הכינו את העגלות: ב-Adika משיקים קטגוריית ביוטי מסקרנת
שוק הביוטי האינטרנטי בארץ רק הולך וצובר תאוצה, ועכשיו מצטרפת לזירה גם החנות המקוונת שכבר הפכה להצלחה מסחררת בכל המחלקות. מה תוכלו למצוא שם? מתי זה קורה? ומי היא הדוגמנית המסקרנת שנבחרה להוביל את הקמפיין?
הבשורה הבאה לא אמורה להפתיע את כל מי שכבר מזמן התמכרה לנפלאותיה של החנות המקוונת האהובה: אתר Adika מכריז הבוקר על כניסתו לתחום הביוטי, והשקת קטגוריה נוצצת שתציע מגוון מוצרי איפור וטיפוח של חברות נבחרות, לצד אקססוריז מבית Adika עצמה.
המהלך נדמה רק טבעי למותג האונליין המקומי הפופולרי, שכבר התפשט בהצלחה רבה גם לעולמות עיצוב הבית, והקטגוריה החדשה, שתושק רשמית ב-22.1, עתידה להגביר את התחרות בשוק הביוטי המקוון והמתפתח בארץ.
כדי לוודא שהעניין לא יחמוק מתחת לרדאר, גייסו ב-Adika שם חם ורענן: את הקמפיין תוביל הדוגמנית רומי פרנקל בת ה-15 וחצי, שכבר הוחתמה בסוכנות עלית העולמית ונחשבת להבטחה רצינית. פניה היפות של פרנקל יובילו את הקמפיין, כשהן מדגמנות מוצרים נבחרים מתוך ההיצע המסקרן, הכולל בין השאר את מייבלין ניו-יורק, לוריאל, גרנייה ול'אוקסיטן. את אלה ילוו כאמור מוצרים משלימים של מותג הבית, כמו מברשות, ארגוניות ותיקי איפור.
"כניסת קטגוריית הקוסמטיקה לאתר הנה טבעית כחלק מצמיחת המותג בשנים האחרונות", מוסרת היום אורנה אלוביץ', משנה למנכ"ל המותג. "ההבנה שסטייל נוגע בכל פרט מחיינו החל מארון הבגדים, בסביבה הביתית וכעת גם בשולחן האיפור. Adika דואגים לתת מענה לכל צרכי הלקוחות. את המוצרים דאגנו לבחור בקפידה כך שישרתו נאמנה את תמהיל הלקוחות שלנו".
השאירו תגובה