ביץ׳ סטול מיי בלינג: הכוכבות שקיבלו את אותה טבעת אירוסים משוגעת

יורשת המיליארדים, פריס הילטון התארסה לאחרונה ואף קיבלה טבעת אירוסים משוגעת בגדולה. קארדי בי, הכוכבת החמה של השנה, קבלה גם היא טבעת מבעלה לעתיד, הראפר אופסט. קשה שלא לשים לב לדמיון המשוגע בין שתי הטבעות. אז מי בכל זאת השקיע יותר בקראט ואיך הגיבו שתי הכוכבות?

מאת  | ‏ 7 ינואר 2018

טבעת האירוסין המשוגעת של פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)

טבעת האירוסים המשוגעת של פריס הילטון (צילום: אינסטגרם)

קארדי בי ופריס הילטון, שתי נשים שלא מתביישות לרגע באהבה שלהן לבלינג, נמצאות כרגע במצב מביך שככל הנראה עומד להחליף את הערך ׳צרות של עשירים׳ במילון. היורשת האהובה והזמרת הפופולרית זכו שתיהן להתארס לאחרונה לבחירי ליבן, ומתהדרות בטבעות אירוסים שמכל אחת מהן ניתן היה להכין טבעות לכפר שלם. הטבעות המוגזמות מככבות בתקשורת וברשתות החברתיות ואי אפשר להתעלם מהדמיון ביניהן.

הטבעת של קארדי בי, אותה שלף בעלה לעתיד, הראפר אופסט, במהלך הופעה, היא טבעת יהלום בצורת אגס, של שמונה קראט, והיא ענקית ומסנוורת. כריס זילקה, ארוסה של פריס, הציע לה במהלך חופשת סקי באספן, והטבעת שהוא שלף נראית דומה להפליא לזו של קארדי בי.

טבעת האירוסין המשוגעת של קארדי בי ההורסת (צילום: Gustavo Caballero לגטי אימג'ס)

טבעת האירוסים המשוגעת של קארדי בי ההורסת (צילום: Gustavo Caballero לגטי אימג'ס)

״קארדי בי ופריס הילטון תאומות של טבעות אגס״ כתבו בטוויטר, ואז בכל מקום. הילטון מיהרה להגיב לסערה באצילות נפש, ובירכה את קארדי על טעמו המשובח של ארוסה. ״בעלינו לעתיד חולקים, ללא ספק את אותו טעם מדהים! מזל טוב!״ כתבה, והוסיפה האשטגים של #בנותמזל ו-#ringgoals.

אומרים שהסיבה לכך שפריס נוהגת בכזה חן ופרגון כלפי הזמרת טמונה בכך שכל מי שמבין בטבעות ובקראטים אמור לדעת שהטבעת שלה היא היוקרתית בין השתיים. טבעת האגס שמכבידה בימים אלה על אצבעה של פריס היא טבעת 20 קראט בשווי שני מיליון דולר, לא פחות. הטבעת של קארדי עלתה לאופסט ׳רק׳ חצי מיליון דולר. כך אבחן מומחה עבור אתר TMZ שמלווה את הפרשה.

מבט מקרוב על הטבעות של השתיים

מבט מקרוב על הטבעות של השתיים

״זה דומה, אותו סוג, אותה צורה, זו טבעת יפה״ אומר אופסט לתקשורת. הילטון עוד לא חשפה דבר על תוכניות החתונה שלה, אבל עכשיו כשההשוואה בין השתיים נוצרה, נראה שתצטרך לעבוד קשה כדי להתחרות עם זו של קארדי, שעומדת, ככל הנראה, להיות מוגזמת מכל בחינה. ״העולם עוד לא מוכן למה שהולך לקרות שם״ חשפה בפני מגזין ניו יורק. יש למה לחכות.

קארדי והארוס. הטבעת שלה קצת יותר זולה (צילום: paras Griffin לגטי אמג'ס)

קארדי והארוס. הטבעת שלה קצת יותר זולה (צילום: paras Griffin לגטי אמג'ס)


 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

השאירו תגובה