מזהים את הכוכבת בתחפושת? לזהות הבדויה שלה יש כבר 19k עוקבים

רבקה הרג'וקו מטיילת בטוקיו, יוצאת לקניות וקורעת את המועדונים, למרות שהיא בכלל פיצול אישיות דימיוני של אחת האיט גירלס המשפיעות בעולם. זה לא מונע מ-19K העוקבים שצברה בשבוע בלבד לעקוב אחריה בשקיקה, וממגזיני האופנה לדבר עליה בלי הפסקה

מאת  | ‏ 10 אפריל 2018
 

A post shared by Rebekka Harajuku (@rebekkaharajuku) on

למרות שנדמה כי העולם לעולם לא ישבע מבלה חדיד, ומעוניין לקבל ממנה מנות גדושות בכל צורת הגשה, לדוגמנית עצמה יש כנראה צורך להתרענן. אין דרך אחרת להסביר את הדבר המרתק שקורה עכשיו באינסטגרם – חשבון חדש מהניילונים של בחורה יפהפייה ביפן, שמכנה את עצמה רבקה הרג'וקו ודומה באופן מחשיד לבלה שלנו. מדובר, לא מפתיע, בחשבון שפתחה חדיד בעצמה, המוקדש לאלטר-אגו מסקרן שיצרה.

בלה נמצאת עכשיו בטור ממומן ברחבי אסיה, שהתחיל בשנחאי עם דיור ביוטי ומסתיים בימים אלה בטוקיו, שם לקחה בלה כמה ימי חופש מקידום גליון "ווג טוקיו" של חודש מאי עליו היא מתנוססת, ומקמפיין שעוני מותג "טאג הר" בו היא לוקחת חלק. בימי החופשה עברה הצעירה מסע מלהיב ומסקרן של גילויים, מה שגרם לה כנראה לפתוח חשבון ליפנית הקטנה שהסתתרה בה כל השנים האלה, תחת שם משפחה זהה לשמו של הרובע האופנתי הכי משוגע בעיר.

 

A post shared by (@bellahadid) on

בסטוריז של בלה היא מרימה לחשבון של רבקה שוב ושוב, מה שגורם לכולם להאמין שהיא זו שפתחה את ה"פינסטה" הזה (שזה, בז'רגון המקצועי, חשבון אינסטגרם פיקטיבי). כך או כך אי אפשר שלא להתאהב בגברת הרג'וקו הבלונדינית, שצברה בפחות משבוע 19 אלף עוקבים והמספר גדל כל שעה.

רבקה יודעת לעשות גוד טיים, והיא לא ביישנית – היא אוכלת במסעדות עם חברים, יוצאת למסיבות, עושה קניות ובגדול קורעת את העיר. באחת התמונות חובש את הפאה שלה בחור בשם טאקו בנט, אחד ה-BFF’s של קנדל ג'נר, וגם הוא מתויג כרבקה. נראה כי להרג'וקו הצעירה, וגם לבלה, יש חוש הומור לא רע.

 

A post shared by (@bellahadid) on

בחלק מהתמונות מתויג המותג "ליבינג קול", כך שיש סיכוי שרבקה היא לא סתם דחקה, אלא דחקה ממומנת ומחושבת, אבל בתוך עננת המסתורין הזאת יש דבר אחר שכולם מסכימים עליו – אסיה עשתה משהו לסטייל של בלה חדיד. אתרי האופנה והמגזינים לא מפסיקים להתפעל ממנה במהלך הביקור מעורר הקנאה הזה, ומהשינוי שמתבטא בשמלות וינטג' של אלאיה, המון שאנל, מגפי לובוטין מוגזמים וניקיון יוצא דופן מאקססוריז.

באתר "ווג" כבר קוראים לבלה לא לזרוק את כל הסטייל הזה לטובת מגפי הצבא והסוויטשירטים שמאפיינים את הלוק הרגיל שלה כשהיא חוזרת לארה"ב. בינתיים הם יכולים אולי להשיג אותה אצל רבקה.

 

 

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • כל הזמן רוצה תשומת לב, אין לזה סוף! וואו חמודה את חיה בסרט ביפן אולי 100 איש מכירים אותה.
    ולמה אני יודעת את זה? כי אני גרה בטוקיו כבר כמה שנים, ליפנים אין עניין גדול בכל מה שקשור לסלבס מהמערב (אלא אם כן זה מישהו ממש מפורסם, נגיד בראד פיט).
    אנונימית לחלוטין.
    הסיכוי שיכירו את גל גדול הוא גדול הרבה יותר בגללש היא כוכבת קולנוע ושיחקה את וונדר וומן! היפנים אוהבים את זה

    מאת: נועה |‏ 11 באפריל 2018 | 14:49
  • נראית בת 40 מינימום

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 באפריל 2018 | 19:59
  • לא מספיק שבתור בלה היא נדחפת לכל פריים, עכשיו היא עושה את זה גם בשם בדוי? נמאס לי כבר מהאחיות חדיד…

    מאת: מישהי |‏ 10 באפריל 2018 | 19:45