רוח החג בהגזמה: הדוגמניות חוגגות כריסמס באקסטרים

תקופת החגים עלולה להיות מעיקה לפעמים, אבל לא אצל האיט-גירלז, אם לשפוט לפי האינסטגרם. הקרדשיאנס ערכו נשף מסורתי מטורף, ג'יג'י, בלה וזאיין בנו יחד בית ג'ינג'ר אצל אמא, היידי קלום קנתה מתנות לכל הילדים ואשלי גרהאם הצטלמה בשמלה שקופה על רקע עץ אשוח. כך עבר סוף השבוע המרגש מעבר לאוקיינוס

מאת  | ‏ 26 דצמבר 2017
 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

אולי קצת קשה להרגיש את זה במחוזותינו, כשאנחנו עוד מגרדים שעווה ומתאוששים מסופגניות, אבל מעבר לים חגגו אתמול את חג המולד וציינו את העונה המושלגת, המלאה בגברים שמנמנים ומזוקנים המחלקים מתנות, אלכוהול חם, נשיקות תחת הדביקון וסוודרים כעורים.

חג המולד הוא חג בו, כך מתברר, הסלבס צריכים לשנס מותניים ולהפיק לאינסטגרם דימויים מנצחים המייצגים סקס אפיל ומשפחתיות גם יחד. מובילי הדעה השונים תקפו את האתגר בדרכים מגוונות ואנחנו פה כדי לדווח ולספוג קצת רוח חג על הדרך.

אצל המשפחה המתועדת בעולם, הלא היא משפחת קרדשיאן, החג נפתח בסשן צילומים של כל בני וילדי המשפחה בג'ינסים וחולצות לבנות – משהו שנראה קצת כמו פרסומת לגאפ והופץ בהמוניו. בנות המשפחה ספרו לאחור עד לחג, העלו תמונה ביום וקראו לסשן כולו "25 ימי חג המולד".

המשפחה, שתמיד לוקחת את החג ברצינות תהומית, ערכה את המסיבה המסורתית שלה. הפעם האירוע נערך באולם שכוסה כולו באלפי נורות מנצנצות. בנות המשפחה לבשו שמלות מלאות בלינג ובתוכנית האמנותית היו סנטה קלאוס, טוני ברקסטון ובייביפייס. אפילו כריסטינה אגילרה קפצה לביקור. היחידה שהייתה חסרה היא קיילי, לפחות על פי הרשתות החברתיות.

 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

ג'יג'י חדיד ניצלה את החג כדי להפגין שוב דביקות עם בן זוגה מזה שנתיים, זאיין מאליק. השניים באו לבית ההורים ושמרו על המסורת החדידית העתיקה, כך חשפה ג'יג'י בסנאפצ'ט, ובנו יחד בתי עוגיות ג'ינג'ר למופת בעזרת עוגיות ופרוסטינג. גם בלה ואנואר חגגו בבית המשפחה, במטבח של אמא יולנדה, שחלקה תמונות של אהוביה העסוקים. בלה העלתה תמונה אוהבת של אמא שלה, החבורה קישטה את העץ וכולם סרגו סוודר במסרגות ענק. 

היידי קלום, הידועה יותר כחובבת האלווין, ערכה סעודת חג מולד מפוארת למשפחתה הענפה. היא התלבשה יפה והשקיעה, אבל בגלל קנאות לפרטיותם של ילדיה תמונת החג יצאה לה קצת משונה. מה שכן, אפשר לראות את ההתלהבות בסרטון בומרנג מתוק בו כולם פותחים מתנות כשהם לבושים בפיג'מות אדומות, תוך שאמא מקפצת לגובה וחושפת גוף בלתי סביר בעליל.

 

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

גם טיילור היל הפגינה אחידות משפחתית מדהימה ומאתגרת הציגו האחיות לבית היל, שיצאו כולן אל השלג בפיג'מות פסים תואמות ויצרו תמונה כריסמסית בלתי נשכחת במהלך חופשת הסקי המשפחתית בקולורדו. החבורה המהממת אף השתמשה בבקתת הסקי כתפאורה לקליפ חג קסום לצלילי שיר החג האהוב של מריה קארי, שם נראית אחת האחיות כשהיא מקבלת את המתנה האולטימטיבית: גור כלבים קטן.

