לא קול, סיסטר: קים לגמרי מעתיקה מקיילי

על פי השמועות, קימי לא בדיוק מפרגנת לעובדה שאחותה הקטנה עומדת להיות המיליארדרית הראשונה במשפחה בזכות אימפריית הקוסמטיקה שלה, ונואשת לקבל את הטייטל בעצמה. אבל לא בטוח שהעתקה מדויקת של אחת הפלטות שלה היא הדרך האלגנטית לעשות את זה

מאת  | ‏ 28 מרץ 2018

זה לא בדיוק ניוז שבעולמות הביוטי והאופנה יש לא מעט, איך נקרא לזה, השראות שמעצבים ומותגים לוקחים האחד מהשני. בתחום הביוטי יש לזה אפילו שם – dupes, שהן גרסאות זולות יותר למוצרים מוצלחים ויקרים. אבל העתקה של מוצר בתוך אותה המשפחה? את זה עדיין לא ראינו.

 מי שעוקב אחרי קים קרדשיאן בוודאי לא יכול היה לפספס את הפרויקט העכשווי שלה – שיתוף פעולה עם המאפר הצמוד מריו. השניים משיקים יחד כמה מוצרי איפור תחת המותג האישי שלה KKW, ופלטת הצלליות המשותפת שלהם מזכירה לאנשים קצת יותר מדי פלטה ממותג קרדישאני אחר – פלטת הרויאל פיץ׳ של קיילי קוסמטיקס.

מצאו את ההבדלים: מימין - הפלטה של קיילי, משמאל - הפלטה של קים (צילום: אינסטגרם kkwbeauty, kyliecosmetics)

מצאו את ההבדלים: מימין – הפלטה של קיילי, משמאל – הפלטה של קים (צילום: אינסטגרם kkwbeauty, (kyliecosmetics

זו ממש לא הפעם הראשונה בה מעריצי ומעריצות הקרדשיאנס האשימו את קים שהיא רוכבת על ההצלחה הקוסמטית של קיילי, אבל בעוד המותג של קיילי ידוע בעיקר במוצרי שפתיים, קים בחרה להתמקד במוצרי קונטור שמזוהים עם הפנים המפוסלות היטב שלה. יחד עם זאת, לאחרונה צצו שמועות שקים לא בדיוק מפרגנת לעובדה שקיילי עומדת להיות המיליארדרית הראשונה במשפחה, ונואשת לקבל את הטייטל בעצמה. בכל זאת, היא הראשונה שמשכה את תשומת לב הציבור למשפחה שהיא עכשיו אימפריה.

אז כמה שתי הפלטות האלה באמת דומות? במבט ראשון ניתן לזהות מיד שלצד גוונים ניטרליים חומים ואפרסקיים, ישנה צללית כחולה בוהקת בכל אחת מהפלטות, אבל אצל קים היא מטאלית ואצל קיילי היא מאט. שאר ההבדלים לא משמעותיים. הפלטות עולות שתיהן $45, אבל קים מציעה רק 10 צלליות עבור הסכום בעוד אצל קיילי תקבלו 12. אין ספק שלא מדובר בפלטות זהות, אבל הן אכן קצת יותר מדי דומות אחת לשנייה. יחד עם זאת, בנות משפחת קרדשיאן כל כך מעורבות האחת בחיי השנייה, וידה של קריס ג׳נר בכל, שקצת קשה לנו להאמין שקיילי לא ראתה את הפלטה הזאת עוד בשלב הפיתוח, ואם זה קול מבחינתה – זה קול מבחינתנו.

 

A post shared by KKWBEAUTY (@kkwbeauty) on

 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה