שתית חשיש? מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט פונתה מהפסטיבל בהכרה מעורפלת

רק אתמול סיפרנו לכם מה לובשות מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט ושאר הסלבס בפסטיבל קואצ'לה המדברי. מסתבר שלא רק עם האאוטפיטים הן הלכו רחוק מדי - היום תועדה טיילור היל כשהיא נתמכת בידי מספר חברים, שנשאו אותה אל מחוץ למתחם כשהיא במצב די מדאיג

מאת  | ‏ 16 אפריל 2018

הלכה רחוק מדי (צילום: אינסטגרם, tc.arab)

הלכה רחוק מדי (צילום: אינסטגרם, tc.arab)

אחרי שדיווחנו על האאוטפיטים המושקעים והסקסיים שלבשו המפורסמות לקואצ'לה, ובהן גם לא מעט מלאכיות של ויקטוריה׳ס סיקרט, אנחנו מצטערים לדווח שאחת האהובות שבהן, טיילור היל, נצפתה שבורת כנפיים, נגררת אל מחוץ לאחת האפטר פארטיס העוקבות להופעה ההיסטורית של ביונסה, אחרי שככל הנראה שתתה הרבה יותר מדי.

היל, שלוקחת את הפסטיבל מאוד ברצינות וממצה את זמנה בו היטב, נעזרה בקבוצת חברים ונישאה בזרועותיהם החסונות והמגוננות מפני צלמי הפפראצי המודאגים, עד לרכב. הצלמים, אגב, הציעו להזמין אמבולנס אבל נענו בשלילה.

בימים פוטוגניים יותר (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Victoria's Secret)

בימים פוטוגניים יותר (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Victoria's Secret)

טיילור הייתה כבר די שתויה מוקדם יותר באותו ערב. היא שמה על פניה מטפחת, וכשהצלמים צעקו לעברה: "טיילור!" ענתה להם: "איך ידעתם שזו אני?" והמשיכה לחלוק את אהבתה לביונסה. במפגש הבא נראתה הדוגמנית כבר קרובה בהרבה לרצפה, ופחות עליזה ושמחה. בכוחות משותפים העלו אותה חבריה לתוך הרכב.

אבל אך חשש, מאז האירוע הספיקה היל להתאושש, והיא שוב מציגה את רוח החופש, הרוקנ'רול והביגוד הבוהמייני לכל דורש, בסטייל. הדוגמנית הבליינית כבר הספיקה לקום, ללבוש שוב את הבנדנה הלבנה שלה, לפקוד את האירוע במכונית חדשה של ב.מ.וו ולהעלות סטורי בו היא מחזיקה פחית בירה וכותבת: "הכל בסדר". תגידי את זה לאמא שלך, שיושבת עכשיו בבית בחרדה.

 

A post shared by FLAME GOD (@the_savage_room) on

 

 

A post shared by Taymee (@taylor_strijd) on

 

 

 

 

A post shared by Beauty Worldٰ (@swag__ksa) on

 

 

A post shared by sabzehh (@sabzehh) on

 

 

A post shared by TAYMEE (@romeeandtaylor) on

 

 

A post shared by taylor hill (@taylorhill.fp) on

השאירו תגובה