זה רשמי: אלה פריטי האופנה המבוקשים ביותר של 2018
התיק הנצחי (אבל בגרסת יד שניה), הכפכפים שלא יורדים מסדר היום, הסניקרס הממותגות, החגורה הכי נכונה והג'ינס שכולנו יכולות (וצריכות) להרשות לעצמנו: זה אמנם עדיין מרגיש כאילו 2018 רק התחילה, אבל היא מתקרבת לנקודת האמצע, ורשימות הסיכום כבר כאן. האם הוויש-ליסט שלכם תואמת את הממצאים?
החודשים הראשונים של שנת 2018 חלפו עברו להם ועם פרוץ חודש מאי מגיעה גם שעת הסיכומים הראשוניים. למרות שעדיין קשה לקבל תמונה מלאה על המגמות, המותגים והפריטים שיעשו את 2018, אפשר לגשת בהיסוס לסיכומי ביניים. וזו בדיוק המשימה אליה ניגשו אתר הBOF ופלטפורמת החיפוש LYST.
בניתוח קפדני של נתוני הגלישה והחיפוש של מיליוני צרכני אופנה, נוצר דו"ח השופך אור על המותגים החמים ביותר בתעשייה וגם על הפריטים שלא יורדים מסדר היום האופנתי של כולנו. לצד אישור מחדש של מעמד בתי אופנה עתירי הייפ ובאזז דוגמת בלנסיאגה, גוצ'י ו-Vetements (כשבלנסיאגה מחליפים את גוצ'י רשמית במקום הראשון), הדו"ח חשף גם את הפריטים הספציפיים שמככבים ב'וויש ליסט'ס' של מיליונים.
אם בוחנים את האותיות הקטנות של הדו"ח מגלים שהאינדקס של Lyst אינו כולל פריטים של כמה מהשחקנים הכי בולטים בזירה (שאנל, הרמס, דיור, סלין ועוד). אלו נכללים בדו"ח רק בחיפושי מוצרי יד שניה. באופן לא מפתיע, ניתוח הנתונים גילה כי הפריט הכי פופולרי לרבעון הראשון של 2018 הוא תיק ב'בעלות קודמת' (המונח האלגנטי של יד שניה) של לואי ויטון. אחריו, בסדר יורד, מככבים סניקרס מטאליות של גולדן גוס, כפכפי פסים של גוצ'י, ז'קט בומבר ורוד של אקנה, חגורת הלוגו של גוצ'י, מגפונים של מרג'יאלה, סניקרס הגרב של בלנסיאגה, חולצת קפוצ'ון של OFF-WHITE, ג'ינס מדגם ג'וני של טופשופ (לרוב מלווה בחגורה של גוצ'י מהסעיף החמישי) ותיק הרפיה של Loewe שרק לפני מספר ימים סימנו כנכון ביותר לעונה.
הרשימה מעלה כמה נקודות למחשבה מעניינות וביניהן- הדומיננטיות המתמשכת של אגף ההנעלה באחוזי המכירות (ארבעה מתוך המוצרים הכי נמכרים משתייכים לקטגוריית הנעליים) כמו גם הבהלה הבלתי ניתנת לעצירה לכפכפי הפסים של גוצ'י (הכפכפים מככבים ברשימה בעיקשות במשך 12 החודשים האחרונים). מצד שני, בית האופנה המדובר כל כך 'הכניס' לרשימה רק שני פריטים והציג ירידה ביחס לניתוחים קודמים. עוד הפתעה היא הכניסה של מכנסי הג'ינס של טופשופ לרשימה. מדובר בפעם הראשונה שטופשופ או כל רשת מהירה אחרת מתברגת לצמרת המוצרים הנמכרים. האם סנונית ניתוחי המידע הזו לשנת 2018 הולכת לשמר את כיווניה בהמשך השנה? נשוב ונדווח. בינתיים קבלו את הרשימה המלאה:
1. תיק Neverfull של לואי ויטון (בבעלות קודמת)
2. סניקרס מטאליות של Golden Goose Delux Brand
3. כפכפי סלייד בדגומת פסים של גוצ'י
4. מעיל בומבר בוורוד פודרה של ACNE
5. חגורת לוגו של גוצ'י
6. מגפונים נוצצים של מרטין מרג'יאלה
7. סניקרס "גרב" של בלנסיאגה
8. קפוצ'ון של אוף-ווייט
9. ג'ינס "ג'וני" של טופשופ
10. תיק רפיה של LOEWE
השאירו תגובה