"זה לא פמינסטי": השמלה החושפנית של ג׳ניפר לורנס מעוררת סערה

ג'ניפר לורנס הגיעה לאירוע השקה לסרט החדש שלה במזג אוויר מקפיא בשמלה חושפנית של ורסאצ'ה. התגובות לא איחרו לבוא: "שמישהו ישים עליה מעיל", כתבו ברשת, " אי אפשר היה לאבזר אותה באיזה צעיף?". לורנס לא נשארה חייבת וענתה לגולשים

מאת  | ‏ 22 פברואר 2018

ג'ניפר לורנס והשמלה המדוברת (צילום:  John Phillips לגטי אימג'ס)

ג'ניפר לורנס והשמלה המדוברת (צילום: John Phillips לגטי אימג'ס)

ג׳ניפר לורנס היא אישה צעירה, אצילית, מוכשרת ומלאת ערכים. היא גם יפהפיה ואופנתית, ולא מסתירה את נכסיה המרשימים על מנת שייקחו אותה ברצינות. בחירת לבוש שעשתה לכבוד סרט מתח חדש בכיכובה ׳הדרור האדום׳, מעוררת דיון רב, כשהציבור מתלונן שהגברת חושפת יותר מדי, בעיקר אל מול חבריה לקאסט, שהגיעו בלבוש חורפי מלא וחנוט לאירוע שנערך בקור הלונדוני.

השמלה, מבית ורסאצ׳ה, אלגנטית ומרשימה והייתה מתקבלת ללא דיון נוסף אילו מדובר היה בשטיח אדום קלאסי של אוסקר, אבל ברגע שיצאה מהקונטקסט, והוצבה לצד אותם בחורים לבושים חם ונח, ההשתלחויות יצאו לדרך. ״שמישהו ישים על ג׳ניפר לורנס מעיל!״ כתבו המשתמשים המודאגים ברשתות. יש גם לא מעט שתייגו את ורסצ׳ה וכתבו: ״יש לכם מעילים נהדרים, וחליפות, ראינו אותם. למה שלא תלבישו את גברת לורנס בבגד שמתאים למזג האויר?״ עורך המגזין הבריטי ׳ניו סטייטסמן׳ הגדיל ועשה, העלה תמונה של החבורה הלבושה באופן בלתי אחיד, וכתב: ״יש משהו כל כך מדכא בתמונה הזאת. אולי אני מרגיש ככה בעיקר כי הייתי בחוץ קודם וקפאתי מקור״.

הגברים היו לבושים חם, היא פחות (צילום:  John Phillips לגטי אימג'ס)

הגברים היו לבושים חם, היא פחות (צילום: John Phillips לגטי אימג'ס)

הפמיניזם, כך ניכר, מותיר את הציבור מבולבל. בעוד רבים מאמינים שמדובר בחוסר שיוויון מגדרי עתיק, ושלורנס לא באמת בחרה בעצמה את האאוטפיט, אחרים טוענים שיש בביקורת הזאת דורסנות נוספת. רבים הפנו את הביקורת לסטייליסטית: ״אף אחד לא ישכח כמה ג׳ניפר לורנס לוהטת, גם אם תלבישי אותה באופן שיגן עליה מהאלמנטים״, הזכירו. ״שמלת ורסצ׳ה הזאת מדהימה, אבל אי אפשר היה לאבזר אותה באיזה צעיף?״ הציעה עוד משתמשת. אחרת כתבה: ״בשביל שמלה כזאת מדהימה שווה לעמוד גם בשלג כמה דקות. מי שאוהב באמת אופנה יודע את זה״.

אחד מכוכבי הסרט, ג׳ואל אדגרטון, הגיב בנושא בראיון ליאהו, ואמר: ״אתמול, על המרפסת, זה היה מצב שבו כולם מפסידים. אם ג׳ניפר הייתה לובשת ג׳ינס ומעיל, מישהו גם היה בא ומבקר אותה. לג׳ניפר יש נטייה ליצור תקריות בינלאומיות לאן שלא תלך. הבודי-שיימיניג ואאוטפיט-שיימיניג עוקבים אחריה וממש מאכזב לראות את זה״. 

לורנס גם היא ענתה בקצרה בפוסט ברשתות החברתיות ואמרה: ״אנשים, תרגיעו. כל מה שאתם רואים אותי לובשת, החלטתי ללבוש בעצמי, ואם בא לי שיהיה לי קר, גם זאת בחירה שלי! התגובות המוגזמות האלה על כל דבר שאדם עושה או לובש, זה לא פמיניזם. זה מגוחך וסקסיסטי. זה לא מקדם אותנו אלא יוצר הסחות דעת מטופשות ממה שחשוב.״ מילים כדורבנות.

העיקר יש משקפי שמש (צילום:  John Phillips לגטי אימג'ס)

העיקר יש משקפי שמש (צילום: John Phillips לגטי אימג'ס)

נשבעת שלא קר לי (צילום:  John Phillips לגטי אימג'ס)

נשבעת שלא קר לי (צילום: John Phillips לגטי אימג'ס)

נשבעת שלא קר לי (צילום:  John Phillips לגטי אימג'ס)

נשבעת שלא קר לי (צילום: John Phillips לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • סתם כולם פלצנים. היא נראית מדהים, יש לה גוף שכל אישה חולמת עליו, ומי שאומרת לו פשוט שקרנית.

    מאת: לידל |‏ 23 בפברואר 2018 | 05:08
  • איזה שטויות היא כתבה.זה לא פמיניסטי להתלבש חשוף ככה את מראה שרק כאשר את חושפת את עצמך את הופכת למעניינת. למה גברים צריכים להתלבש חם ונעים ואת צריכה ללבוש חשוף? נשים דפוקות

    מאת: נוני |‏ 22 בפברואר 2018 | 21:59
  • פשוט מושלמת!

    ראיתי אותה בכמה וכמה תמונות. כולל גם בתמונות העירום המדוברות שלה. לבחורה יש גוף מושלם!

    מאת: מאוהב |‏ 22 בפברואר 2018 | 20:26
  • החפצה נשית מכוערת.
    לכלא!

    מאת: Human Mgtow |‏ 22 בפברואר 2018 | 16:03