פראית מתמיד: נטליה אוריירו מתפשטת בפרסומת למותג שלה

אנחנו תמיד נהנות להיזכר בנטליה אוריירו, אבל היום במיוחד, לאור ההודעה המרגשת על הופעתה המתוכננת בארץ. בעוד מותג האופנה שלה צובר תאוצה וקהל, המייסדת בת ה-40 לא מהססת לערוך סטריפטיז חושני בפרסומת למחלקת הג'ינסים שלו, ותאימנו לנו שהיא לוהטת מאי פעם

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2017

היום התבשרנו כי הכוכבת הלטינית הכי לוהטת של הניינטיז תחזור לישראל להופעה, זאת למרות אותה היתקלות היסטורית עם דודו טופז, ואחרי שעברה דבר או שניים בחייה והתפתחה להיות פאשניסטה ואף מעצבת. אוריירו כבר בת 40, אבל מעולם לא נראתה טוב יותר, והמותג שלה משגשג ופורח בהתאם.

לפני כשנתיים כתבנו פה על המותג המקסים שפתחה עם אחיותיה, ׳לאס אוריירו׳. מאז הוא רק צובר מעריצים ועניין, וכבר עוקבים אחריו מעל מאה אלף איש. למותג די.אן.איי ברור: נשיות מתקתקה עם טאץ׳ סקסי. הרבה ורוד, הרבה קפלים, תחרות, מחשופים ופרינטים של שפתיים ופרחים. עכשיו מגיעים אל הלייבל גם הג׳ינסים, ולכבודם החליטה נטליה לחשוף הכל.

בקמפיין החדש של ׳לאס אוריירו׳ נראית הבובה הפראית כשהיא מקפצת ומרקדת לה בג'ינס, גופיה צמודה ועקבים של ויטון, על רקע חלון בדירת פאר. ואז מתחיל הסטריפטיז. זהו גם שם הפרסומת: "נטליה אוריירו עושה סטריפטיז," ויש אמת בפרסום. נטליה התראיינה לאחרונה, על מנת לקדם את הלייבל, ואמרה שהיא לא מתכוונת להלחם בזקנה באמצעים ׳לא כשרים׳ ותקבל את ההתבגרות לכשתבוא.

״תמיד נראיתי צעירה בהרבה מהגיל הביולוגי שלי, והייתי מוסיפה לעצמי שנים בתקשורת״, מספרת השחקנית, הזמרת, היזמית והאם למגזין קלרין הארגנטיני. ״אני לא רוצה להפוך לחיקוי לא מוצלח של עצמי. זה לא שאני נגד ניתוחים, אבל בתור שחקנית, שהכשרון שלה טמון בהבעות הפנים שלה, הניתוח היחיד שאני מוכנה לעבור הוא ניתוח להוצאת התוספתן״. לפי שעה, כפי הנראה, היא לא זקוקה לעזרה מיוחדת בגזרה הזאת.

השאירו תגובה