"את חלאה ורוצחת": התחזו למעריצות ותקפו את ג'יג'י חדיד

ג'יג'י הגיעה למפגש מעריצים לקידום הקולקציה המשותפת עם טומי הילפיגר, כשלפתע אחת הגרופיות הפכה את עורה, שלפה שלטי מחאה והאשימה אותה ברצח בעלי חיים. צפו בתגובתה של הדוגמנית לתקרית המפתיעה

מאת  | ‏ 29 אפריל 2018
 

A post shared by Gigi Hadid (@jelenasdior) on

ג׳יג׳י חדיד רגילה לתשומת לב ולפפראצי. היא מתנהלת בצורה יפה יחסית עם האתגרים שמציבה בפניה האהדה הציבורית, ובעבר מצאה גם דרכים יצירתיות לתקשר ללא מילים עם ההמון המחכה לה, בעזרת כיתובים על הבגדים. איש לא היה יותר מופתע מהדוגמנית כשהגיעה לאירוע המקדם את שיתוף הפעולה האחרון שלה עם טומי הילפיגר וקודמה בידי מי שחשבה שהן מעריצות, אך מהר מאוד גילתה שהן בעצם מפגינות זועמות.

קבוצת פעילים למען זכויות בעלי חיים ומתנגדים ללבישת פרווה הפתיעה את ג'יג'י ועשתה לה "זאב בפרוות כבשה", כמו שאומרים, מחוץ לחנות מייסי'ס, באירוע הניו יורקי המרגש. בסרטון ניתן לראות את ג'יג'י ממתינה לגרופית הבאה שתגיע לפגוש אותה ולקבל ממנה חתימה, ומקבלת אישה צעירה בחיבוק. אלא שאז האישה מנסה להראות לג'יג'י משהו בטלפון שלה. חדיד, שעוד לא מבינה מה מתרחש, חוזה באישה שולפת מתחת לבגדיה שלט ועליו הסיסמה: "ג'יג'י רוצחת".

 

A post shared by Gigi Hadid S (@gigifirst) on

זה לא הסוף. שניות מאוחר יותר הצטרפה עוד אישה לחגיגה עם שלט עליו מתנוססת הכתובת: "חלאת פרווה" והשתיים החלו בשירה אדירה של: "ג'יג'י חדיד, תתביישי לך!". אי אפשר שלא לחוש חמלה כלפי הפאשניסטה שנקלעה למתקפה הזו והתקשתה להחליט מה לעשות ואיך להתייחס לצעירות הזועמות. אבל ג'יג'י, כמובן, לא הזיעה. היא פשוט המשיכה לשבת, לחתום, ונתנה לאנשיה לסלק את המפגע מהמקום ביעילות.

מעריציה האמיתיים של ג'יג'י טוענים כי הדוגמנית היפהפייה כלל לא נוהגת ללבוש פרוות אמיתיות, רק תחליפים משכנעים במיוחד. היא עצמה טרם התייחסה לאירוע, ויש ספק שמא תעשה את זה בכלל, אבל כדאי לציין שטומי הילפיגר, שהיה זה גם האירוע שלו, הפך את החברה שלו לנטולת פרווה כבר לפני 9 שנים – כך שלפחות מהבחינה הזאת, ההפגנה המדוברת לא ממש הייתה במקומה. 

 

A post shared by Miri (@earthling269xx) on

 

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

השאירו תגובה

 

  • כל תעשיית האופנה מקדמת לבישת פרוות ועורות , החל מנעליים ועד לצעיפים מעילים וכובעים, גם אם חברה מפסיקה לייצר זה לא אומר שהדוגמניות לא ממשיכות לצרוך.

    מאת: לי |‏ 30 באפריל 2018 | 01:57
  • מאקו מה אתם מגנים על האנטישמית הזאת

    מאת: . |‏ 29 באפריל 2018 | 16:10