הכי מרגש: H&M מכריזה על הקמת מותג חדש

Nyden יתמקד בקהל המילניאל'ס ויציע פריטים מלוטשים, מדויקים ויוקרתיים יותר ממה שהתרגלנו לראות במותג האם הפופולרי. הוא יתנהל באופן שונה מרוב רשתות האופנה, עם "ראשי שבטים" שיגבשו יחד את העיצובים. מבולבלים? גם אנחנו

מאת  | ‏ 25 דצמבר 2017

עוד חבר מצטרף למשפחה (צילום:  Gustavo Caballero/Getty Images for H&M)

עוד חבר מצטרף למשפחה (צילום: Gustavo Caballero/Getty Images for H&M)

כנראה שהיינו ממש ממש טובים השנה. רק מספר חודשים אחרי שהשיקה את ארקט, המותג הקלאסי והאיכותי שלה, מודיעה קבוצת H&M על לייבל חדש שיצטרף למשפחה, הכוללת גם את COS, מונקי, צ'יפ מונדיי, וויקדיי, ו-Other Stories&.

Nyden, שיושק בתחילת 2018, יתמקד בקהל המילניאל'ס ויציע לו פריטים מלוטשים ומדויקים, יוקרתיים יותר ממה שהורגלנו לראות במותג האם הפופולרי, אבל עדיין נגישים יחסית.

 

A post shared by Nyden (@wearenyden) on

המוח מאחורי הלייבל החדש הוא אוסקר אולסן, מי שהיה עד כה ראש חממת החדשנות בקבוצת H&M והדבר הכי קרוב לוויקינג שתמצאו. עם ראש מגולח, זקן עבות וזרועות שריריות מכוסות בקעקועים, לא מדובר בטיפוס שהיית מצפים לראות בראש רשת אופנה מהירה.

"הלקוח שלנו הוא הנטוקרט", הסביר אולסן למגזין "The Cut". "הוא רגיש יותר מתמיד לאמינות, אותנטיות ולאישיות ושואף לחקור לעומק את עצמו ואת מי שסביבו". לפי אולסן, עתיד האופנה נמצא ב"שבטים" שיאמצו סגנונות ויצרו סטייל מובחן משלהם, ולא בידיהם של מעצבים שיכתיבו מה נלבש.

הכי קרוב לוויקינג (צילום: הנס מוריץ)

הכי קרוב לוויקינג (צילום: הנס מוריץ)

כדי לרצות את הנטוקרטים, המותג לא ינסה להתחקות אחרי טרנדים חולפים, לא יתנהל על פי לוח הזמנים של תעשיית האופנה ויימכר אונליין ובחנויות פופ-אפ בלבד. הפריטים של Nyden יגובשו יחד על ידי מובילי דעת קהל ("מנהיגי שבטים") וביניהם דר' וו, אמן קעקועים ואושיית אינסטגרם עם 1.3 מיליון עוקבים, והשחקנית השוודית נומי ראפאס, שכיכבה בסרט "נערה עם קעקוע דרקון" (מזהים פה דפוס?).

עד כה לא נחשפו עיצובים פרי הלייבל החדש, ובעמוד האינסטגרם הטרי שלו ניתן לראות רק את הלוגו המינימליסטי וסרטון קצרצר ובו פריימים שמתחלפים במהירות. אתר האינטרנט שלו כולל הרשמה לרשימת תפוצה בלבד, אחריה מתקבלת ברכת "ברוך הבא לשבט". אז נכון שהוא נשמע קצת אקסצנטרי ואולי אפילו יומרני, אבל אנחנו כבר הצטרפנו. אחרי הכל יש לנו הרגשה שאפשר לסמוך על H&M.

 

A post shared by HM (@hm) on

 

A post shared by Monki (@monki) on

 

A post shared by WEEKDAY (@weekday_stores) on

 

A post shared by ARKET (@arketofficial) on

 

A post shared by COS (@cosstores) on

 

A post shared by Other Stories (@andotherstories) on

 

A post shared by Cheap Monday (@cheapmonday) on

השאירו תגובה