"מי תגיד 'לא' למעצב על? תרצי או לא תרצי, את תצאי עם ציצי בחוץ"

בפעם הראשונה שתמונות העירום שלה נפוצו ברשת, היא התמלאה חרדה. השבוע, כשזה קרה לה בפעם השנייה, יוליה פלוטקין כבר לא נבוכה אלא זועמת: "מי שהפיץ את התמונות הוא זה שצריך להתבייש". ויש עוד סעיפים בחשבון שלה עם התעשייה: "את מגיעה ליום צילום וישר מבקשים ממך להוריד חזייה. כמעט בכל אודישן הפשיטו אותי עד רמת התחתונים"

מאת  | ‏ 12 אפריל 2018

יוליה פלוטקין (צילום: גיל חיון)

יוליה פלוטקין שוברת את קשר השתיקה (צילום: גיל חיון)

יוליה פלוטקין הצטרפה השבוע לחוג הנשים שהתירו את קשר השתיקה סביב הטרדות מיניות והתנהגות בלתי הולמת בתעשיית הבידור. זה לא קרה באופן ספונטני. תמונות עירום שלה שצולמו כשהייתה בת 17 הופצו בוואטסאפ וברשתות החברתיות, ופלוטקין הבינה שהגיע הזמן לעשות ריקליימינג לגוף ולנפש. בפוסט שפרסמה באינסטגרם סיפרה על הנורמות המקולקלות של עולם הדוגמנות שהובילו אותה, לפני 12 שנה, להתפשט בפני צלם, וממש לא בפעם האחרונה.

"התמונות צולמו בגיל 17 במילאנו, תמונות של קטינה", היא כתבה. "הגעתי תמימה, וכמו הרבה דוגמניות בתחילת דרכן עשיתי את מה שביקשו ממני בכדי להצליח. לא פעם הגעתי לאודישן וביקשו ממני להתפשט ללא סיבה מוצדקת. התביישתי והבנתי שמשהו לא בסדר אבל העדפתי לא לעשות בעיות. דעו לכם שהעברת התמונות האלה הלאה היא הטרדה לכל דבר ואני מבקשת לא לתת לזה יד. אומנם הילדים שלי קטנים ולא נחשפים לזה, אבל לא הייתי רוצה שתמונה כזו תגיע לאבא שלי או סתם לשכן ממול. אני מקווה שהסיטואציה הזו תפתח לכן את העיניים, ותגרום לכן להיות קשובות לעצמכן ולא לתת לאף אחד את מה שלא מגיע לו".

הדברים הללו, שנכתבו בלילה ממרפסת ביתה בשכונת הדר יוסף המנומנמת בצפון תל אביב, ניערו את הרשת ואת כלי התקשורת, והפכו את פלוטקין (29) לקול נוסף בשרשרת הקולות שמבקשת לשים סוף לביזוי הנשים שהפך לחלק מדרישות הסף בשואוביז. ממש כמו עדן בן זקן – שבפברואר סירבה להסתתר לאחר שסרטון אינטימי שלה הופץ ברשת ודרשה מהמשטרה לפרסם את שמה – גם פלוטקין סירבה להיות קורבן של האירוע.

"התקשרה אלי כתבת שהודיעה לי שרצות תמונות של החזה שלי בוואטסאפ, ובמקביל התחלתי לקבל הודעות מחברים", היא מספרת היום. "הייתי עסוקה והתעלמתי מזה בהתחלה, אמרתי לה 'כן, אני מכירה את התמונות האלה'. התמונות האלה פורסמו לראשונה כשהייתי בת 22, וכשזה קרה הייתי חרדה ברמות, הרגשתי מטומטמת, האשמתי את עצמי שעשיתי את הצילומים האלה. איכשהו טשטשתי את זה, הגעתי לאנשים הנכונים וזה ירד מהרשת. היום אני במקום אחר, היום זוג ציצים זה הדבר האחרון שמעניין אותי ואני גם לא מתביישת בכלום – מי שהפיץ את התמונות הוא זה שצריך להתבייש. הקמפיין של MeToo# נתן לי את הגושפנקה לדבר על הניצול שקורה פה בכל מני תעשיות ומעמדות".

