תיק של נחשים: האשמות קשות נגד קים בשל התעללות בבעלי חיים

קים קרדשיאן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונת נחש שעל עורו מופיע הלוגו של בית האופנה לואי ויטון. האם מדובר בעבודת פוטושופ מוצלחת במיוחד או שאולי הכוכבת השתמשה במשאביה הבלתי נגמרים וקיעקעה על גופה של החיה האומללה את ההדפס המוכר? הרשת גועשת

מאת  | ‏ 7 מרץ 2018

קשה לנו לזכור מה העסיק אותנו ביומיום לפני שמשפחת קרדשיאן נכנסה לחיינו. אולי תשלום חשבונות? בכל אופן, כנראה שלא נאלץ לחזור לאותה תקופה חשוכה לעולם, כי הקרדשיאנס ממשיכות בכל הכוח ורק מביאות לעולם עוד ועוד מדור ההמשך שסביר שיהיה לא פחות מוגזם מהן.

מה הן עוללו הפעם? אמש העלתה קים לאינסטוש שלה תמונה של נחש סטנדרטי, שעל עורו החלקלק מוטבע הלוגו המפורסם של לואי ויטון, תחת הקפשן ״ליטל לואי״. רוב עוקביה הניחו שמדובר בעבודת פוטושופ, והתבאסו על הכוכבת שלא נתנה קרדיט למעצב המקורי של התמונה. אחרים חושבים שמדובר בנחש אמיתי שקים ממש הדפיסה עליו את הלוגו המוכר, וזה כבר קצת יותר מטריד (שלא לומר הרבה יותר מטריד), מכיוון שמדובר בפגיעה בזכויות בעלי חיים.

"למה?! זה כל כך לא הולם", צייצה מעריצה אחת והוסיפה: ״יש נחש חדש בשכונה וזה לא ליטל לואי או טיילור סוויפט #פריליטללואי". האיזכור של סוויפט לא מקרי – לאחר שקים חשפה את אותם סרטונים ידועים לשמצה של קניה מקבל אישור מטיילור לשיר עליה, המעריצים של קים הציפו את טיילור באימוג׳י נחשים בכל רשת חברתית אפשרית. "איך לעזאזל קים השיגה נחש לואי ויטון?", תהתה עוקבת אחרת. "לכלבה יש יותר מדי כסף". אנחנו מעדיפות להאמין שמדובר בפוטושופ, אבל אין ספק שכך או כך – יש לה יותר מדי כסף.

התמונה הזאת הצליחה להסיח את דעת העוקבים מהחופשה המאוד אינסטגרמית של קים בטוקיו, יחד עם אחיותיה קורטני וקלואי (שחטפה אש על כך שהיא טסה בשליש האחרון להריונה). מסתובבת שמועה שגם קניה אמור היה להצטרף לנסיעה ושקים אמרה לו להישאר בבית ברגע האחרון, אבל קצת קשה להאמין לה אם לוקחים בחשבון כמה היא מרימה לו שם.

קים מסתובבת בטוקיו לבושה אך ורק בקולקציה החדשה של YEEZY, קו הבגדים השנוי במחלוקת של בן זוגה. בעוד רוב הפריטים שלבשה הם מה שהורגלנו לצפות מהמותג של ווסט, כולל ז׳קט פאפר מגניב בגזרת קרופ שגם קורטני הצטלמה איתו בטיול – ישנו פריט אחד קצת יותר קשה לעיכול: הטייץ הקצר, שנראה כמו תלבושת של מירוץ אופניים ולא מחמיא אפילו לקים (או לקיילי שלבשה אותה גם היא), הוא פריט שקשה לנו להאמין שהקהל הרחב יאמץ. מצד שני, כשקים קרדשיאן לובשת משהו, כנראה שבעוד שנה לכולנו יהיה בארון טייץ באורך מביך. מבטיחות לעדכן.

השאירו תגובה