איוונקה וטיפאני טראמפ קורעות את וושינגטון

האחיות טראמפ יצאו לבלות בעיר הבירה, במראה חשוף במיוחד שכלל: תחרות מנצנצות, קאט אאוטים, שיער מחומצן ונפוח ועיטורים זהובים בלוק צ'יפ. למה לא התייעצתן עם מלניה לפני שיצאתן מהבית?

מאת  | ‏ 29 ינואר 2018
 

A post shared by Ivanka Trump (@ivankaupdates) on

אחת המגמות העולמיות החיוביות שהבחירה של דונלד טראמפ לנשיא ארה”ב הביאה אתה היא הסיסטרהוד – אחוות הנשים. צעדת הנשים המחאתית נגדו התקיימה שוב השנה, ואם יש משהו שלמדנו לשים בחשיבות עליונה זה לתמוך, היום יותר מתמיד, אחת בשנייה. גם אנחנו משתדלות להיכנס לרוח העידן החדש, לפרגן יותר לאחיותינו ולא לבייש אותן על איך שהן נראות. אבל בודי שיימינג בצד, אנחנו עדיין בעסקי האופנה, וכשמישהי מתלבשת זוועה – נשמיע זעקה. בכל זאת, עם המראה שלנו נולדנו, אבל בגדים אפשר לבחור.

לכן לא יכולנו להתעלם מהמראות הקשים של הבנות הנשיאותיות איוונקה וטיפאני טראמפ, כשיצאו לבילוי לילי בוושינגטון. איוונקה בחרה בשמלה שחורה א-סימטרית שדווקא החמיאה לגופה והייתה יכולה להיות לוק לא רע בכלל, אלמלא היא הייתה מלווה בחתיכת בד תחרה מנצנצת ולא ברורה שלופפה מסביבה בלי שום מטרה או כוונה. הסטיילינג גם הוא היה קצת מאכזב. בתור אישה צעירה ויפהפייה, לא ברור מדוע איוונקה בחרה בקומבו של תסרוקת, עגילים ונעליים שיחמיאו לה יותר בעוד שלושה עשורים.

אבל מילא איוונקה. טיפאני, שידועה בתור האחות הטראשית יותר, בחרה בשמלת אלה יוונית עם פתחים בכתפיים, שרוולים נשפכים ודיטיילים של זהב. על הנייר זה נשמע נהדר, אבל בפועל מדובר בבד שנראה זול ואווירה של חלון ראווה ברחוב אלנבי, לא של בת לאחת המשפחות העשירות בעולם. ושלא נתחיל בכלל לדבר על האייליינר.

לפני שלושה שבועות טיפאני הייתה אורחת הכבוד במסיבה של מגזין פלייבוי (רמה גבוהה ללא ספק), וגם לשם לבשה שמלה קצרה, צמודה ונוצצת עד כדי עיוורון. מדובר בשמלה שהייתה עלולה להיראות טוב עם סטיילינג עדכני יותר כמו ז'קט אופנוענים ומגפיים צבאיים, אבל טיפאני נשארה נאמנה לסגנון המפוקפק עם עקבים גבוהים ושיער מחומצן, יבש ומנופח. אין מה לומר, כסף לא קונה טעם.

השאירו תגובה

 

  • בקיצור… מראה שבין פרחות לבין התלבושות ב"שושלת" משנות השמונים. אבל שנות השמונים חוזרות, לא?

    מאת: פרפיומיסטה |‏ 30 בינואר 2018 | 01:28