מה לובשת נסיכה כשהיא הולכת לקניות בסופר?

רגע לפני הלידה השלישית יצאה קייט מילדטון כאחת האדם לסיבוב בסופר השכונתי כשהיא לובשת סקיני ג'ינס, מגפונים, סוודר עם צווארון גולף מעיל ורדרד ושומר ראש שצועד לצידה. הקונים שפשפו את העיניים אל מול הנסיכה בג'ינס

מאת  | ‏ 8 אפריל 2018

 קייט, המעיל, הסקיני ועגלת הקניות בסופר (צילום: אינסטגרם royally_catherinemiddleton)

קייט, המעיל, הסקיני ועגלת הקניות בסופר (צילום: אינסטגרם royally_catherinemiddleton)

על פי מספר עדויות עקשניות, נצפתה השבוע קייט מידלטון, עם הבטן המלכותית והכל, ממלאת עגלת מצרכים בסופר מרקט ׳ווייטרוז׳ שבנורפולק. הקונים שפשפו את העיניים אל מול הנסיכה, שבמקום לבקש מאחד מאנשיה לבחור לה את המלפפון המלכותי ביותר בממלכה, הלכה בעצמה, ואף העמיסה לבד את השקיות לרכב ריינג׳ רובר בו נהגה לשם. לשם היציאה המאוד בלתי צפויה, לא עטתה על עצמה קייט תחפושת, אלא לבשה ג׳ינס סקיני, מגפונים, סוודר עם צווארון גולף ומעיל ורדרד-חום של ג׳וזף אותו לבשה כבר פעמיים בציבור, בשנת 2007 וגם ב-2013. אה, היא גם התאבזרה בשומר ראש חמוש.

קייט שומרת נאמנות לרשת הסופרים הזו, ובעבר נקלטה בעדשה בסניף אחר שלהם. זה היה שבוע לפני החתונה המלכותית שלה ובהמשך אותה שנה דרמטית בחייה, בה עברה מלהיות בת תמותה לבעלת דם כחול, נצפתה גם בסניף של ׳טסקו׳ בצפון וויילס. התצפית הזאת העלתה שאלות לגבי הרגלי קניית המזון של משפחת המלוכה. הרי במטבח מלכותי עליו שולטים שפים וטבחים ביד רמה, אין צורך אמיתי שבני המשפחה הזו יצאו לרכוש לעצמם מזון, אלא שמתברר שמדובר בתחביב שהולך כמה דורות אחורה ומאפשר לרויאלז מגע עם העם והמציאות שמחוץ לארמון.

 

A post shared by @royally_catherinemiddleton on

אז את המלכה עצמה, הנסיך צ׳רלס או את קמילה אנחנו לא צפויים לפגוש בין מדפי דגני הבוקר בביקור הבא שלנו בבריטניה, אבל יש בני משפחה שיש סיכוי לארוב להם שם. הנסיך הארי, ויליאם, קייט, הנסיכות יוג׳יני וביאטריס וגם הנסיכה דיאנה בשעתה, יפציעו מפעם לפעם בחנות כשאר האדם. המומחים מסבירים שקייט לא עושה את כל קניות האוכל, לכך דואג הצוות שלה בארמון קנזינגטון, אבל לקייט יש תפקיד משמעותי בתזונת משפחתה, וכך היא שומרת על עצמה מעורבת.

תמונות מעט הזויות, שאפשר היה לשים במוזיאון, של המלכה משוטטת לה בסופר, הופיעו ברשת בשנת 2016, אז ביקרה המלכה בביקור רשמי בסופרמרקט של ׳ווייטרוז׳ בפאונדברי. בניגוד לקייט, בכל פעם שהארי קפץ לחנות או לסופר, הוא טרח לטשטש את עצמו בעזרת כובע קסקט ולשמור על פרופיל נמוך. ״אנשים נדהמים לגלות כמה החיים שלי ושל וויליאם נורמליים״, אמר הנסיך שנשבע שהוא קונה לעצמו את כל האוכל, באותו ראיון לניוזוויק בשנה שעברה, במסגרתו הגן על פרטיותה של אהובתו ולימים ארוסתו, מייגן מרקל. ״לפעמים כשאני עוזב את עמדת הקצב בסופר הקרוב לבית שלי, אני חושש שמישהו יצלם אותי, אבל החלטתי שיהיו לי חיים כמה שיותר נומטיביים, ואני מקווה שכשיהיו לי ילדים אוכל להמשיך להתנהל כך. אפילו אם אהיה מלך, אני מתכנן לקנות לעצמי את כל האוכל״. אנחנו מצפים לראות את הזוג הצעיר מתמודד עם טנטרום של הילדים בתור לקופה. 

 

A post shared by Glam it up _ (@glamblogger_) on

הנסיכה הבשלנית (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

הנסיכה הבשלנית (צילום: Paul Edwards לגטי אימג'ס)

 

 

השאירו תגובה