כלומר?
"אני גרה בתל אביב כבר 12 שנה, אני יודעת מה זה כשגברים מתחילים איתך במועדון, אבל במועדונים לרוב את יודעת לשים את הגבול. בעולם האופנה זה אחרת, זה עולם מאוד מתירני. רק היום, 12 שנה אחרי שצולמו התמונות, אני מבינה שזה היה ניצול". 

(צילום: גיל חיון)

(צילום: גיל חיון)

כתבת בפוסט תגובה שלך "כמו הרבה דוגמניות עשיתי את מה שביקשו ממני בכדי להצליח". מה נדרש מדוגמנית מתחילה כדי להצליח?
"את מגיעה ליום צילום, את אפילו לא יודעת לאיזה יום צילום, את עושה אודישן וישר מבקשים ממך להוריד חזייה, זה מובן מאליו שתהיי עירומה. כמעט בכל אודישן שעשיתי הפשיטו אותי עד רמת התחתונים". 

בשביל מה?
"בשביל בוק". 

בשביל בוק צריך להיות עירומה?
"זה סטטוס קוו שקיים גם בחו"ל וגם בארץ. גם פה זה קרה לי. דוגמנית אחת תגיד שזה סבבה, אבל בסופו של דבר עומד שם גבר שמבוגר ממך בעשור או שניים או יותר, וגם לא קורה שום דבר עם התמונות האלה, הן לא משרתות משהו. הן יוצאות ואת מתביישת בהן, לא שלמה עם המהלך הזה. וזה מתפתח לעוד דברים". 

איזה דברים?
"כשהייתי בת 18 הגעתי לצלם במילאנו. כל התמונות שהוא הראה לי על המחשב שלו היו של בחורות עירומות. הוא נתן לי לשתות ואז ניסה לגעת בי, להשכיב אותי. התנגדתי, וכשחזרתי משם הסוכן שלי שאל 'הוא היה בסדר איתך?'. השאלה הזו גרמה לי להבין, כמה שנים אחרי, שמשהו לא היה בסדר. בזמן אמת התכחשתי לזה". 

את יכולה לנסות להסביר למה?
"הדחקתי שם הרבה דברים. את לבד, זו גם הנורמה. את נהיית אפאטית. לא סתם אומרים שדוגמניות מתבגרות מהר – את צריכה סיבולת נפשית וחספוס. ושלא תביני לא נכון, כיף להיות דוגמנית. מחמיאים לך, מרימים לך, איפור-שיער זה כיף. אבל בסופו של דבר מדובר בילדות, כי כשאת לא ילדה את כבר לא רלוונטית, ומאוד קל ללכת לאיבוד. הגבול הזה של להתפשט על סט צילום הוא דק מאוד". 

(צילום: גיל חיון)

(צילום: גיל חיון)

ומצד שני, כל התרבות שלנו רוויה בדימויים ותמונות של נשים עירומות.
"היום באינסטגרם ככל שאת יותר חשופה בפיד שלך את יותר בסדר, ואני לא מבינה את זה. גם כשריהאנה מסתובבת עם הציצים בחוץ זה לא עושה לי טוב כאישה. למה למכור את עצמך ככה? זו לא אמנותי בעיני, זה בא ממקום מיני, זה מה שאת מוכרת. את יודעת מה? אני שמחה שיצאו התמונות שלי שוב כדי שאני אוכל להגיד 'וואלה, את לא צריכה לחכות שלוש שעות בתחתונים מול הצלם כדי שהאודישן לנעליים יגמר'". 

וכשזה קרה בזמנו זה משהו שהלקית את עצמך עליו?
"מאוד. כל הזמן, זה סיפור שהלך איתי שנים, אבל מזל שאני מספיק חזקה. אחרי החוויות של מילאנו לא חזרתי לדגמן בחו"ל. בגיל עשרים הבנתי שמיציתי את העניין הזה". 

