מלכת הקלאמז: תקלת המלתחה המביכה של קייט מידלטון

הדוכסית מקיימברידג' אמנם ניחנה באלגנטיות בלתי ניתנת לערעור, אבל גם לה מתפלקים מפעם לפעם רגעים אנושיים. במהלך ביקור רשמי בממלכה נתקע עקב הסטילטו של קייט בפתח ניקוז סורר; בהלה קלה נרשמה בקרב הסובבים, אבל הנסיכה ההריונית הצליחה לצאת מזה בחינניות שיא

מאת  | ‏ 8 פברואר 2018

קלאמזית (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)

קלאמזית (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)

איך תהיה קייט מידלטון הנסיכה של העם אם לא תראה, מפעם לפעם, חולשה אנושית? קייט ההריונית זוכה לסיקור נרחב, כצפוי, בהריון השלישי שלה. היא פעילה, נראית נפלא ולא מסתמן שסובלת מתופעות הלוואי כמו בפעמים הקודמות. אבל כשמסתובבים כל כך הרבה, תחת עיני כל כך הרבה מצלמות וכתבים, עולה הסיכוי לפדיחות. והנה זה קרה: תקרית סינדרלה.

מידלטון יצאה לעוד אחד מהביקורים ההומניטריים שלה, הפעם במרכז גמילה מסמים באסקס. כשהגיעה למקום והתקרבה ללחוץ את ידם של העובדים, עקב נעל הזמש שלה נתקע במרזב הכביש. היא נפלה מעט ונתמכה במנהל המכון, דגלאס יוז, שסיפר מאוחר יותר לתקשורת בגאווה: "הזכרתי לה שבפגישה הקודמת שלנו, לפני שנתיים, אני מעדתי. כשנתפס לה העקב היא מיד אמרה לי: 'עכשיו אני עשיתי בדיוק כמוך!'". יש לציין שזאת לא הפעם הראשונה בה קורה דבר כזה לקייט. ב-2013 במהלך אירועי סיינט פטריק'ס דיי תועד תרחיש דומה להפליא.

המעידה הנוכחית של קייט הייתה חיננית להפליא, כמובן, ונתנה עוד פוקוס לרגליה הנאות שנחשפו בגרבונים שחורים ונעליים שחורות, מתחת למעיל קצר יחסית של הלייבל החביב על מידלטון ומרקל – גואט. נותרו עוד כמה חתיכות אחרונות מהמעיל המרשים בגוון המתבקש, כחול רויאל, והוא אפילו נמצא במבצע למהירות החלטה: במקום 2,910 שקלים הוא עולה כעת רק 2,035 שקלים, ומגיע בצבעים נוספים. הנעליים שעשו את כל הצרות, אגב, שייכות לסטיוארט ויצמן.

תחת האאוטפיט הנינוח אפשר היה לראות את הבטן ההולכת וגדלה של קייט, שמבשרת כי בואו של בן המלוכה החדש הולך ומתקרב. מדובר באתנחתא אופנתית רגועה יחסית לאאוטפיטים המסנוורים שלבשה הדוכסית בנסיעה לנורבגיה ושוודיה, שם כיכבו דולצ'ה וגבאנה, אלכסנדר מקווין וארדם בכל הכח. יש לקוות שבדיוק כמו סינדרלה, היא תחזור בקרוב לארמון בכוחות מחודשים, כשזרועה שלובה בזו של הנסיך.

סכנה מתקרבת (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)

סכנה מתקרבת (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)


הבטן הולכת וגדלה (צילום: Eddie Mulholland - Pool/Getty Images)

הבטן הולכת וגדלה (צילום: Eddie Mulholland – Pool/Getty Images)


השאירו תגובה