אל תעשו לנו את זה: לנצח נזכור את רגעי הסטייל ההורסים של ג'יג'י וזאיין

ג'יג'י חדיד וזאיין מאליק, כנראה הזוג הכי יפה ונכון בתעשייה, החליטו להפריד כוחות ולשבור לנו את הלב. יצאנו למסע אחרון בין הרגעים מלאי הסטייל שסיפקו לנו השניים יחדיו – מהלוק הרובוטי על השטיח האדום של המט גאלה ועד הסגנון הלא מתאמץ ברחובות ניו יורק. בבקשה שקלו שנית!

מאת  | ‏ 14 מרץ 2018

זה לא יכול להיות (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

זה לא יכול להיות (צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)

האימוג'ים של הלב השבור והסמיילי המתייפח הפכו פופולריים מתמיד, לאור העובדה שג'יג'י חדיד וזאיין מאליק, אחד הזוגות היפים ביותר בביצת הסלבס אם לא ה-, החליטו בצער ויגון שהם כבר לא. בתוך עולם הבידור שמרכין ראש, גם אנחנו, חובבי הסטייל והאופנה, מוחים דמעה ומתחילים מיד להתגעגע לאחד הצמדים הפוטוגניים והאופנתיים ביותר בשנים האחרונות.

זאיין אמנם כבר עשה לג'יג'י אנפולו באינסטוש, אבל מההצהרות הפומביות של השניים רואים שההחלטה להיפרד הייתה דו צדדית, ושהפרידה נעשית באהבה וכבוד הדדיים, ללא אצבעות מאשימות או כעס. ובמילים אחרות: בסטייל. סטייל הוא הדבר ששלט בזוגיות הזו גם מבחוץ, ואי אפשר שלא לפתוח את הסיור בממורי-ליין האופנתי של זאיין וג'יג'י, או "זיג'י" כפי שכונו בחיבה, בצילומים המהפנטים שלהם ל"ווג".

מתוך הצילומים הארורים ל"ווג" (צילום: מריו טסטינו, סריקה)

מתוך הצילומים הארורים ל"ווג" (צילום: מריו טסטינו, סריקה)

למרות שקללת "ווג" שרודפת זוגות סלבס שמצטלמים יחד למגזין היא דבר ידוע (ומוכח בהרבה ממפלצת לוך נס או ביגפוט, נגיד), השניים חשבו בתמימותם שלהם זה לא יקרה. אנחנו יצאנו מכך עם תמונות הורסות סטייל "חופשה ברומא", וצילום אחד בלתי נשכח שבו ג'יג'י עומדת על הידיים בביקיני.

רגע אופנתי זוגי חשוב נוסף של השניים התרחש גם הוא בחסות אנה וינטור, בגאלה של המטרופוליטן, אירוע השיא האופנתי של השנה, בשנה בה התמה ללבוש הייתה "אדם מול מכונה". השניים הפכו ליצורים חצי רובוטיים. אחר כך הופיעו שוב על קאבר "ווג", הפעם בבגדים אנדרוגניים ומלאי פרינטים, הפקה מקסימה במיוחד שיצאה באוגוסט 2017.

שני רובוטים חמודים (צילום: Larry Busacca/Getty Images)

שני רובוטים חמודים (צילום: Larry Busacca/Getty Images)

רוב הזמן ג'יג'י וזאיין, שניהם מעצבי אופנה בזמנם החופשי שהוציאו ליינים על שמם, התלבשו בסגנון אחד המזוהה עמם – כזה שלוקח הרבה ממה שתרמה ג'יג'י לשיתוף הפעולה הפופולרי שלה עם טומי הילפיגר, ומוסיף לו את הרוקנ'רול הפרוע יותר שמביא זאיין מעולם המוזיקה. הלוק שלהם תמיד היה אחיד ומתקשר, ספורטיבי אבל סקסי, ולשניהם הייתה חיבה אדירה למונוגרמות – כמות הפריטים הנושאים את שמם או את שמו של בן זוג הייתה מכובדת, כך שעכשיו חלק גדול מהמלתחה שלהם יצטרך לחשב מסלול מחדש.

כובעי בייסבול, קפוצ'ונים אוברסייז, בגדי אימון, מעילי עור, פריטים עם טקסט שמשוחח עם הפפראצי עבורם, משקפי טייסים ומעילי בומבר, כולם היו חלק מהזוגיות היפה הזו, שלא תשכח כל כך מהר. והחלק הכי קשה: גם כשיוריד מאליק את הבגדים הוא לא יוכל להשתחרר כל כך מהר מג'יג'י, שאת עיניה היפות קעקע על החזה שלו לא מזמן.

 

A post shared by Inspiration (@i__inspiration_n) on

בין המעריצים, אגב, יש כבר תאוריה אחרת על עניין הקללה, ויש שטוענים כי הקעקועים הם אלה שהורסים את היחסים של זאיין עם העולם. "זאיין עשה עם "וואן דיירקשן" קעקועים תואמים ואז עזב את הלהקה. הוא עשה קעקוע של פרי אדוארדס, ואז עזב אותה. זאיין קעקע את עיניה של ג'יג'י, ואז הם נפרדו", כתב משתמש טוויטר נרגש. "בנאדם, תפסיק לעשות כבר קעקועים, אתה לא קולט שזו קללה?!". אנה ווינטור ודאי אוהבת את התאוריה הזאת.

 

A post shared by Zayn (@zigilove12) on

 

 

A post shared by @x.instatellywood.x on

 

 

A post shared by smiles (@fashion_popular_style_) on

 

A post shared by Zayn Gigi (@gigi_zayn) on

 

 

A post shared by Zayn Gigi (@gigi_zayn) on

 

 

 

 

A post shared by Vivo Pakistan (@vivo.pakistan) on

 

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigih.first) on

 

 

A post shared by Zayn Gigi (@gigi_zayn) on

 

 

 

A post shared by Gigi Hadid Fan (@gigixhadidangel) on

 

 

A post shared by mfashionstyley (@mfashionstyley) on

 

 

A post shared by TheStyleStamp (@thestylestamp) on

 

 

A post shared by Brasil (@zayngigilovee) on

 

 

A post shared by Zayn Gigi (@gigi_zayn) on

 

 

A post shared by Modellist ID (@modellistid) on

השאירו תגובה