המותג המושלם שהושק בשבוע שעבר גורם לזארה להיראות יקרה
כשבלה חדיד מעלה אינספור תמונות לחשבון האינסטגרם שלה לבושה בלייבל החדש שלך, כנראה שעשית משהו נכון. זה קרה ל-Prette, שמציע מיקס של קז'ואל ופריטים מחויטים סופר-קוליים במחירים שכולנו יכולים להרשות לעצמנו. מהר, לפני שייגמר
בכל יום קמים מסביב לעולם לייבלים חדשים של אופנה, מאחוריהם חולמים אמיצים. הם מעוניינים להלביש את כולנו, אבל בשלב הראשון עטים אחר חלק מאוד מסוים מאתנו – ציבור יחידי סגולה שיכול לבנות, בכמה טפיחות קלות על מסך המגע, מותג חדש ולהעלות אותו לגדולה.
אחד כזה הוא Prette, שמגיע אלינו מלוס אנג'לס השמשית והצליח, בחיתוליו, לצוד את היפות, הנעקבות והנכונות ביותר. מדובר בקולקטיב של מעצבים ואנשי מכירות אונליין, שנפתח ב-15 באפריל וכבר הספיק לעורר עניין אדיר ולהילבש על ידי בלה חדיד, שיי מיטשל, אוליביה מאן והזמרות קלני והולזי.
האופנה שמציעים לנו ב-Prette היא מאוד כאן ועכשיו. אתליז'ר מהזן החדש והפופולרי: שילוב רציני של קז'ואל עם בגדים מחויטים, חלקי חליפות שמקבלים וייב של אופנת רחוב, צבעים מתוחכמים כמו חרדל ואפור, וכל זה בלי להיגרר לרצינות תהומית ובלי לשכוח את שמחת החיים.
חדיד לובשת כל כך הרבה פריטים מהלייבל עד שהיינו מצפים שתהיה חלק מהצד העסקי שלו, אבל על פניו נראה שהיא פשוט מאוד אוהבת את הלוקים, שהתאימו במיוחד לדמות החדשה שיצרה לעצמה ביפן: רבקה הרג'וקו.
הפריטים לגמרי נגישים יחסית למותג שהמפורסמות מחבקות ככה בחום, כשהמוצר היקר ביותר בכל האתר הדנדש עולה 247 שקלים, ורוב השמלות נמכרות ב-140 שקלים בלבד. הכל עוד טרי, כך שבאתר ניתן להזמין כרגע בקלות רק לכתובות בתוך ארה"ב, אבל אם תצרו קשר עם מחלקת התמיכה שלו, הם מבטיחים שיספקו לכם הצעת מחיר גם למשלוח בינלאומי לכל רחבי העולם.
לפי כמות העוקבים הצנועה בחשבון האינסטגרם (כ-1,300 נכון לעכשיו), יש ללייבל הזה עוד לאן לצמוח, וסביר להניח שכל הסיפור עומד להתפוצץ בענק ולהיות בכל מקום וסולד אאוט תוך ימים. אל תגידו שלא ידעתם.
אוסף של סמרטוטים..
מאת: אני | 26 באפריל 2018 | 19:06