תתכוננו להתאהב: נסיך דנמרק מדגמן וזה מדהים

הנסיך ניקולאי בן ה- 18 מדנמרק חושק בקריירה אופנתית. לאחרונה הצטרף לסוכנות דוגמנים נחשקת ואף צעד על המסלול של ברברי. עניין של זמן עד שהוא יכבוש את הקמפיינים הגדולים ביותר בתעשייה. תזכרו מי סיפר לכם עליו קודם

מאת  | ‏ 1 מרץ 2018
 

A post shared by Alem Dergisi (@alemdergisi) on

לא נכחיש, בני מלוכה יפים ואופנתיים הם אחד התחביבים הגדולים שלנו, והגילוי של אחד כזה, נצר מלכותי כחול-דם ומצודד, מעורר בנו, פשוטי ופשוטות העם, דפיקות לב מואצות. בעיקר כשמדובר בנסיך דני מלא תלתלים עם מבט חודר שמהדס את דרכו באצילות הלוך ושוב בתצוגות האופנה.

הנסיך ניקולאי בן ה-18 מדנמרק הוא בנו הבכור של הנסיך ג׳ואקים, והוא שישי בתור לכתר, משמע שאין עליו אחריות אמתית או סיכוי סביר להגיע לשם, ומצד שני גם דאגות כלכליות אין לו. למרות כל זה, חושק ניקולאי הצעיר בקריירה אופנתית. סוכנות הדוגמנות סקופ היא זו שחטפה לשורותיה את הנסיך המדליק, שמאז שיצא לדרך צעד כבר בתצוגה של ברברי בשבוע האופנה האחרון בלונדון.

הוריו של הנסיך ניקולאי, כך נכתב בכתבת פרופיל ראשונה שנערכה עליו באוגוסט האחרון במגזין W, מאמינים שעליו למצוא את דרכו העצמאית בעולם. הם לא מתכוונים לממן אותו, רק לשלם על השכלתו הגבוהה. ״אנחנו לא נכריח את ניקולאי לעשות שום דבר״, הודיע אביו לתקשורת. ״הוא ורק הוא יחליט איך יראה עתידו ויתכנן אותו בעצמו.״ בינתיים, נראה שהתוכנית שלו שונה מזו שהוריו תיארו לעצמם, וכוללת הרבה בגדי מעצבים, גלאם והשכמות מוקדמות.

לניקולאי לוק מיוחד, עדין וכמעט אנדרוגני, עם שפתיים מצויירות וצוואר גבעולי, ואנחנו מאמינים שכל המעצבים הגדולים כבר שמים עליו עיניים ומחזרים אחריו כך שיצטרף לסקוואד היפים והנכונים שלהם. התגית שלו באינסטגרם מתמלאת בעוד ועוד דימויים נאים, ואנחנו מהמרים שזה עניין של ימים עד שיפתח חשבון משלו. ההיסטריה בדרך.

 

A post shared by LUELLE (@luelledk) on

השאירו תגובה