חווית כזה יחס וסגנון בארץ?
"בהרבה מקומות כן, וקיבלתי לפוסט הרבה תגובות שלא ציפיתי להן. מישהי שהייתה אסיסטנטית של צלם כתבה לי שזה מחריד איך שמאלצים בחורות להתפשט. וזה נכון, גם אם מדובר בגייז. אנחנו מתות עליהם, אבל עדיין לא צריך להפשיט בחורות. מדובר בילדות, יש נערות שעדיין בתולות בגיל הזה. זה ילדות מהפריפריה שאמא שלהן לא איתן, שבאות באוטובוסים לתל אביב. ככה גם אני הייתי. אני לא מתביישת בעצמי, זה בנה אותי, אבל עובדה שלא חזרתי לדגמן". 

(צילום: גיל חיון)

(צילום: גיל חיון)

"הייתי בלופ של בולימיה. אף פעם לא דיברתי על זה"

פלוטקין עלתה לארץ עם הוריה מבלארוס כשהייתה בת שנתיים, והמשפחה התמקמה בעכו. כמו הרבה עולים, גם כאן נאלצו ההורים לוותר על המקצועות מהבית ולהתפרנס בהתחלה מניקיון בתים ומסבלות (כיום אביה הוא מהנדס כימי ואמה עובדת ברפאל). כשהייתה בת 16 החלה לדגמן, ומהר מאוד הגיעה להתגורר בדירת דוגמניות במילאנו. את החוויות שעברה אז, שמרה לעצמה. "אף פעם לא שיתפתי את ההורים. אני כזו, עצמאית. בגיל הזה הדבר האחרון שתספרי לאמא שלך זה שמישהו ניסה לגעת בך או שאת מקיאה בשירותים. בסופו של דבר זו גם עבודה שאת מרוויחה ממנה ואת רוצה לשמור עליה".

היה מישהו ששמר עליך?
"אני שמרתי על עצמי, וגם הסוכנות, אבל הם מבינים שטסטים זה בעירום". 

את זוכרת את הפעם הראשונה שזה קרה לך?
"כן. זה קרה בארץ כמה פעמים, ולא רק לי, ואני יכולה להגיד לך שזה נחרט בי עמוק. אני לא רוצה להוציא דיבה לאף אחד, אני באמת אוהבת את התעשייה, ידעתי לאכול אותה, אני באה מעכו, סתגלנית. את מפתחת עור של פיל, אז כשצצות התמונות של הציצים שלך שוב כשאת בת שלושים את לא מתרגשת". 

ואם זה היה מופץ כשהיית בת 17?
"הייתי מובכת ברמות". 

(צילום: גיל חיון)

(צילום: גיל חיון)

אז בשלב מסוים ההפשטה הופכת לשגרה? מתרגלים לזה?
"כן, רק כשילדה בתחתונים מנסה להיות סקסית עם הציצים בחוץ בטסט, זה כבר עובר את הגבול". 

זה משהו שדובר אז בינך לבין חברותיך הדוגמניות?
"הייתה שתיקה במעגלים שהייתי בהן, כי זה כאילו היה נורמלי. היום אני מדברת עם אותן בנות שהיו איתי שם בגיל 16 ואני מבינה שכולן עברו את אותו חרא, שזה לא נורמלי. אבל אני לא אדבר בשם כולן, אולי שלומית מלכה נניח נהנית. יש בתעשייה הזאת פאן, אבל כשלוקחים בנות 15 ולא כוכבות על ששומרים עליהן כמו בר רפאלי וסופיה מצ'טנר, ההורים צריכים לפקוח עין, לבדוק אם זה מתאים". 

גם סופיה מצ'טנר פתחה תצוגה של דיור בלוק שקוף ונטול חזייה, ובגיל 14. מה העמדה שלך לגבי זה?
"אני חושבת שלהיות בתצוגה של דיור זה מאוד מרשים ומכבד, אבל אני לא יודעת כמה היא הייתה רוצה שהחברים שלה לכיתה יראו לה את הציצים. אני גם לא יודעת עד כמה היא מודעת לזה בגיל שלה". 

יש הבדל מבחינתך בין צלם שמפשיט בסטודיו לבין בית אופנה נחשק שמפשיט על מסלול?
"זה על אותה סקאלה מבחינתי. זה עולם האופנה. אצל סופיה זה צובט לי בגלל הגיל שלה. כשראיתי בתצוגה של אלון לבנה דוגמנית בשמלה שקופה עם חזה חשוף זה היה נראה לי בסדר, בגלל שהיא הייתה מבוגרת יותר ובעלת מראה בן-בת כזה. אבל אם הייתי רואה את סופיה שם זה היה מבאס אותי. וגם אין לך מקום להגיד לא. מי תגיד לא למעצב על? תרצי או לא תרצי, את תצאי עם ציצי בחוץ". 

(צילום: גיל חיון)

(צילום: גיל חיון)

מה זה עושה לדימוי הגוף של בחורה בגיל הזה?
"תלוי איפה על הסקאלה נמצאת הפרעת האכילה שלך. אם בחורה באובססיה על הרזון שלה ואז היא צריכה לחשוף את עצמה ככה, אז כן, זה לא פשוט". 

איך דימוי הגוף שלך הושפע מה"נורמות" האלה?
"תראי, כל החיים שלי הייתי רזה כמו היום. תמיד העירו לי על זה שאני רזה מדי, וזה מעצבן אותי כי אני אוכלת מה שאני רוצה, אבל הייתה תקופה שהתחלתי להשמין בצבא ודגמנתי תוך כדי. אף פעם לא דיברתי על זה אבל שנתיים וחצי-שלוש הייתי בלופ של בולימיה. הצלחתי לצאת מזה". 

איך?
"סיפרתי לאמא שלי ולחבר שהיה לי אז, הלכתי לקב"ן ואמרתי שאני צריכה עזרה. כמה אפשר לאכול ולהקיא? כמה אפשר להתעסק בזה רק מהפחד של איך תיראי באודישן? אבל היום אין לי הפרעות אכילה, ניצחתי את זה". 

יש דרך לפתור את הדבר הזה לדעתך? או שזה כבר כל כך מושרש שרק נמשיך לשמוע סיפורי MeToo?
"זה עניין של זמן. דברים כן קורים, ואני רוצה להאמין שגברים עושים את החושבים שלהם. מצד שני, קשה לי להאמין שז'אן פול גוטייה ישנה את התצוגות שלו. זה הרי לא רק האודישנים. הם באמת לא מכבדים את המקום הזה של האישה". 

שזה קצת עצוב, כי זו תעשייה שמתיימרת לפאר את האישה, לחגוג אותה.
"היא כאילו מפארת אבל לא מכבדת אותה בשום צורה. שבוע האופנה האחרון של מוטי רייף באמת היה מדהים. הוא באמת בא לפאר נשים. המהפכה צריכה לקרות, והיא נרקמת עכשיו".

(צילום: גיל חיון)

(צילום: גיל חיון)

"יש נשים פמיניסטיות שאני בטוחה שגאות בי"

פלוטקין הגיעה לראיון טעונה. על הספה בדירתה היא יורה מונולוג אמיץ ומפוכח. אולי זו ההדחקה רבת השנים, אולי זה הגיל, ואולי הבגרות שהגיעה עם האימהות (לאדם בן ה-3 ולרני בת התשעה חודשים) והזוגיות עם שחר עוז, המבוגר ממנה בעשור. היא מסרבת לתת שמות, לא רוצה לערוף ראשים, אבל רוצה שנשים יקראו את מילותיה וילמדו מניסיונה, כדי שמקרים כאלה לא ישנו. "היו כאלה שכתבו שאני חוגגת על הפוסט הזה, אבל זה לא מעניין אותי. קיבלתי מלא הודעות הזדהות, ואני קולטת שכל הקולגות שלי עברו את אותן החוויות. אני רוצה שנשים ירגישו חופשי לדבר על זה". 

התמיכה בפוסט הפתיעה אותך?
"כן, לא ציפיתי לטירוף שנהיה סביב זה. ניסו לראיין אותי בשנה האחרונה כמה פעמים אבל אמרתי שאין לי כוח לדבר שוב על זוגיות וילדים והשיער שלי. עכשיו יש תוכן, יש נשים פמיניסטיות שאני בטוחה שגאות בי".

