לא בוכים על שאנל שנהרס: השמלה של מרגו רובי נקרעה באמצע האוסקר

מרגו רובי שרפה את השטיח האדום בטקס פרסי האוסקר בשמלת שאנל קוטור מרהיבה. במקום לקרוא לצוות שלה שיתמודד עם הצרה, רובי הראתה שהיא מוכשרת גם בתפירה ופשוט לקחה חוט ומחט אותם נשאה עימה בתיק והחזירה את השאנל למקומו. מלכה

מאת  | ‏ 7 מרץ 2018

השמלה המדוברת של מרגו רובי (צילום: Kevork Djansezian לגטי אימג'ס)

השמלה המדוברת של מרגו רובי (צילום: Kevork Djansezian לגטי אימג'ס)

 אחד הלוקים הטובים ביותר שנחתו על השטיח האדום של טקס האוסקר המוצלח שנערך השבוע היה של מרגו רובי. שמלת שאנל קוטור שלבשה היתה נהדרת, כך הסכימו כולם, והמשך ישיר של ההצלחה האופנתית המרשימה שלה. כפי שדיווחנו כאן פעמים רבות, רובי, פרט להיותה שחקנית רצינית, במאית ואישה יפהפיה, היא פאשניסטה שלא מפספסת אף הזדמנות להתלבש, ובאופן כללי פשוט לא מפספסת.

בעקבות סרטה על עולם ההחלקה האמנותית, "אני טוניה", לבשה מרגו שמלות רבות שמרפררות לביגוד המזוהה עם הספורט הקפוא, אבל עשתה זאת באופן מתוחכם ועדכני. שמלת שאנל שלה, אותו עיצב לה קארל לגרפלד במיוחד, ונדרשו 600 שעות עבודה עליה, לא חרגה מהקו הזה אבל הרהיבה בפני עצמה בזכות מלאכת מחשבת ועבודה מדוקדקת.

מדובר בהחלט בשמלה עדינה  (צילום:  Matt Winkelmeyer לגטי אימג'ס)

מדובר בהחלט בשמלה עדינה (צילום: Matt Winkelmeyer לגטי אימג'ס)

אלא שיצירה כל כך עדינה, גילתה רובי במהלך הערב, מועדת לפורענות, והשמלה נקרעה. במקום לקרוא לצוות שלה שיתמודד עם הצרה, רובי הראתה שהיא מוכשרת גם בתפירה, ופשוט לקחה חוט ומחט אותם נשאה עימה בתיק הקלאץ׳ שלה, והחזירה את השאנל למקומו. ״לאף אחד אין זמן לשטויות כאלה״, הסבירה בקצרה למגזין ׳פיפל׳.

הדרמה כולה לקחה רק כמה דקות ספורות, ומדובר היה בתיקון זמני. מיד לאחר שתם הטקס, והגיע הזמן לצאת לבלות במסיבת האפטר-פארטי של ואניטי פייר, החליפה רובי לשמלת שאנל נוספת, גם היא אלגנטית ומחמיאה, כמובן, ויש אומרים מוצלחת אפילו יותר, כי הגברת, כאמור, פשוט לא יודעת לפספס. שאנל נורא גאים, ובצדק, בשיתוף הפעולה הזה, והעלו המון תמונות וסרטון אחד מתהליך היצירה, ועכשיו, אחרי התיקון היצירתי והאחריות האישית שהראתה הכוכבת, עשויים גם להציע לה לבוא לעבוד באטלייה.

אף אחד לא שם לב לקרע (צילום: Kevin Winter לגטי אימג'ס)

אף אחד לא שם לב לקרע (צילום: Kevin Winter לגטי אימג'ס)

יש מצב שזו השמלה המנצחת של הטקס (צילום:  Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

יש מצב שזו השמלה המנצחת של הטקס (צילום: Frazer Harrison לגטי אימג'ס)

אני מרגו (צילום: Kevork Djansezian לגטי אימג'ס)

אני מרגו (צילום: Kevork Djansezian לגטי אימג'ס)

שורפת את השטיח (צילום:  Christopher Polk לגטי אימג'ס)

שורפת את השטיח (צילום: Christopher Polk לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה