רגע לפני הלידה, קייט בהופעה פומבית נדירה ויפהפייה

הדוכסית מקיימברידג' לא הייתה אמורה להיראות עוד בציבור עד הלידה המיוחלת, והעולם כולו ציפה לראות אותה מחוץ לארמון רק כשתינוק מספר שלוש בידיה. למרות זאת, היא הפתיעה אתמול והפציעה לחגיגות הפסחא המשפחתיות עם באמפ מתוק ולוק הורס במיוחד

מאת  | ‏ 2 אפריל 2018

הנסיכה האם (צילום: Tolga Akmen - WPA Pool/Getty Images)

הנסיכה האם (צילום: Tolga Akmen – WPA Pool/Getty Images)

קייט מידלטון צפויה להגיע בכל יום לחדר הלידה, שם תביא לעולם עוד יורש או יורשת שימיסו לבבות ויכתיבו את אופנת ההמונים. כל מי שהייתה במצב הזה יודעת שהימים האחרונים לפני המפץ הגדול הם מותחים ולא צפויים. מפתיע, אם כך, כפליים לגלות שקייט החליטה להצטרף אל בעלה וללכת לחגוג את חג הפסחא עם המשפחה המלכותית שלהם, כשבכל רגע עשויים לרדת לה המים מתוך מעיל הקוטור.

מידלטון הפציעה ביציאה המלכותית הרשמית האחרונה לפני הלידה כבר ב-22 במרץ. היא לא הייתה אמורה להיראות עוד בציבור עד שתצא בידיים מלאות מבית היולדות, והתקשורת לא הצליחה להירגע מביצת הפסחא הנדירה שהוחבאה לה בסיקור האירוע, הדי משמים כשלעצמו, יש לומר. קייט מיד הרימה את הווליום והגלאם בכנסיית סט. ג'ורג' שבטירת ווינדזור, לצד ויליאם והמלכה אליזבת. הארי ומייגן לא הגיעו, וגם לא פיליפ, שכנראה סובל מבעיה רפואית.

איזה כיף לראות אותך (צילום: Tolga Akmen - WPA Pool/Getty Images)

איזה כיף לראות אותך (צילום: Tolga Akmen – WPA Pool/Getty Images)

עם כל השמחה והששון על הופעה הלא מתוכננת של קייט בעין הציבורית, עם הבאמפ החמוד שלה, רבים מודאגים כי איחור בלידה משמעו סיכון: אם תלד קייט מאוחר, האם תספיק להתאושש בזמן על מנת להגיע לחתונה המלכותית ב-19 למאי? והאם תוכל לעשות זאת עם שלושת ילדיה לצדה?

בינתיים אפשר להתעסק ברגע הנוכחי, ובעיקר בבגדים. אם לרגע חשבנו שקייט לובשת שחורים בתמונות, בניגוד לכללי הטקס לפיהם מותר למשפחת המלוכה ללבוש שחור רק באירועים טראגיים של מוות קרוב, נרגענו כשראינו שמדובר במעיל של קת'רין ווקר וכובע בגוון שוקולד כהה ועשיר, עם עיטור פנינים אביבי שמקליל מעט את הלוק. הנעליים והקלאץ' גם הם איווררו קצת, בגוון קרם ניטרלי. הכובע, אגב, ממוחזר – קייט חבשה אותו כבר בשנת 2015, לכבוד סט. פטריק'ס דיי.

לא שחור, חום (צילום: Tolga Akmen - WPA Pool/Getty Images)

לא שחור, חום (צילום: Tolga Akmen – WPA Pool/Getty Images)

המלכה אליזבת הלכה כהרגלה בחרה בצבע בוהק ועליז עם חליפת פוקסיה וכובע תואם, כמובן, בתוספת כפפות ותיק שחור. חוץ ממנה, נראה שכולם הלכו על דרס קוד של מעילי מעטפת, ביניהן סופי מאסקס, הנסיכה ביאטריס, לואיז ווינדזור וזארה טינדל. המיוחד במעילים היה זה של הנסיכה אן, מעיל וינטג'י ירקרק עם כובע תואם עטור נוצה ואפילו תיק מאותו הבד.

אנחנו שמחות לדווח שהאירוע עבר בסופו של דבר ללא חריקות, צירים או ירידות מים, ומצפות, כמו כולם, להופעה הבאה של הנסיכה האהובה עלינו וכל בני משפחתה.

המון מעילי מעטפת (צילום: Tolga Akmen - WPA Pool/Getty Images)

המון מעילי מעטפת (צילום: Tolga Akmen – WPA Pool/Getty Images)

והמלכה, כמובן, בוהקת (צילום: Tolga Akmen - WPA Pool/Getty Images)

והמלכה, כמובן, בוהקת (צילום: Tolga Akmen – WPA Pool/Getty Images)

מעיל של  (צילום: Tolga Akmen - WPA Pool/Getty Images)

מעיל של קת'רין ווקר (צילום: Tolga Akmen – WPA Pool/Getty Images)

מחכים לבשורות 555 (צילום: Tolga Akmen - WPA Pool/Getty Images)

מחכים לבשורות, 555 (צילום: Tolga Akmen – WPA Pool/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • קייט מקסימה מתמיד, עם חיוך כובש ולוק מושלם, אנין טעם מאידך, איזה "צרות" יש לדוכס הצעיר ויליאם שמיהר להקריח…?!

    מאת: קאמי |‏ 21 באפריל 2018 | 08:31
  • יפה אצילית ומתוקה…

    מאת: לילי |‏ 6 באפריל 2018 | 21:50
  • שיהיה בשעה טובה לקייט המקסימה.
    (מקווה שוויליאם יוכתר אחרי המלכה. התייבשנו מספיק)

    מאת: טלוש |‏ 3 באפריל 2018 | 20:20