה הציגה עם הלוק שלה את כל הניגודים שהופכים אותה למלכה אהובה כל כך, שרבים יכולים להזדהות איתה.

המראה הזה הזכיר לרבים את המלכה בגלגולה הקודם, לפני שהתאהבה, במהלך ראיון טלוויזיוני בפריים טיים, בנסיך ספרד ופרשה מהקריירה המאוד מצליחה שלה כעיתונאית. כך, אומרים, הייתה לטיסיה נראית כיום אילו המשיכה לעבוד בתקשורת ולא עזבה הכל לטובת הארמון, הכתרים והנשפים המפוארים. יפה לראות שהיא מצליחה לשמור על מי שהיא. כך נראית מלכה מודרנית.

 

A post shared by TheBorbons (@theborbons_) on

 

ככה היא נראית על אלגנט (צילום: Borja Benito/Pool/Getty Images)

ככה היא נראית על אלגנט (צילום: Borja Benito/Pool/Getty Images)


 

 

 

A post shared by Europe’s Royalty (@europe_royalty) on

 

השאירו תגובה