קיבלה חותמת של שאנל: קאיה גרבר היא הדוגמנית הכי חזקה בתעשייה

אחרי שצעדה על לא מעט מסלולים בשבועות האופנה האחרונים, עכשיו מגיעה החותמת הסופית כי מדובר בדוגמנית הכי מדוברת ומבוקשת בתעשיית האופנה העולמית – קאיה גרבר הצטלמה לקמפיין של שאנל כשעל המצלמה לא אחר מקארל לגרפלד. וכן, זה מדהים כמו שזה נשמע

מאת  | ‏ 27 פברואר 2018

קאיה גרבר בשאנל (צילום: קרל לגרפלד)

קאיה גרבר בשאנל (צילום: קארל לגרפלד)

במה שנראה כמו הפורפליי הארוך בעולם, ולאחר שהרים אותה לגבהים על המסלול שלו, לוקח קארל לגרפלד את המוזה הצעירה קאיה גרבר ומכתיר אותה כפני המותג שאנל, בקמפיין חדש, אלגנטי להפליא, לתיקי הלייבל, שמציב אותה רשמית בראש פירמידת עולם האופנה.

כבר לפני כחודש, כשצעדה בת ה-16 בתצוגת ההוט קוטור הראשונה שלה עם המותג, וכיכבה בה, היה ברור ששאנל וקאיה הם שילוב מנצח. עכשיו התחושה הזאת מתבססת בעזרת התמונות הקסומות שהשתחררו, וצולמו בביתה של קוקו שאנל שבפריז. 

עם התיק הכי מדובר של השנה (צילום: קרל לגרפלד)

עם התיק הכי מדובר של השנה (צילום: קארל לגרפלד)

בתמונות שוכבת קאיה על הספה של מדמואזל שאנל המנוחה, וסביבה מונחים ספרים עתיקים בכריכות עור וכמה מחפציה ההיסטוריים. גם תיקי שאנל החדשים מוצגים היטב לראווה בקמפיין, וקאיה נושאת אותם בחן כשהיא שרועה לה בנינוחות עם שני תיקים חדשים מהקולקציה, וגם התיק גבריאל, שהפך לאינסטנט קלאסיק, שמופיע במלוא הדרו.

בקמפיין הזה ניתן לעמוד באופן ברור על הדמיון וההבדלים בין קאיה לאמה הסופרמודל סינדי קרופורד. הקמפיין זועק קלאס, והבחירה בבחורה צעירה כל כך, בעלת שושלת מלכותית אופנתית בעצמה, היא מעניינת. קארל וקאיה, שיכולים להקים עם כל ה-K הזה סניף מתחרה לקרדשיאנס, הצהירו כבר כי הם עובדים על קולקציית קפסולה משותפת שתכיל פרטי רדי-טו-וור ואקססוריז. אחד הפריטים שיופיעו בקולקציה, כך נמסר, הן כפפות עור בדיוק כמו אלה שעוטה הקייזר באופן קבוע.

של הספה של קוקו (צילום: קרל לגרפלד)

של הספה של קוקו (צילום: קארל לגרפלד)

לגרפלד המוכשר צילםגם את הקמפיין הזה ובחר בצילומי שחור לבן מעודנים. האאוטפיטים שנבחרו ללוות את התיקים הם אולטרה-נשיים וקלאסיים, פריטים שקוקו שאנל בעצמה עשוייה היתה ללבוש, ואילו רוח הרפאים שלה ריחפה בזמן הצילומים ברחבי הדירה, אנחנו נוטים להאמין שהיא הביטה בקאיה השוכבת על הספה וחייכה לעצמה בסיפוק.

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • לא ממש יפה ,סתם מיוחסת ,כמו החברה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 14 במרץ 2018 | 16:35