הכי סטייל שיש: מיני מאוס חוגגת כוכב בהוליווד

ארבעים שנה אחרי שמיקי מאוס קיבל כוכב רשמי בהוליווד, הגיעה תורה של מיני לחגוג את הכוכב שלה. כיאה למעמד, מיני עצמה היא זו שגנבה את ההצגה, עם לוק שהכינו עבורה במותג קואץ׳ שכולל שמלה שמזכירה את התלבושת הקלאסית ומעיל עור עם M ענק על הגב. מיס פיגי בלחץ

מאת  | ‏ 23 ינואר 2018

מיני מאוס חוגגת. כמה מגניבה את יכולה להיות? (צילום: יחצ קואץ')

מיני מאוס חוגגת. כמה מגניבה את יכולה להיות? (צילום: יחצ קואץ')

עם תנועת Time's Up, שלל החשיפות של הטרדות מיניות בהוליווד והתגלית על פער השכר השעורורייתי בין מישל וויליאמס למארק וולברג, אין ספק שבתעשיית הבידור עובדים קשה לאחרונה לתקן את עוולות העבר ולייצר סביבת עבודה בטוחה ושוויונית יותר עבור נשים. אחד המהלכים החמודים ביותר בתחום התרחש אתמול, כשאי צדק היסטורי תוקן ומיני מאוס קיבלה כוכב משלה בשדרות הוליווד, 40 שנה לאחר שותפה מיקי מאוס.

הסרט הראשון בכיכובה של מיני יצא לפני 90 שנה, וגם מיקי מאוס הגיע לחגוג את הקריירה של העכברה שאיתו, עם חיזוק מקייטי פרי, הדבר הכי קרוב לדמות של דיסני שיש לעולם הבידור להציע. אבל בואו נדבר על מה שבאמת חשוב – האופנה. את פרי הלביש המעצב כריסטיאן סיריאנו, והכין עבורה סט של חצאית, חולצה וכובע תואמים, בהדפס נקודות אדום-לבן שמזוהה עם מיני.

מיני במדידות (צילום: יחצ קואץ')

מיני במדידות (צילום: יחצ קואץ')

כיאה למעמד, מיני עצמה היא זו שגנבה את ההצגה, עם לוק שהכינו עבורה במותג קואץ׳, שכלל שמלה שמזכירה את התלבושת הרגילה שלי אבל בפרינט של בית האופנה, יחד עם מעיל עור שקושט באות M מאחור ותיק גדול שגם עליו מופיעה האות. גם הסרט הרגיל שלראשה הוחלף בסרט מתוכשט, והניגוד בין השמלה והסרט המתוקים עם מעיל העור הקשוח יצר לוק מגניב ורלוונטי במיוחד. נדמה שמיס פיגי, יקירת עולם האופנה, צריכה להתחיל לדאוג, היא כבר לא הבובה האופנתית היחידה בסביבה.

אפילו מיקי בא להרים לה (צילום: יחצ קואץ')

אפילו מיקי בא להרים לה (צילום: יחצ קואץ')

הזוג המגניב לנצח (צילום: יחצ קואץ')

הזוג המגניב לנצח (צילום: יחצ קואץ')

השאירו תגובה