בייבי ליפס: המעריצים הצליחו למצוא הוכחות להריון של קיילי

עזבו אתכם מהשמיכה שכיסתה את בטנה של קיילי בכל התמונות קמפיין של קלווין קליין, המעריצים של קיילי ג'נר מצאו את ההוכחה הפתיעה שהיא בהריון – השפתיים. בתמונות נראות שפתיה של קיילי צרות וטבעיות בהרבה מכפי שאנחנו רגילים לראות אותן, ככל הנראה בשל העובדה שבהיריון לא מומלץ להזריק

מאת  | ‏ 24 ינואר 2018

קיילי מטריפה את הרשת (צילום: יחצ)

קיילי מטריפה את הרשת (צילום: יחצ)

מאז שמעריצי הביטלס ניסו להוכיח שפול מקרטני מת, לא היה בילוש אינטנסיבי כזה סביב חייו של אדם: ההיריון של קיילי ג׳נר משגע את כולם, השמועות מגיעות מכאן ומשם, והצילום המשפחתי של כל האחיות היפות לבית ג׳נר קרדשיאן עבור קלווין קליין, בו נותרה בטנה של קיילי מכוסה תמידית, העלו את הווליום בחרושת השמועות.

המעריצים הכבדים לא נותנים לקיילי להתל בהם כל כך בקלות, ונכנסים לפרטים הקטנים של הצילום. יכול להיות שהם עלו על ההוכחה הניצחת לכך שבת העשרים הרה, במקום לא צפוי: השפתיים שלה. בתמונות מתוך הקמפיין המקסים נראות שפתיה של קיילי צרות וטבעיות בהרבה מכפי שאנחנו רגילים לראות אותן, והיא נראית פתאום דומה יותר לתמונות הילדות שלה. הסיבה לכך, כך טוענים רבים, היא העובדה שלא מומלץ להשתמש במילויי השפתיים עליהם היא נסמכת בימים כתיקונם, בתקופת ההיריון.

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

אם אכן נמצאת קיילי במגמת התרחבות כמו שכולם חושבים, רוב הסיכויים הם שתפסיק להחדיר כימיקלים לשפתיים, כי כך נוהגות לעשות הריוניות מצפות. הגרופיז כבר תקופה ארוכה מאמינים שהסיבה העיקרית להסתתרותה היחסית של קיילי בתקופה הזאת לא נובעת מרצון לשמור על ההריון פרטי, כי פרטיות היא לא בדיוק השפה בה מדברים במשפחה הזאת, אלא רק כי היא נראית לאחרונה פחות כמו המותג שיצרה, ויותר כמו קיילי של לפני העזרים החיצוניים. ״קיילי מסתירה את הפרצוף שלה לכמה חודשים כי המילויים לשפתיים מחזיקים עד חצי שנה, ואסור לחדש אותם בזמן ההיריון״, כתבה הבלוגרית לילה אנליאן חד משמעית, וזכתה לרה-טוויטים רבים.

בתקשורת לקחו את התאוריה ורצו איתה. ואפילו מצאו ראיון שנערך בספטמבר עם ד״ר סיימון אוריאן, האחראי לשפתיים המגלגלות מיליונים, שאמר: ״אני מציע לנשים להפסיק להזריק לשפתיים ברגע שהן מגלות שהן בהריון. איש לא יודע מה ההשלכות של המילויים הללו על ההיריון. הם כלל לא נוסו קלינית על נשים הריוניות. יש לי מדיניות נוקשה בנושא הזה, ואני לא מבצע ניתוחים או פרוצדורות קוסמטיות על נשים בהריון.״ יש סיכוי אמיתי שהתאוריה נכונה, אם כך, ואנחנו לא יכולים שלא להסכים עם בלוגרית אחת שכתבה: ״אם צעירה ויפה בת עשרים מרגישה שהיא חייבת להסתיר את פניה כי לא מילאה את השפתיים בחומר מלאכותי, זה בעיקר מאוד מאוד עצוב״.

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה

 

  • בלי קשר להריון גם לי קפץ שהפרצוף שלה נראה הרבה יותר טבעי מאי פעם

    מאת: סכ |‏ 24 בינואר 2018 | 18:40
  • אם קיילי בהריון ובשלב שיש מה להסתיר את הבטן איפה הבטן של קלואי?! הרי גם היא בהרין סמוך להריון של קיילי

    מאת: אתם לא שמים לב לפרטים קטנים... |‏ 24 בינואר 2018 | 17:30