שש שעות אחרי הלידה, קייט נראית מדהים במחווה מרגשת לדיאנה

קייט הגיעה לבית החולים פדינגטון אתמול בשעות הבוקר, ובשש בערב כבר יצאה ממנו כשהיא רעננה, מאופרת ועל עקבי סטילטו כאילו כלום לא קרה. והחלק הכי מרגש? השמלה האדומה שבחרה דומה להפליא לזו שלבשה הנסיכה דיאנה אחרי שהביאה לעולם את בייבי הארי

מאת  | ‏ 24 אפריל 2018

מתוקים (צילום: by Chris Jackson/Getty Images)

מתוקים (צילום: by Chris Jackson/Getty Images)

הממלכה חיכתה ליום הזה זמן רב וערכה הימורים רבים בנוגע למין הילוד, והפפראצי התגודדו סביב אגף לינדו היוקרתי בבית החולים פדינגטון הלונדוני מאז שנפוצה השמועה כי קייט מידלטון הגיע אליו בשעות הבוקר של יום ראשון. למרות הציפייה, ההפתעה עדיין הייתה גדולה מאוד כשהיא הפציעה בשש בערב, פחות מ-12 שעות לאחר שהגיעה, עם תינוק חדש בידה, חיוך על פניה והיא רעננה וזוהרת כאילו לא ממש עכשיו הוציאה מגופה בן אדם חדש.

התינוק הקטן, 3.8 ק"ג של מתיקות, הדיח את הארי מהמקום החמישי בתורו לכתר והעביר אותו למקום השישי. הנסיך הוא אח צעיר לג'ורג' ושארלוט המקסימים, שהגיעו עם אביהם לבית היולדות אחרי הגן כדי לפגוש לראשונה את התוספת למשפחה. הוא נולד בשעה 11:01 בבוקר ונראה מתוק במיוחד כשהוא עטוף וישנוני, בהופעה הפומבית הראשונה בחייו. את השם עוד לא חשפו ההורים. "הוא לא גרם לכם לחכות יותר מדי הפעם. תגלו מה השם בהקדם", הבטיח וויליאם לקהל הנרגש, ואמר: "עכשיו יהיו לנו דאגות משולשות!".

 

A post shared by instylemagazine (@instylemagazine) on

וויליאם וקייט יצאו אל הפפראצי עם התינוק הזעיר בידיהם, כשקייט חוזרת ועושה מחווה נהדרת לדיאנה, כזו שעשתה כבר בעבר. עם לידתו של ג'ורג', לידה ראשונה עבורה, לבשה קייט שמלה כחולה עם נקודות לבנות שדמתה באופן חד משמעי ומרגש לזו שלבשה דיאנה כשיצאה אל הציבור עם וויליאם בידיה. עכשיו, כשבנה השני מוצג לראווה, חוזרת קייט לדיאנה ויוצרת מחווה נוספת, בשמלה אדומה המרפררת לשמלתה של החותנת לאחר שילדה את הנסיך הארי.

בשני המקרים היו אלה שמלות של מעצבת הבית שלה – ג'ני פקהאם, שעוצבו מראש ובמיוחד לכבוד האירוע. גם לכבוד לידתה של שארלוט לבשה קייט שמלה של פקהאם, צהובה-לבנה ומתוקה גם היא, אבל בפעם ההיא לא הייתה זו מחווה. בכל זאת, במונרכיה לבנים יש מקום שונה בשושלת.

שוב מראה לנו קייט שאין באמת צורך להשתחל לסקיני ג'ינס מיד אחרי הלידה, וחושפת את האמת: יש בטן גם אחרי, כזו שמזכירה חודש שישי בערך, ואין מה להתבייש בה. להפך. האאוטפיט שבחרה הדוכסית הוא שמלת רטרו מוחלטת, עם צווארון פיטר פן מתחרה לבנה. היא הייתה מאופרת היטב עם שיער מסודר וכהרגלה (כן, גם באירועים כאלה) נעלה נעלי עקבים בהירות. העובדה שהיא יוצאת כך הישר ממיטת הלידה, עם חיוך מתנוסס על פניה, היא לא פחות מפלאית.

בשלב מסוים הרוח קצת פרעה את השיער של קייט, וזה הרגע המתוק בו מלמלה לבעלה שכדאי לקחת את התינוק למקום קצת פחות קריר וחשוף לאלמנטים. השניים חזרו פנימה עם התינוק. מה שבטוח, מי שחשש שמידלטון לא תספיק להתאושש כדי לקרוע את הרחבה בחתונה של הארי יכול להירגע. לפי המפגן הנוכחי נראה שהיא יכולה לצאת למסיבה כבר בסוף השבוע הקרוב.

על עקבים (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

על עקבים (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

לא יודע מה מחכה לו (צילום: Gareth Cattermole/Gareth Cattermole/Getty Images)

לא יודע מה מחכה לו (צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)

באו ישר אחרי הגן (צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)

באו ישר אחרי הגן (צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)

הרוח פרעה בקצת את השיער (צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)

הרוח פרעה קצת את השיער (צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)


 

A post shared by @samaha_mashmooma on

הממלכה באקסטזה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

הממלכה באקסטזה (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

רוצים לאמץ אותנו אולי? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

רוצים לאמץ אותנו אולי? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)


 

A post shared by Smooth 99.5 FM (@smooth995fm) on

השאירו תגובה

 

  • פרזיטים חדשים לבית המלוכה הפרזיטי שאני מממן

    מאת: ט. |‏ 26 באפריל 2018 | 04:01
  • קל להיראות ככה כשאת נסיכה. יש לך מאפרת ומסרקת צמודה. צלם שיוציא אותך טוב, לא מחכה לך בית מלא בכלים ובכביסות. ובטח גם דאגו לה למסאג' טוב אחרי, בקיצור אל תתפלאו יותר מדי.
    הנסיך ג'ורג' רק בן 4 ונראה כאילו כל העולם מונח לו על הכתפיים

    מאת: דניאל |‏ 25 באפריל 2018 | 12:21
  • מושלמת!!
    פשוט מעריצה אותה!
    אבל לא מבינה את השוקינג הזה כל פעם מחדש.. אם הלידה הייתה טבעית וללא סיבוכים 4 שעות אחרי לידה אפשר לעמוד ללכת להתקלח
    כל עוד עבר בשלום אין סיבה שלא תראה כך 7 שעות אחרי לידה
    מתקלחת מכניסים לחדר מעצב שיער מאפרת לובשים שמלה קלילה ונעליים ויוצאים
    על מה השוק?
    בשלושת הלידות שלי נראיתי כך 5 שעות אחרי הלידה כולל השיער והאיפור (שעשיתי בעצמי מן הסתם ללא אנשי מקצוע ורק שאני לבשתי חליפת טרנינג חחח)

    מאת: ר |‏ 25 באפריל 2018 | 10:42
  • נסיכה אמיתית. יפהפיה. אינטלגנטית. מזל טוב כיף להנות מהספק שעוד בתי מלוכה,שולטים במקומות מסויימים.. ממש סיפור מהאגדות.

    מאת: רינת |‏ 24 באפריל 2018 | 15:17