איזה תגובות קיבלת?
"מלא תגובות מחממות לב, הרבה חיזוקים והערכה. אנשים היו בשוק, אמרו לי שזה חתיכת דבר לעבור. אני באמת שמחה שזה קרה כי אני מרגישה שיש לי שליחות. היום אני בשלה להגיד: 'כן הוטרדתי, כן לא היה לי נעים, כן היו לי הפרעות אכילה, כן אני בסדר עכשיו'".

היום את מצליחה להסביר למה לתעשיית האופנה יש אובססיה לחזה חשוף?
"אין מה להתבייש בעירום, אבל עולם הדוגמנות הוא עולם של ילדות ואני חושבת שהגבולות פה מטושטשים ויש לעמוד עליהם. התעשייה שלנו היא מאוד מינית. תראי את האושיות הכי מצליחות כאן מבחינת אופנה ובידור. אני לא רוצה להגיד שמות אבל הרבה פה מסתובבות כל הזמן בבגד ים. גם אני מעלה תמונות בבגד ים אבל זה לא חזות הכל. אני לא רוצה שמיניות תגיע להטרדה, וצריך לדבר על זה. כשהילדות הדוגמניות יתחילו לדבר בזמן אמת אז אולי הם יפסיקו".

ומה יקרה אם הבת שלך תרצה להיות דוגמנית?
"לא בטוח שאסכים. אני רוצה שתהיה מה שהיא רוצה להיות, אבל נמאס לשמוע מכל הילדות שהן רוצות להיות דוגמניות ומפורסמות. אני לא אשלח ילדה בת 16 לדירת דוגמניות. אין סיכוי".

גם את כבר בקושי מדגמנת.
"זה פחות מעניין אותי. אני שחקנית ומורה למשחק כבר כמה שנים, ומכינה כוכבי הרשת לאודישנים. בעוד שבועיים גם מתחילים צילומים לסרט מתח שבו אני משתתפת, על מסיבת רווקות שמסתבכת. עכשיו מגיעים תפקידים בשלים יותר, עכשיו הכל קורה".

(צילום: גיל חיון)

(צילום: גיל חיון)

צילום: גיל חיון | סטיילינג: יהלי אביכזר | איפור ושיער: רועי חמו | בגדים: לוק תכלת: evyatar myor, ז'קט בובות: ינקי ג'וליאן, לוק צהוב: evyatar myor, שמלה תכלת: יפעת אוטיץ, לוק שמנת: קורל גת

השאירו תגובה

 

  • קודם כל הציצי שלה לא יוצא בכלל ורק אני כוסית על אמיתית והציצי שלה לא מעניין אותי

    מאת: כוסית |‏ 12 בדצמבר 2020 | 16:15
  • דוגמנית? ממש לא. רק המילה מגדירה אותה כזאת !!!

    מאת: יוסף |‏ 17 ביולי 2020 | 03:34
  • חזקי ואמצי יוליה

    מאת: עדן |‏ 25 באפריל 2018 | 21:26
  • טוב שמענו.
    את רוצה לחזור לאור הזרקורים, ישנם דרכים שונות וטובות יותר מאשר להתבכיין על ההחלטות שאת בעצמך קיבלת.
    ולקינוח, אין לי מושג מי הטיפש שביקש ממך דברים כאלו, אין לך מה למכור בדיוק.

    מאת: נטע |‏ 14 באפריל 2018 | 20:45
  • אני לא מבין כל הרעש הזה על שדיים?! ישראלים תתבגרו..

    מאת: קוקו |‏ 14 באפריל 2018 | 18:07
  • כוניפה עם גוף מרובע ולא נשי, זה לא עניין של משקל אלא של מבנה גברי.

    מאת: מיכל |‏ 14 באפריל 2018 | 17:05
  • כמה רוע וקנאה יש פה בתגובות. אנשים פח עם חיבור לאינטרנט אבל ללא טיפת שכל, מודעות עצמית או כבוד לאחר. אור לגויים בתחת שלי.

