רק שלא ייפול: אסוס הוציאו את הביקיני הכי מלחיץ שראינו

עבור כל בחורה כמעט, הפחד הגדול ביותר בקפיצה למים הוא אובדן בגד הים בין הגלים. הפריט הבא שמספקים לנו באסוס לוקח את החרדה הזאת למחוזות חדשים - מדובר בביקיני שנראה כאילו הוא עומד לצנוח מהגוף בכל רגע, והוא עולה רק 100 שקלים. ביזאר או נהדר?

מאת  | ‏ 8 מרץ 2018

מפחיד (צילום: asos)

מפחיד (צילום: asos)

באסוס רגילים להרים גבות עם דגמים משונים שכוללים מכנסיים עם מותניים מרובים, רוכסנים במקומות הזויים ומחשופי ישבן. אחרי שסיפרנו לכם על כל דגם ג'ינס מופרע שמוצע למכירה באתר האהוב, הגיע הזמן לעדכון נוסף בגזרת הביזאר, והפעם רלוונטי לקיץ. הפריט המדובר הוא ביקיני של המותג מיסגיידד, והוא יגרום לכן להסתכל פעמיים כדי להיות בטוחות שראיתן נכון.

זוכרות את טרנד כתפיות החזייה השקופות, או שהלכתן לטיפול היפנוזה כדי לשכוח מהדבר הנורא הזה? כך או כך, עכשיו הן חוזרות וגורמות לביקיני הזה, שמחירו 100 שקלים (45 עבור חלקו התחתון ו-55 עבור החזייה), להראות כמו משולשים מרחפים שמאיימים לחשוף את הפטמות שלכן לעיני החוף כולו. נשמע אטרקטיבי, הא?

ניסינו לשכוח את הכתפיות האלה (צילום: asos)

ניסינו לשכוח את הכתפיות האלה (צילום: asos)

האמת היא שהחלק התחתון שלו לא נורא. הוא בעל גזרה מוצלחת למדי, פשוט ונקי, ואם אין לכן בעיה עם המראה של רצועות הפלסטיק יש סיכוי שאפילו שתאהבו אותו. החלק העליון, לעומת זאת, פשוט מוזר ולא כל כך מחמיא.

בנוסף, מי שהשתתפה בניסוי של כתפיות הפלסטיק השקופות כשהן עוד היו רלוונטיות (מתישהו בתחילת שנות ה-2,000), בוודאי זוכרת שהן לא נוחות, לא מספיק אלסטיות, מצהיבות, מתרחבות בקלות ופשוט לא נראות טוב. במילים אחרות – תודה אסוס, אבל לא תודה.

החלק התחתון בסדר (צילום: asos)

החלק התחתון בסדר (צילום: asos)

מצהיב ומתרחב (צילום: asos)

מצהיב ומתרחב (צילום: asos)

רק 100 שקלים (צילום: asos)

רק 100 שקלים (צילום: asos)

השאירו תגובה