אסוס עשו טעות ענקית, ויצאו ממנה הכי חמודים

באסוס הדפיסו בטעות 17,000 שקיות עם שגיאת כתיב, אבל הצליחו להימנע מהשיימינג בעזרת טריק שיווקי מצחיק וגאוני. אם הזמנתם משלוח בזמן האחרון, אולי גם אתם תזכו לקבל פריט מהמהדורה המוגבלת הזאת

מאת  | ‏ 21 מרץ 2018

קורה לטובים ביותר (צילום: asos)

קורה לטובים ביותר (צילום: asos)

רוצים לקפוץ על טרנד השקיות השקופות ואין לכם כסף לזאת של סלין? אין בעיה – פשוט הזמינו משלוח מאסוס! בענקית השופינג האהובה עלינו עשו טעות קטנה, אבל הצליחו להפוך את המצב לחלוטין ולצאת ממנה כמו גדולים.

הפדיחה של אסוס קשורה לאביזר שמגיע עם כל אחת מההזמנות היוצאות מהמחסנים – אותן שקיות ניילון שהבגדים שלנו מגיעים עטופים בהן. באופן לא שגרתי, היא התגלתה כשאסוס עצמם צייצו עליה, ולא אחרי שיימינג של לקוחות.

יכול להיות שעשינו טעות (צילום: טוויטר, @asos)

יכול להיות שעשינו טעות (צילום: טוויטר, asos@)

מדובר בטעות הקלדה תמימה: על השקיות מופיעה המילה onilne במקום online, אבל החדשות כאן הן פחות התקרית עצמה, אלא האופן שבו אסוס מינפו אותה. בחשבון הטוויטר שלהם עלתה תמונה של הפשלה המדוברת, עם הכיתוב: "אוקיי, אז יכול להיות שהדפסנו 17 אלף שקיות עם טייפו. אנחנו קוראים לזה מהדורה מוגבלת".

צמד המילים האלה – מהדורה מוגבלת – כמובן מעורר כל חובב אופנה, והעוקבים של אסוס מיד הריעו להם וגם התחילו להמר כמה תעלה שקית כזאת בקרוב באיביי. טיפ מאתנו: אם אתם מקבלים את השקית עם הטייפו החמוד, אל תזרקו אותה לעולם! היא עלולה להיות שווה מיליונים יום אחד.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • כמה קשה לכתוב "שגיאת כתיב" במקום טייפו? לא קול

    מאת: איפי |‏ 30 במרץ 2018 | 01:07