מחיר החמידות: הנסיכה שארלוט הולכת לגן בבגדים ממיסים

הנסיכה הקטנה הגיעה לרגע חשוב בחיים, וכמו כל אמא גאה קייט צילמה את הפעוטה על מדרגות הארמון כשהיא יוצאת בפעם הראשונה בדרכה אל גן הילדים. האאוטפיט הנבחר, באופן טבעי, מתוק במיוחד וכבר קרוב מאוד להיעלם מהמלאי. אז מה לובשת בת מלוכה בארגז החול?

מאת  | ‏ 9 ינואר 2018

טוב שהנסיך וויליאם וקייט ממשיכים לפרות ולרבות, כי אין ספק שהם טובים בזה. אחרי שהביאו לנו את ג'ורג'י המתוק, אותו ליווה העולם בכיליון עיניים ובארנק שלוף בכל צעד ושעל, והתחקה אחר הלבוש שלו עד לסוג הגרביים, הגיעה שארלוט, שלקחה את אפקט ההעתק-הדבק לשלב הבא. עכשיו היא הולכת לגן, המתוקה הזאת, והאאוטפיט שבו היא עושה את זה משגע את כולם.

התמונות שיצאו  לתקשורת, אותן צילמה בעצמה קייט מידלטון על מדרגות ארמון קנסינגטון, ממיסות. מדובר בחמידות בלתי מתפשרת, הכוללת אאוטפיט מושלם: מעיל בורדו, צעיף ורוד שתואם את הגוון המתוק בלחיים, סרט על הראש, גרביונים בצבע מוקה ונעלי בובה.

שארלוט בת השנתיים מוכנה ומזומנה להתערבב בחברה, והעם מוכן להסתער על הלבוש שלה. ברשת מתרגשים גם מהדמיון שנמצא בין הנסיכה הקטנה לבין המלכה אליזבת בילדותה, ותמונות של השתיים מושוות שוב ושוב, מה שתורם עוד קצת לזוהרה של הקטנטנה באור מלכותי רך.

גן ווילקוקס, שמשמש את המשפחה כבר ארבעים שנה נמצע עשר דקות מביתה של שארלוט, ובו היא תרכב על סוסים, תצייר ותהנה מתוכנית עשירה ומגוונת שעולה, למי שמתעניין, כ-68 אלף שקל בשנה.

מעיל של Amaia (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מעיל של Amaia (צילום: מתוך האתר הרשמי)

קייט ממשיכה לשמור אמונים גם ללייבלים האהובים עליה, והמעיל שבחרה עבור בתה שייך למותג Amaia החביב עליה במיוחד. שמו של הדגם המתוק הוא "מעיל רזורביל", ומחירו 560 שקלים. הגרבונים, שעולים 56 שקלים, מגיעים מאותה הרשת ואילו נעלי העור האדומות שייכות ללייבל ספרדי אחר – דונה כרמן, ומחירן 140 שקלים.

את מקור הצעיף עוד לא איתרו בוודאות באתרים הרבים שעוסקים בנושא, גם את הסרט לשיער לא, אבל את התיק שלגבה של הקטנטונת דווקא כן: זהו תיק קאת' קידסטון ורוד מעוטר בהדפס של סוסים קטנים ועליהם אקרובטיות קרקס. מדובר במציאה, עם מחיר נוח להפליא: 84 שקלים. הבעיה: באתר כתוב שנותרו רק עוד כמה תיקים בודדים. צריך להזדרז. אם שארלוט לימדה אותנו משהו בחיים זה שבשביל מתיקות צריך להתאמץ.

יש מתוק מזה? (צילום: dona carmen)

יש מתוק מזה? (צילום: dona carmen)

רק 68 שקלים (צילום: kathkidstone)

רק 68 שקלים (צילום: kathkidstone)


 

A post shared by queens of all times (@all.queenz) on

השאירו תגובה