לא תאמינו, אבל חנות מותגי היוקרה המטורפת הזאת נמצאת במרכז תל אביב
בוטיק אמור הוא אחד המוסדות הוותיקים של כיכר המדינה, כזה שמפגיש את בלנסיאגה עם החום התל-אביבי ומביא את דולצ'ה וגבאנה למרחק נגיעה. החנות האגדית עברה לאחרונה מתיחת פנים בהשקעה של לא פחות מ-30 מיליון דולר, וכעת היא משתרעת על פני שטח עצום של אופנה עילית מלוטשת שתגרום לכם להזיל ריר
לפעמים הבגדים שאנחנו רואות על המסלולים מרגישים כמו יצירת אמנות על גבול העל-טבעי, לא חלק מהחיים היומיומיים או משהו שבנות תמותה כמונו ישימו עליו אי פעם את הידיים. אבל יש מקום אחד בתל אביב שבו בתי האופנה היוקרתיים יורדים אל הקרקע והפריטים החלומיים הופכים מוחשיים מתמיד, אזור ביניים בין מציאות לפנטזיה – כיכר המדינה.
דנה בר דיין ומירי חבס היו מחלוצות הכיכר, כשלפני 24 שנים הקימו יחד את בוטיק אמור – חנות מולטי-ברנד שייבאה לארץ מותגים מהשמות הגדולים ביותר וביניהם דולצ'ה וגבאנה, פנדי, בלנסיאגה, ז'יבנשי, לובוטן ועוד. המוסד הוותיק, שעד עכשיו היה ממוקם בחלל בגודל סטנדרטי וצנוע יחסית, נחשף השבוע לאחר שעבר מתיחת פנים רצינית, התרחב משמעותית והפך למתחם אופנה ענק ומלוטש שיעביר גל של צמרמורת בכל חובבת אופנה.
ההשקה של בוטיק אמור במתכונתו החדשה כוללת שלושה שלבים בהם הושקע סכום אסטרונומי של כ-30 מיליון דולר. השלב הראשון, שהושלם לאחרונה, הוא הקמת חנות-בתוך-חנות למותגי האופנה סן לורן, ז'יבנשי וסטלה מקרתני. המשמעות: בתוך המתחם הוקמו מיני-חנויות הזהות לאלה הרשמיות של המותגים בעולם.
כך למשל רצפת השיש של סן לורן יובאה מאיטליה ונבדקה בדקדקנות על ידי נציגי המותג שהגיעו לארץ במיוחד לשם כך, חיפוי הקיר של ז'יבנשי הוקם באזור המיועד ללייבל לצד אגרטלים ומדפים מתאימים והקולבים של סטלה מקרתני יובאו מאותם הספקים של בית האופנה. יתר המותגים מאורגנים כאזורים מבודלים אך המשכיים זה לזה, בתוך ארנה רחבת ידיים בגימור מושלם.
השלב השני של התהליך יושלם ביוני 2018, ובמסגרתו תוקם בתוך אמור מיני-חנות של המותג דולצ'ה וגבאנה, וגודלו הסופי של הבוטיק יעמוד אז על 1,000 מ"ר. בשלב השלישי והאחרון, שאמור להסתיים בסוף 2018, תושק חנות קונספטואלית דומה וסמוכה לגברים, שתשתרע על פני שטח של 500 מ"ר ותכלול גם היא את כל המותגים השווים.
לקינוח, אחת הבשורות החשובות שאמור המחודשת מביאה אתה היא השוואת המחירים לאלה של המוצרים ברחבי העולם. בר דיין וחבס מודעות לפלטפורמות האונליין הנגישות ללקוח הישראלי יותר מתמיד, ובאישור המותגים מורידות את מחירי כל המוצרים, כך שגם אחרי המיסים ועלויות הייבוא תגיות המחיר לצרכן יהיו זהות לחלוטין לאלה שבחו"ל. עם הסכום שכתוב לנו על תלוש המשכורת זה עדיין לא ממש מסתדר, אבל הכי מפרגנות אם לכן כן.
שלום,
מעוניין בפנדי קרם גוף לאשה .
תודה
מאת: אהרון | 30 באוגוסט 2020 | 11:29