מושלם או מוגזם? אלה מגפי ה-UGG הכי מזעזעים ומדהימים שראינו

אחרי שהתרגלנו כבר למגפי האגס, שבתחילת דרכם הרימו לא מעט גבות בשל הלוק המוזר, הם מקבלים עכשיו מייקאובר אקסטרימי שלא ניתן להסיר ממנו את העיניים. "לנעול אגס זה כמו לטבול את כף הרגל בסיר של חמאה, אז למה לא לטבול כבר את כל הרגל?", שואל המעצב וגורם לנו להתחיל לחסוך לקראת החורף הבא

מאת  | ‏ 18 ינואר 2018
 

A post shared by Fashionissta1 (@fashionissta1) on

אגס הפכו להרבה יותר מסתם מגפיים צמריריים. מדובר בדרך חיים, כמעט כת עבור אנשים מסוימים, שלא מעוניינים לדמיין את חייהם, בחורף ואפילו בקיץ, ללא עיטופו החם והמפנק של המגף האוסטרלי בעל השיק הגמלוני. ניכר שאגס מודעים לאובססיה, מעריכים אותה, ועכשיו הם נותנים אהבה גדולה בחזרה ופורצים את גבולות הסטייל. התוצאה היא משהו שאי אפשר להסיר ממנו את העיניים: האגס הכי פרועים שראיתם בחייכם.

החברה אמנם נוסדה באוסטרליה, אבל כיום היא מבוססת בקליפורניה. הדגמים החדשים נוצרו מתוך שיתוף פעולה שלה עם לייבל צרפתי בועט בשם Y/Project, שנתן לנעל המוכרת נענוע ומתיחת פנים לא פחות ממדהימה. הקולקציה החדשה שנחשפה בשבוע האופנה של פריז, במסגרת תצוגת האופנה של Y/Project גנבה את ההצגה בענק וכולם מדברים על העיצוב המחודש שיצר המעצב גלן מרטנס לנעל האייקונית.

 

A post shared by The Clad Life (@thecladlife) on

העיצובים החדשים שהוצגו הופכים את האגס לסופר-אגס, וגורמים לאוברסייז הרגיל של הנעל להיראות פתאום מעודן ומינימליסטי. באחד העיצובים הפכו האגס של מרטנס למגפיים שהם כמעט מכנסי עור כבשים, המגיעים ממש עד למפשעה ויוצרים אפקט מקסימלי של התכונות המוכרות של הנעל. סביר שגם כאן, בדיוק כפי שקורה עם האגס ביום יום, ההתפלגות בין האוהבים לשונאים תהיה חד משמעית.

עיצוב אחר ומעניין הפך את האגס למעין עוגת קומות של עצמו, עם שולי הפרווה המוכרים שחוזרים בעוד שתי קומות. אפשר בקלות לדמיין נשים כמו קים קרדשיאן מאמצות את הלוק הזה, עם שמלת מיני קצרצרה או אפילו עם בגד גוף בצבע ניוד. למעשה, כדי לייצר טירוף מוחלט, נראה שכל מה שחסר לנעל האגס החדשה הוא עקב סטילטו דקיק.

 

A post shared by Buro 24/7 Mongolia (@buro247mongolia) on

"רציתי לייצר באנשים טריגר עם העיצוב הזה", אומר מרטנס, ונראה שהתוכנית לגמרי עובדת לו. "זו אחת הנעליים הכי מובחנות ומוכרות בהיסטוריה, העיצוב העל-זמני שלה יוצר סטייטמנט. לא נגענו ב-DNA של הנעל אלא רק מתחנו עוד את המוסכמות ושינינו את הפוקוס בעיצוב. ביקשנו, בעזרת הסטייל של  Y/Project, לחגוג את ההיסטוריה של אגס, ואת העובדה שמדובר בנעל יוניסקס מדהימה. אותם פיסים מופיעים על הנשים והגברים, ורק הסטיילינג קצת משתנה". החברה נותנת למרטנס והצוות שלו גב מלא, ומרוצה מאוד מהתוצאה. 

"לנעול אגס זה כמו לטבול את כף הרגל בסיר חמים של חמאה, אז חשבתי: 'למה לא להעצים עוד את התחושה ולטבול כבר את כל הרגליים?'" שואל מרטנס, וגורם לציבור שלם לרייר ולשאול איפה ומתי אפשר לרכוש כאלה. התשובה היא בקרוב, והמחיר, כך אומרים, יעלה על אלף דולר לזוג. כדאי להתחיל לחסוך לקראת החורף הבא.

 

A post shared by Alessia Pelistri (@alessiapelistri) on

 

A post shared by FASHIONMOMENT0 (@fashionmoment0) on

 

A post shared by IBIC_NY (@ibic_ny) on

 

A post shared by eletrikhman (@eletrikhman) on

 

A post shared by @____fw18____ on

 

A post shared by Justine Beral (@justinebrl) on

 

A post shared by FASHIONMOMENT0 (@fashionmoment0) on

 

A post shared by FASHIONMOMENT0 (@fashionmoment0) on

 

A post shared by MICHAEL CARTER (@michaelctr) on

 

A post shared by Nicole chen (@chinafashiontrends) on

 

A post shared by ALLFONDNESS (@allfondness) on

 

A post shared by LAVIEW (@laviewmag) on

 

A post shared by @deadblog on

 

A post shared by wkorea_man (@wkorea_man) on

 

A post shared by LANYC (@ihashtaglanyc) on

 

A post shared by Yajing Chen (@jilcc) on

השאירו תגובה