פיג'מה בשווי 1,200 שקל לכל אורחת: תמונות מהבייבי שאוור הסודית של קיילי

אחרי אינספור ספקולציות והמתנה מורטת עצבים, קיילי הפתיעה אתמול עם בשורה – התינוקת הקטנה שלה ושל טראוויס סקוט הגיחה אל אוויר העולם. הכוכבת פינקה את העוקבים בסרטון שחולק איתם, בדיעבד, את הרגעים המיוחדים אותם עברה בתקופת ההריון, וביניהם מסיבת בייבי שאוור מתקתקה בנוכחות האחיות וחברות קרובות. היו שם המון ורדים, שמפניה ורודה וגם אאוטפיטים מפנקים לכל האורחות

מאת  | ‏ 5 פברואר 2018

הצליחה לשמור על סודיות (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

הצליחה לשמור על סודיות (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

קשה להיזכר בהריון יותר מדובר ויותר נסתר מעיני הציבור מזה של קיילי ג'נר, שבמשך חודשים שמרה על סודיות מוחלטת וכך גם כל הסובבים אותה. ג'נר היא בוודאי לא הסלבריטאית הראשונה שהחליטה להעביר את תקופת ההריון בפרטיות, אבל במקרה שלה זה היה בלתי צפוי, שהרי כל בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר מבססות את הפרסום שלהן על שיתוף – החל מתוכנית הריאליטי שמתעדת את חייהן כבר עשור ועד לרשתות החברתיות. נאמר זאת כך – לא מדובר במשפחה שהפרטיות היא ערך עליון אצלה. ההנחה הרווחת הייתה שמדובר ביחסי ציבור לקראת העונה החדשה, וששם בוודאי קיילי תחשוף את בטנה התפוחה, לקול תשואות הרייטינג.

אתמול גילינו שלא בדיוק כך – קיילי ילדה את בתה ב-1 בפברואר. את התהליך שעברה עד ללידה רצתה לחלוק עם העולם, רק העדיפה לעשות זאת בדיעבד, על מנת לעבור את תקופת ההריון ברוגע. הגיוני, בסך הכל, למרות שקשה שלא להיות ציניים ולחשוב שמדובר בתעלול יח"צני שנועד למכור לנו משהו. לא שהקרדשיאניות אינן אימהות נהדרות לילדים שלהן, הן פשוט כל כך טובות בלעשות כסף, שקשה שלא לחשוד.

העולם מתרגש (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

העולם מתרגש (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

כך או כך, אתמול סוף סוף קיבלנו את ההצצה שחיכינו לה תשעה חודשים, בצורת סרטון של מעל עשר דקות שמתעד את רגעי השיא של תקופת ההריון, כולל בייבי שאוור פוטוגנית במיוחד. קיילי לא שברה את החוקים והלכה על גווני הוורוד הצפויים שמקשטים מסיבות שחוגגות תינוקות ממין נקבה, והבחירה האופנתית הייתה מפנקת, יוקרתית ונוחה במיוחד.

קיילי והאורחות לבשו כולן פיג'מות משי של קורי לין קאלטר. גם אתן יכולות לרכוש אחת כזאת ממש כאן, אם המחיר – 356 דולר, לא גורם לכן להיכנס לצירים. לפיג'מה הוסיפה קיילי כפכפי סליידר מפרווה סינטית, וממש כמו עם הבגדים – כל אורחת קיבלה זוג דומה משלה.

פיג'מות משי של קורי לין קרטר (צילום: אינסטגרם, jordynwoods)

פיג'מות משי של קורי לין קרטר וסליידרים תואמים (צילום: אינסטגרם, jordynwoods)

מה עוד היה בבראנץ', שנערך ביום ראשון בחצר ביתה של קיילי עם שלושים מוזמנות? קיר ענק עם מאות ורדים ורודים שעל הרקע שלו הצטלמה קיילי עם החברות הקרובות, כולל הבסטי ג'ורדן וודס וחברה נוספת בשם הת'ר, שהציגה גם היא בטן הריונית לתפארת. גם האחיות היו שם, כמובן, ובאחד הקטעים בסרטון ניתן לראות את קים מקשטת אוברול תינוקות קטנטן יחד עם בתה נורת'.

אין ספק שמדובר בפיצוי הולם לכל מי שחיכה חודשים לקבל הצצה לרגעים הפרטיים של הכוכבת ואימפריית האיפור, ועכשיו אפשר להתחיל במשחק הניחושים הבא – מה יהיה שמה של התינוקת שנולדה עם כפית של רוז גולד בפה?

מהמרים מה יהיה השם? (צילום: אינסטגרם, yrispalmer)

מהמרים מה יהיה השם? (צילום: אינסטגרם, yrispalmer)

קיר של ורדים (צילום: אינסטגרם, heathersanders_)

קיר של ורדים (צילום: אינסטגרם, heathersanders_)

ההזמנה שלנו כנראה נתקעה בדואר ישראלי (צילום: אינסטגרם, stassiebaby)

ההזמנה שלנו כנראה נתקעה בדואר ישראל (צילום: אינסטגרם, stassiebaby)

קים ונורת' הכינו אוברול לפעוטה שבדרך (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

קים ונורת' הכינו אוברול לפעוטה שבדרך (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

הריוניות ונהנות  (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

הריוניות ונהנות (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

נראה כיף (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

כפית של רוז גולד בפה (צילום: יוטיוב, Kylie Jenner)

השאירו תגובה