להזמין בכל הצבעים: הטייץ הפלאי שסוחף את האינטרנט

חוקים נועדו להישבר, וכנראה שעכשיו יותר מתמיד תורו של החוק שגורס כי "טייץ הם לא מכנסיים". כי מכנסיים או לא, זה לא ממש משנה כשמדובר בפריט קסום שגם מחמם, גם מחטב וגם עולה גרושים (וגם זמין במשלוח לישראל). לא פלא שאלפי משתמשים לא מפסיקים להשאיר באתר ביקורות המומות ומשתפכות

מאת  | ‏ 2 ינואר 2018

אקסטרה מחמם, סופר מחמיא, מגה זול. הטייץ הכוכב של אמזון (צילום: אמזון)

אקסטרה מחמם, סופר מחמיא, מגה זול. הטייץ הכוכב של אמזון (צילום: אמזון)

כל מי שגדלה על ברכיה של בלייר וולדורף ו"אחת שיודעת" למדה היטב שטייץ אינם מכנסיים. אמנם קשה להשתחרר מספר החוקים הנוקשה של גוסיפ גירל, אבל עם השנים,  לצד התפתחות האתליז׳ר ונוכחות חדרי הכושר באינסטגרם, התפר בין העולמות מטשטש. נשים רבות מחפשות באופן אובססיבי את הטייץ המושלם, ולאחרונה מדווחים אתרי האופנה שהאבדה נמצאה, והגביע הקדוש של הצמודונים נמצא במרחק הקלקה, ומחירו נמוך להפליא.

הטייץ התרמי, האידיאלי לימות החורף והסתיו, זוכה לאלפי ביקורות משתפכות באמזון, גלקסיות שלמות של חמישה-כוכבים, ומחירו עומד כרגע על 38 שקלים. יש 13 צבעים וסגנונות שונים לבחור מהם, והחברה, Sejora, ששינתה לאחרונה את שמה ל-Satina, מבטיחה שהוא יעשה עם הגוף שירות מסור של השטחת הבטן והצרת ההקפים וישמור על הכל במקום.

 

A post shared by Seira (@seiqua) on

הגזרה של הפריט הקסום היא גבוהה, ובקצותיו יש רגליות אייטיזיות שאוחזות בעקב. הבטנה ממולאת פליז מחמם, והתיפורים אלגנטיים. "אני בשוק מכמה שהם נוחים", כתבה אחת ממאות משתמשים גאים ומאוהבים. "אני מזמינה אחד מכל צבע. הגזרה הגבוהה שומרת על הצורה של הגוף ומחמיאה מאוד, והמחיר פשוט פנטסטי! לא יכולתי להמליץ יותר בחום".

המשתמשים מציינים גם שהטייץ הצמודים והנעימים משמשים כמכנסיים תרמיים מצויינים מתחת לבגדים, באיזורים בהם יש צורך בדברים כאלה, אבל גם כמכנסיים, ואפילו לאימוני הכושר. פירוש המילה "סאטינה" בסנסקריט היא ׳חיוני׳, ונראה שהלייבל הלוהט מבין היטב מה חיוני בחיי הנשים של היום: ״הטייץ שלנו משטיח את הבטן ומעלים את הקפלים. הלוק הכללי צנום ומוארך יותר. בטנת הפליז היא בדיוק במידה הנכונה מבחינת חימום, ולא תוסיף לכן גרם של נפח, ומספקת איטום מושלם, גם כשמתכופפים". יש מצב שאפילו בלייר וולדורף היתה משתכנעת.

 

A post shared by Valentina (@mrs_valee) on

 

A post shared by Seira (@seiqua) on

השאירו תגובה