נערת חווה או מלכה שולטת? הלייבל הנועז שכבש את בלה חדיד
עם שמלות אווריריות ושקפקפות לצד הודי'ס אפלוליים, בדייזי מציגים את הנשיות בת זמננו - כזו שכוללת עדינות לצד חספוס וממש לא מפחדת להעז. אם בלה חדיד, קנדל ג'נר וסלינה גומז כבר התאהבו, כנראה ששווה להכיר
בזמן שניו יורק חוגגת את שבוע האופנה, מתרחשים בעיר אירועים נוספים מסקרנים לא פחות. אחד הבולטים הוא פרישתה של קרולינה הררה מתפקידה כמנהלת הקריאטיבית של חברת האופנה הנושאת את שמה, אחרי 37 שנים. במושגי התעשייה ניתן לומר שזהו סופו של עידן. הררה, הידועה בעיצוביה הרומנטיים לאישה המודרנית, הצנועה והאלגנטית מהווה את הניגוד המוחלט לכל המתרחש כעת בעולם האופנה הפריפריאלי. זה שמלא במותגי קפסולה זעירים שצצים ברשתות מסביב לעולם ונלבשים על ידי האיט גירלז של הרגע, תוך יצירת הדים לא נורמליים של לייקים וקניות פזיזות אונליין.
בעוד הררה מעצימה נשיות באמצעות צבעים חמים, עגילי פנינה וגזרות המדגישות את הקימורים, הנשים של 2018 רוצות לפשוט עצמן (תרתי משמע) מבגדים הנשלטים על ידי מגדר. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה המותג האוסטרלי DAISY הוא תמצית הנשיות ההולמת את רוח התקופה.
המותג הוא פרי יצירתם של הזוג גיבסון ורנה פוקס – צמד בחיים ובעבודה, שעוסק כבר שנים רבות בתחום האופנה. מתוך חיפוש מקום לביטוי החשקים האומנותיים שלהם, החליטו השניים לפנות ליצירת דייזי. כמו בכל סיפור סינדרלה, הם לא תיארו לעצמם שהמותג יהפוך בין לילה להצלחה מסחררת, והם מודים שלאינסטגרם (איך לא) יש קשר לא קטן לתהילה שלהם.
החברה מתבססת על בניית קולקציות קפסולה, ומאז 2016 שחררה כבר ארבע קולקציות שונות כשרנה אחראית על העיצוב וגיבסון נמצא מאחורי העדשה. הקולקציה הראשונה של דייזי כונתה "PURE COUNTRY", והייתה מפגן אופנתי מרתק של מציאות לצד פנטזיה, נערת חווה לצד דומינייטריקס. הפרדוקס הזה הוא המאפיין הבולט של דייזי והסיבה לכך שהמותג הזה מסקרן נשים רבות כל כך, ביניהן בלה חדיד, קנדל ג'נר וסלינה גומז; שילוב בין אלמנטים מתקופות בהן נשים לא יכלו ללבוש את כל העולה על רוחן לכאן ועכשיו.
הביטוי "פאם פטאל" מתלבש היטב על סגנונן המוחצן של האיט גירלז חובבות דייזי מסיבות ברורות: הן יפות ושבריריות למראה, אך יש בהן גם מן הסכנה. נדמה שאלה הם גם אבני היסוד של דייזי, שכן כל פריט בקולקציה נראה עדין וענוג אך באותה העת גם פרובוקטיבי ונועז.
תיאור זה הולם בצורה מדויקת את קולקציית הקפסולה האחרונה של הצמד, שקרויה "HEART SHAPED" ושוחררה בטיימינג מושלם לכבוד הוולנטיינס. היא מורכבת מעשרות שמלות קצרצרות, צמודות ולעיתים גם שקופות, בגווני החג הרומנטי, שעוצבו במראה של הלבשה תחתונה.
מובן שאין דבר מתקתק אחד בקולקציה הזו, שכן ההשראה הגיעה מניהול מערכת יחסים בשלט רחוק וסקרנות הזוג אודות השפעת המדיה (בדגש על שליחת תמונות שובבות) על טיב הקשר. אחד הלוקים הבולטים בה כולל גופיית מחוך עדינה הנלבשת מעל חזיית תחרה בצבע ירוק ניאון, בשילוב שורטס מעוטרים יהלומים. מעניין אם הפריטים האלה כבר נמצאים בסל הקניות של בלה, כי הם פשוט צועקים את שמה.
טווח המחירים אמנם לא נמוך ונע בין 230-1,500 שקלים, אבל בחינת מושגי האופנה באופן הייחודי של דייזי תפסה כבר את העין של אחת מרשתות האופנה הליברליות ביותר, Opening Ceremony, ואתן יודעות מה המשמעות…מישהו אמר משלוחים לארץ?
השאירו תגובה