פרינס צ'ארמינג: התכשיטים שאנחנו מתות לקבל לוולנטיינ'ס

לא פשוט למצוא את המתנה המושלמת לוולנטיינ'ס, אבל זה גם לא צריך להיות מאוד מסובך. כדי שלא תצטרכו להתאמץ יותר מדי מצאנו את התכשיטים הכי יפים שיש - רק נשאר לעשות קופי-פייסט, והשנה לא תצטרכו לחפות על האכזבה עם כישורי המשחק המפוקפקים שלכן

מאת  | ‏ 8 פברואר 2018

לא קל (צילום: יח"צ)

לא קל (צילום: יח"צ)

מתנות זה עניין לא פשוט, לכל הנוגעים בדבר. הרצון לשמח את מי שאוהבים ולקלוע במדויק יכול להיות מתיש למדי, שלא לדבר על תחושת הפספוס והקושי לגייס את כל כישורי המשחק שלנו אל מול מתנה מאכזבת. הבעיה מתחילה עם הקצר התקשורתי המוכר: בזמן שאנחנו משחקות במשחק הרמיזות החמקמק, מנסות להעביר מסרים תת הכרתיים ומקוות שבדרך נס הצד השני יבין מה אנחנו באמת רוצות לגלות בתוך האריזה, הוא בכלל לא מודע למתרחש מתחת לפני השטח, ונמצא עדיין בעיצומה של שבירת ראש בתקווה להפתיע עם המחווה המושלמת.

אבל לפעמים לא צריך ללכת רחוק מדי בחיפושים. לפעמים המתנה הקלאסית היא גם השווה ביותר, זאת שלא תאבד את הקסם שלה אף פעם, תזכיר לנו את הכוונה שעמדה מאחוריה ותמיד תישאר רלוונטית. ומה יותר קלאסי מתכשיטים?

(צילום: יח"צ)

רוצות (צילום: אינסטגרם, wantgetrepeat)

כדי לחסוך לכם את המאמצים עשינו את כל העבודה הקשה ובחרנו את התכשיטים הכי יפים שיש ב-Pandora. טבעות עם אלמנטים עדינים של לבבות, שרשראות תליון רומנטיות בדיוק במידה, עגילים תלויים על זמניים, צמידי כסף מושלמים וכמובן צ'ארמס מתקתקים – כולם עשויים כסף סטרלינג ומשובצים בזרקונים נוצצים.

הבונוס: בין ה-7 ל-15 בפברואר, מתנה בכל רכישה – קופסת נשיקה מתוקה בכל קניה, ובקניה מעל 499 שקל, קופסת נשיקה מתוקה וליפסטיק של MAC במתנה. מכאן זה כבר הכי פשוט שיש – כל מה שנותר לעשות זה רק לשלוח לו לינק ולחכות בסבלנות.

(צילום: יח"צ)

אלמנטים עדינים של לבבות ואבני קריסטל (צילום: יח"צ)

משחק רמיזות מתוחכם (צילום: יח"צ)

משחק רמיזות מתוחכם (צילום: אינסטגרם, pinketceter)

רק קופי-פייסט והעניין סגור (צילום: יח"צ)

רק קופי-פייסט והעניין סגור (צילום: אינסטגרם, by.osquare)

(צילום: יח"צ)

(צילום: יח"צ)

1. שרשרת לוקט PANDORA מפתח לב נוצץ
2. עגילי כסף תלויים אהבה טהורה
3. שרשרת כסף הבטחה נעולה
4. קליפס כסף לב החורף
5. טבעת כסף הבטחה נעולה
6. טבעת PANDORA רוז שני לבבות
7. תליון PANDORA רוז I LOVE YOU בשילוב כסף
8. שרשרת ביטחון מכסף חתימת PANDORA
9. צמיד בר כסף זיקוקי אהבה
10. צמיד בנגל פתוח עם סוגר כסף מתחלף

השאירו תגובה