    מאת: תומר |‏ 14 באפריל 2018 | 16:07
  • היא לא טיפשה זה בטוח… אבל היא גם לא יפה ולא סקסית… לא מבינה מה דוגמנית בה…

    מאת: דוגמנית |‏ 14 באפריל 2018 | 14:15
  • רזון זה לא סקסי לדעתי . גם לא שמנים אבל גוף חטוב או עסיסי / טיפה מלא זה חושני בעיניי.
    אנשים שנראים כמו אנשים בשואה למה ?
    לא מאמינה לה שהיא אומרת שהיא אוכלת הכל , כשהיא אכלה הכל בצבא היא הקיאה …

    מאת: מילי |‏ 14 באפריל 2018 | 14:14
  • איפור ושיער נוראיים, או שהיא התכערה כל כך?

    מאת: שירה |‏ 14 באפריל 2018 | 14:12
  • בהתחלה מוכנה להצטלם בערום כדי לקדם את הקריירה שלה, אח"כ בטוחה שהפגם המוסרי הוא אצל האחרים. רוכבת על הגל, שאם את אישה, את בהכרח הקורבן בסיפור .
    אני לא לגמרי אופתע, אם היא עומדת מאחורי ההפצה, כדי לחזור לתודעה , הרבה עושות את זה, היחידה שאני באמת מאמינה לה שהפיצו נגד רצונה, זו עדן בן זקן

    מאת: סב |‏ 14 באפריל 2018 | 13:36
  • ולמה להתבכיין עכשיו כאילו שלא רצית את זה? חוץ מזה את נראית חולה מאוד , מזמינה אותך לארוחת צהריים עשירה כל יום על חשבוני רק לכי לאכול משהו כי אם לא אז בעוד שבוע תמותי

    מאת: אני 32 |‏ 14 באפריל 2018 | 12:56
  • גם כן… החרה במקצוע מסויים ואז מתלוננת..
    עכשיו הבמרום גליה היא מבינה שציציןם נועדו לתת ל.ינוק חלב.
    בזמנו היא חשבה שזה אוצר שאסור לראות.
    כולה חתיכת בשר.
    תפסיקו להתרגש מציצי

    מאת: מןשיק החתיך |‏ 13 באפריל 2018 | 23:24
  • למה בחרתם לה הפקה מלנכולית כזאת?! קשה למצוא משהו צנוע אבל שמח יותר?! ממש עשיתם עוול לאיך שהיא נראית. פלא שכל התגובות פה כאלה…לא טעם ולא ריח.

    מאת: מורן |‏ 13 באפריל 2018 | 20:47
  • סטיילינג הורס!

    מאת: דנה |‏ 13 באפריל 2018 | 19:04
  • בלי שטויות.. לא חייבים להתפשט כדי להגיע למשהו.. את רצית פרסום והצלחה בכל מחיר. זה הכל

    מאת: רון |‏ 13 באפריל 2018 | 16:49
  • מהממת

    מאת: מהממת |‏ 13 באפריל 2018 | 16:11
  • נו באמת, מחפשת עבודה?

    מאת: פלוצקין |‏ 13 באפריל 2018 | 15:25
  • יוליה מהממת. יפיפיה . אמיצה. כל מילה נכונה. תודה!!

    מאת: אפרת |‏ 13 באפריל 2018 | 14:31
  • היא נראית כמו גופה מהלכת … קריפי לראות את זה אחרי סרטים של יום השואה.

    מאת: בוב |‏ 13 באפריל 2018 | 13:05
  • והתמונה האחרונה? היא גם ניצול של גיל חיון?

    מאת: צבי |‏ 13 באפריל 2018 | 12:42
  • הרגליים שלה נראות כמו אלה בשואה
    כמה קילו לא יזיק

    מאת: מיכל |‏ 13 באפריל 2018 | 11:14
  • סליחה את לא סקסית כלל

    מאת: בוק בוק |‏ 13 באפריל 2018 | 11:14
  • איזה יפה היא מתה על התלתלים האלה

    מאת: טל פרץ |‏ 13 באפריל 2018 | 09:38
  • היא מהממת! יפייפיה! אוהבת את הגוף היפה והמיוחד שלה. פנים שלה גם כמוקסם!!