הדיווה הנהדרת אשלי גרהאם, שמובילה את השינוי הגדול ביותר בעולם הדוגמנות, העלתה תמונה אופיינית שבה הכל אקסטרה ומלא שמחת חיים. הגברת הצטלמה בביגוד אופייני – שמלת בודיקון עם שקיפויות והשראות הלבשה תחתונה, בפוזה שלא ניתן להתעלם ממנה, כשהיא ניצבת בחדר ירוק חגיגי ומאחוריה עץ מואר ומקושט.

 

A post shared by Taylor Hill (@taylor_hill) on

ואם כבר מריה קארי, הזמרת חגגה באינסטגרם ללא הרף, עם עשרות תמונות לצד הילדים ובלעדיהם. אירועי החג שלה כללו טור הופעות ויציאת סרט חג חדש וסט מוצרים לחג עם פרצופה, כולם סביב מילות השיר "כל מה שאני רוצה לכריסמס זה אותך".

המשפחה היפה ביותר בביזנס, משפחת קרופורד גרבר, חגגה בקולורדו המושלגת. אמא סינדי העלתה תמונת סוודרים מהבקתה ואבא רנדי צילם את שני ילדיו הדוגמנים בשלג. הנסיכה קאיה תפסה פתיתי שלג על הלשון וריקדה סביב אחיה, שעמד במקום כמו שלגון מסוקס.

 

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

גם המלכה בי העלתה קליפ לחג, אבל אולי עדיף היה שלא תעשה את זה. לא ברור אם הייתה זו ביונסה עצמה, בלו אייבי או טרול מרושע שהחליט לקבל את החג באינסטוש בעזרת אפליקציה פשוטה בה הודבק פרצופה של האלילה לגוף של סנטה או אייל מרקד. שלושת הסרטונים, להם אפילו אין מוזיקה, יצרו תגובה של "וואט?!" בקרב מיליוני העוקבים.

ג'ניפר לופז ניצלה את החג על מנת לעשות קצת ביזנס וחשפה, בעזרת בן זוגה, חבילה שקיבלה מחברת ניה מיסול, ששלחה לה שלושה זוגות טייטס וכובע גרב אחד, בסרטון ארוך ומעט משונה שסביר ששלשל לכיסה סכום יפה. בהמשך העלתה גם תמונה שלה ושל בני משפחתה בפיג'מות, כששני התאומים מחובקים ומכורבלים בחיקה, אז ברוח החג, סלחנו.

 

A post shared by Beyonce (@beyonce) on

אם כל המשפחתיות והסוודרים הרגו לכם את הווייב, מגיעה בלה ת'ורן ועושה סדר עם לוק סקסי סנטה שדוני. פשפוש נוסף באינסטוש שלה מניב עוד אירועים סקסיים ברוח החג ואף לינק לסרטון חג שביימה. אחרי שקיבלה את החג בהלבשה תחתונה יצאה בלה אל השלג בסוודר וטרנינג, ובירכה את כל עוקביה בפראות חמודה, צעקות אינדיאניות, קללות וקפיצות. פשוט מקסימה.

ונסיים בקצת נחת – כריסי טיגן וג'ון לג'נד, כנראה שני האנשים החמודים והיפים מכולם, הראו שהיצירה המשותפת הראשונה שלהם, לונה הקטנטנה, היא מאסטר-פיס. השניים העלו תמונה של היצור ההורס בסוודר אוברסייז אדום, בתמונה ממיסה במיוחד. מדובר בהמשך ישיר לסרטון שהעלתה כריסי, בו מגיעה לונה לראשונה למופע חג המולד של ה"רוקטס" ברדיו סיטי ומגלה את פלאי הקונפטי. ואם כל זה לא עושה לכם חם ונעים בלב, אתם חסרי תקנה.

אין יותר מתוק מזה (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)

אין יותר מתוק מזה (צילום: אינסטגרם, chrissyteigen)


 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

 

A post shared by (@bellahadid) on

 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 

A post shared by Mariah Carey (@mariahcarey) on

 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

 

A post shared by BELLA (@bellathorne) on

 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

 

A post shared by Heidi Klum (@heidiklum) on

 

A post shared by YOLANDA (@yolanda.hadid) on

כמעט משפחה (צילום: אינטסגרם, gigighadid)

כמעט משפחה (צילום: אינטסגרם, gigighadid)

השאירו תגובה