האם אלו התאומות היפות בעולם?

בגיל שבע ועם חוזה דוגמנות כפול, ליה רוז ואווה מארי מקליפורניה הן התאומות הכי מדוברות בעולם. האם, שסופגת מדי פעם גם ביקורת על העבודה האינטנסיבית של בנותיה, מספרת שהבנות שולטות בקריירה ביד רמה. ״מהרגע שהעליתי את התמונה הראשונה שלהן לאינסטגרם המחמאות לא מפסיקות, וכבר סגרנו עשרות חוזים״, היא מספרת בגאווה

מאת  | ‏ 14 ינואר 2018

ליה רוז ואווה מארי אמנם רק בנות שבע, אבל הציבור כבר מבין חד משמעית שאם לא יקרה שום דבר לא צפוי, הן עתידות לקחת את עולם האופנה והדוגמנות בסערה. מי שהבינה את כל זה לפני כולם היא אמא של התאומות הזהות היפהפיות, שיצרה עבורן ובעזרתן חשבון אינסטגרם ביולי האחרון, ומאז לא מפסיקים להתווסף לו עוקבים, והעבודות וההצעות זורמות בשצף קצף.

התאומות הן חלום קליפורני כפול: בלונדיניות ומתוקות, עם עיניים ירוקות, עור רווי שמש וגלאם קליל בסגנון אורנג׳ קאונטי, עם כמעט 300 אלף עוקבים שמשתפכים בכל פעם שאמן האוהבת ג׳קי מעלה עוד תמונה כפולה ומהפנטת שלהן. ״מהרגע שהעליתי את התמונה הראשונה שלהן, המחמאות לא מפסיקות, וכבר סגרנו עשרות חוזי דוגמנות״, היא מספרת בגאווה. ״אנשים אומרים שהן הילדות הכי יפות בעולם, והמומחים מסכימים, ולכן הן חתומות כרגע בשתי סוכנויות דוגמנות שונות. היה שבוע אחד שבו הן הצטלמו לשישה דברים שונים. מזל שלמרות שהן עסוקות, הן נהנות מכל רגע״.

האם, שסופגת מדי פעם גם ביקורת על העבודה האינטנסיבית של בנותיה והחשיפה התקשורתית הגדולה, מספרת שהבנות שולטות בקריירה ביד רמה. ״הצגתי בפניהן את הרעיון בפעם הראשונה והן התלהבו,״ היא נזכרת. ״זה לא הדבר היחיד שהן עושות. יש להן חוגי ריקוד, שחיה וגם את הדוגמנות. כשסיפרתי להן על הצעת הדוגמנות הראשונה הן לא הפסיקו להריע ולקפוץ במקום. הן אוהבות להופיע, משוגעות על קהל ורוצות תמיד לקבל את כל תשומת הלב״.

האינסטגרם מראה לנו שמדובר במשפחה יפה במיוחד, והגנטיקה לא מפתיעה. לאביהן של הבנות יש רקע בדוגמנות, וגם ג׳קי, האם, אוהבת להצטלם. גם האח הגדול של הבנות, צ׳ייס, התחיל לדגמן לאחרונה, בעקבות תשומת הלב. כמו אחיותיו הקטנות, הוא גם נהנה מאור הזרקורים, יש לו אינסטגרם משלו והוא הוחתם בשתי הסוכנויות של אחיותיו הקטנות. מבחינת האם, מדובר ברגע שהגיע באיחור. כבר כשהיו בנות חצי שנה רשמה את הבנות בסוכנות דוגמנות, אבל אז נמלכה בדעתה ועצרה את התהליך, חיכתה לזמן נכון יותר. אין ספק שהזמן הזה הגיע. 

השאירו תגובה