    מאת: גלית ס. |‏ 13 באפריל 2018 | 08:52
  • עשית את הבחירה להתפשט כדי להצליח והצלחת עכשיו קחי אחריות על ההחלטות שלך ואל תעשי עלינו סיבוב רגשי.

    מאת: Ruty |‏ 13 באפריל 2018 | 08:27
  • כל הכבוד על האמת.בפרצוף, צר לי שעברת את החוויות שתיארת. את מדהימה וחזקה וזה הכי חשוב

    מאת: קוקו |‏ 13 באפריל 2018 | 06:05
  • נו וזה היה שווה את זה?רצית להיות דוגמנית וזה המחיר.ולחשוב שהטופ של הקריירה הכושלת שלה היה בהישרדות.

    מאת: ב׳ |‏ 13 באפריל 2018 | 05:14
  • מרגיש לי שהיא הדליפה את זה בשביל כותרות

    מאת: אני |‏ 13 באפריל 2018 | 03:50
  • אח"כ אומרים שחרדים מדירים נשים…. איזה טינופת העולם החילוני, שבא להקיא

    מאת: דני |‏ 13 באפריל 2018 | 02:32
  • יומיים אחרי שהכריזה שתמונות ישנות שלה רצות בין אנשים,
    כתבה ענקית מלאה בתמונות בבגדים שונים..קצת מוזר לא?
    לא שמענו ממנה שנים, לקח לי זמן להבין בכלל במי מדובר

    מאת: אין גבול |‏ 13 באפריל 2018 | 02:13
  • מלכה

    מאת: שיר |‏ 12 באפריל 2018 | 21:26
  • יוליה, גם עכשיו את רזה מדי ונראית קורבנית. כמו בובה.
    לא נראית בריאה, גופנית ונפשית (במובן של טיפול בעצמך).
    מציעה להתייעץ ולטפל.

    מאת: מישי |‏ 12 באפריל 2018 | 20:13
  • בדיוק הפוך! כל ההתרגשות הזאת מפיטמות נשיות לא נורמאלית! אני השתזפתי המון בעירום באירופה, והייתי עושה את זה גם פה, אם היו עוד נשים מצטרפות. להיות היחידה בחוף לא מתאים לי :)

    יש לי חזה בינוני, והדבר הראשון שאני עושה כשאני חוזרת הביתה זה להוריד את החזייה, כי זה מעצבן אותי חזייה. הסיבה היחידה שאני והרבה בנות שמות חזייה זה שלא יראו את הפיטמות! נמאס. כל הכתבה הזאת מחזקת את ההסתרה. הסתרה זה רע!

    תקראו בבקשה על הקמפיין FreeTheNipple…

    מאת: נטע |‏ 12 באפריל 2018 | 19:44
  • כנראה הפיצה את זה לקבל שוב כותרות.

    מאת: לואיזנה |‏ 12 באפריל 2018 | 19:10
  • איזה דרמה, מישהו ראה תמונה ישנה עם קצת ציצי. ואללה, גם אותי צילמו פעם כשהייתי עם חברות בחוף מעיין צבי בלי חלק עליון. הייתה אחת שברחה בצרחות, כל האחרות המשיכו כריגיל-אם התמונות יצוצו איפה שהו הדבר שהכי יבעס אותי זה ההשוואה לכמה הייתי יפה בגיל 16 ואיך אני ניראית היום אחרי 3 לידות ו15 שנה שהחיים מכים ללא רחמים.
    למישהו משעמם מספיק כדי ממש לשבת ולנבור בתמונות הישנות האלה כשתמונות עירום כלכך נפוצות בכל מקום הוא כנראה במצב ממש ממש קשה.
    לי זה לא מוריד או מעלה דבר, אני לא זועמת מותרדת נפגעת או מותקפת מזה.

    מאת: גליה |‏ 12 באפריל 2018 | 18:48