קיילי מסתירה את הבטן בקמפיין משפחתי חדש לקלווין קליין

בקמפיין חדש של קלווין קליין מופיעות בנות המשפחה כשהן מתכרבלות יחד באסם, בפריטים קלאסיים של מותג האופנה הכל כך אמריקאי. קים משתפכת, קנדל מתלהבת ורק קיילי ממשיכה להשאיר את כולנו עם סימני שאלה ומסתירה את הבטן בכל התמונות

מאת  | ‏ 22 ינואר 2018
 

A post shared by CALVIN KLEIN (@calvinklein) on

קלווין קליין הוא לייבל שמבטא את האמריקאיות ומגדיר אותה כבר שנים רבות, וכלייבל שלא קופא על שמריו, תחת ניהולו האמנותי של ראף סימונס, הוא מחפש תמיד את הדבר הבא. משפחת קרדשיאן-ג'נר היא ללא ספק האמריקאיות החדשה, ולא מפליא לגלות שהאחיות שיצאו ממנה הן הפנים החדשות של הלייבל.

הצילומים המשפחתיים שהעלתה המשפחה בחג המולד האחרון, שרבים אמרו שנראו בעצמם כמו פרסומת לגאפ או לקלווין קליין, היו ההכנה לתמונות שזורמות עכשיו מתוך הקמפיין המסקרן. "משפחה זה הכל", אומרת קים בשם החבורה. "כשכולנו יחד, עושות משהו מיוחד כמו זה, יש לכך משמעות מיוחדת". משהו מיוחד אצל קימי, זה כמובן לא ארוחה חגיגית, אלא קמפיין עולמי לתחתונים ולג'ינסים של קלווין קליין, בו היא מככבת לצד קלואי, קורטני, קיילי וקנדל. "אנחנו מסתמסות בקבוצה לפני הצילומים ואומרות כמה בנות מזל אנחנו שיש לנו אפשרות לחלוק ברגע משותף כזה".

הן יודעות מה כולם רוצים לדעת (צילום: willy vanderperre)

הן יודעות מה כולם רוצים לדעת (צילום: willy vanderperre)

המשפחה המאוחדת נמצאת בלב הקמפיין, אותו צילם ווילי ונדרפר בלוקיישן סודי בלוס אנג'לס, על מנת שדבר השת"פ לא ידלוף לתקשורת. בתמונות שיצאו אפשר לראות את הבנות באסם ריק, והן נראות מאוחדות מתמיד, לבושות בג'ינסים ובתחתונים הקלאסיים של קלווין קליין. רעיון האחדות המשפחתית, כך הן טוענות, היה זה שגרם להן להסכים להצעה. "בתור אחיות אנחנו נמצאות בקשר כל הזמן", אומרת קורטני. "אנחנו משפחה מודרנית, זה בטוח, ומייצגות סוג חדש של אמריקנה. קלווין קליין הוא התגלמות האמריקנה".

בקלווין קליין מתמקדים באמנים, טאלנטים ואחים כבר מנובמבר האחרון. תמונות קודמות שצולמו באותו אסם ממש הראו את סולאנז' נואלס יחד עם עוד מוזיקאים שבחרה, הקרובים לה. אחר כך הופיע הקולקטיב של אסאפ, ואז הגיעו האחים הפוטוגניים בעולם, קאיה ופרסלי גרבר. עכשיו מעלה ראף את הווליום עם האחיות המשפיעות בעולם.

בחזרה לבייסיק (צילום: willy vanderperre)

בחזרה לבייסיק (צילום: willy vanderperre)

ניכר שהמעצב מבין בכוחה של המדיה החדשה, פותח פופ-אפים מיוחדים ויצר חנות דגל חדשה שכולה מיועדת לצילומי אינסטגרם, והקרדשיאן-ג'נריות מעריכות את זה. "כל מה שעשינו שם, מהבגדים ועד לאסם, האופן שבו הצטלמנו – הכל כך כך איקוני!", מתלהבת קנדל.

הקולקציה שלובשות הבנות היא שיר אהבה לניינטיז, התקופה הזוהרת ביותר של הקלווינס, עידן מארק וולברג וקייט מוס שעושה עכשיו קאמבק אדיר ברשתות החברתיות, מהתחתונים הנושאים בגאווה את שם הלייבל ועד פריטי הדנים. גם המחירים של הפריטים נגישים להפליא, והתקווה היא שכל אמריקה, גם זו שעוקבת בדבקות אחר הקרדשיאנס, תוכל להושיט ידה לכיס ולרכוש משהו. לראיה, הפריט היקר ביותר בקולקציה, ג'ינס פסים בסגנון טוקסידו, עולה 574 שקלים.

ממשיכה להסתיר (צילום: willy vanderperre)

ממשיכה להסתיר (צילום: willy vanderperre)

קנדל כבר כיכבה בקמפיין של הליין בשנת 2016 לצד ג'סטין ביבר, והשתתפה בקמפיין נוסף בשנה שלפני כן, אבל הפעם, היא טוענת, זה אחרת. "לעבוד יחד ככה זה נדיר", היא גאה לדווח. "האחיות שלי מסתלבטות עלי. הן אומרות: 'קנדל, תגידי לנו איך לדגמן'. ברור שהן כולן יודעות בדיוק מה הן עושות".

קלואי, שהייתה בהריון בצילומים, הרגישה משפחתית במיוחד, ומקווה שאפשר לראות את הקסם והחיבור הנדיר ביניהן בתמונות. "החיבור שלנו מדבק", היא אומרת. "אנחנו מציקות אחת לשנייה, כמו כל חבורת אחים אחרת, אבל אנחנו גם המעודדות הכי גדולות אחת של השנייה. אני רוצה שאנשים יראו כמה נאמנות, מסירות וכוח יש באיחוד שלנו. משפחה, בעיני, היא התגלמות החלום האמריקני". רק קיילי, בשלה, ממשיכה לשמור על סודיות ודואגת להסתיר את הבטן ולא לתת סוף סוף תשובה לשאלה האם הבאזז סביב ההיריון שלה, לכאורה, מוצדק. כנראה שנאלץ להמשיך ולנחש.

 

קמפיין חדש (צילום: willy vanderperre)

קמפיין חדש (צילום: willy vanderperre)

אמא טרייה (צילום: willy vanderperre)

אמא טרייה (צילום: willy vanderperre)

הכל נשאר במשפחה (צילום: willy vanderperre)

הכל נשאר במשפחה (צילום: willy vanderperre)

השאירו תגובה